głośny napęd ...
#1 Gosc_Stas_*
Napisano 01 listopad 2008 - 15:09
Pzdr
Stas
#4 Gosc_Stas_*
Napisano 01 listopad 2008 - 15:29
Czesci chyba okey. Linia lancucha ? Raczej tez okey. Naped pracuje glosno przy wszystkich przelozeniach, nie tylko przy duzych przekosach.przyczyna halasu sa bledy przy regulacji lub niekompatybilnosc czesci. moze linia lancucha jest zbyt przesunieta i lancuch trze o zeby.
Stas
[ Dodano: 2008-11-01, 15:31 ]
1. łańcuch trze o wodzik przedniej przerzutki
2. łancuch jest wyciagniety i hałasuje na nowym blacie aczkolwiek bardziej powinien na kasecie
3.Źle spasowana szerokość łancucha wzgl tylnej przerzutki (np dziewiatkowy do dziesiatkowej przerzutki)
1. odpada zupelnie
2. moze - zatem chyba kupie nowy lancuch
3. odpada zupelnie
Pzdr
Stas
#8
Napisano 01 listopad 2008 - 16:42
Swoją drogą manetki mają długi skok, hamulce działają miękko, bez wyczucia - nie wiem czy to wina shimanowskich pancerzy, czy hamulce są takie kiepskie. Nawet Xenon - najtańsza grupa Campy działa ładnie, a nie tak irytująco.
#9 Gosc_Stas_*
Napisano 01 listopad 2008 - 20:55
Kilka dni temu składałem nową kolarkę Kelly'sa na osprzęcie 105. Zdziwiło mnie, że nawet na przełożeniach, na których łańcuch nie miał żadnych przekosów napęd pracował głośno......
Jaka to była korba SH-105 (5500 czy 5600) stara czy nowa ?
Coraz bardziej jestem przekonany ze glosna praca pochodzi od tarcz korby. Może rzeczywiscie łańcuch ?
Stas
#11
Napisano 01 listopad 2008 - 21:35
5600 Compact.Kilka dni temu składałem nową kolarkę Kelly'sa na osprzęcie 105. Zdziwiło mnie, że nawet na przełożeniach, na których łańcuch nie miał żadnych przekosów napęd pracował głośno......
Jaka to była korba SH-105 (5500 czy 5600) stara czy nowa ?
Coraz bardziej jestem przekonany ze glosna praca pochodzi od tarcz korby. Może rzeczywiscie łańcuch ?
Stas
#12 Gosc_Stas_*
Napisano 01 listopad 2008 - 21:38
Pocieszajace, bo w pierwszej kolejnosci wlasnie to bralem pod uwage. Ta korba ma dopiero 250 km. Jutro zalicze moze kolejne 100 km i wtedy zobaczymy.może być zużyty łancuch, ale...nowa korba czasem tak pracuje, aż się trochę moduły zębow przytrą. właśnie zmieniłem korbę /tiagra/ i też to słyszę. szybko mija. pozdr
Stas
#13 Gosc_czajam_*
Napisano 01 listopad 2008 - 21:56
#14 Gosc_Stas_*
Napisano 01 listopad 2008 - 22:16
Jak to lancuch za dlugi ? Nie bardzo rozumiem. Jesli lancuch jest dlugi a wozek przerzutki nie kladzie się na lancuchu przy przelozeniu przod mala - tyl najmniejsza, to nie wiem czy to ma wplyw za glosna prace napedu.I ja sie spotkałem z takim zjawiskiem. U mnie okazalo sie ze to za dlugi lancuch. .... :-/
Stas