Skocz do zawartości


Zdjęcie

MIO Cyclo


965 odpowiedzi w tym temacie

#961 maniek1974

maniek1974
  • Użytkownik
  • 10 postów

Napisano 03 styczeń 2017 - 10:07

Wchodzisz na http://service.mio.c.../MainFrame.aspx

Pliki do pobrania - > Cyclo -> Cyclo 315 i pobierasz CycloAgent;

http://szosa.org/gallery/image/771-ft/

Instalujesz i powinno działać. Ustawienia przesyłania i synchronizacji do sprawdzenia. Zachowywanie treningów, automatyczne wrzucanie do Stravy itd.

 

mam zainstalowanego cyclo agenta mio laczy sie z komputerem ale pozniej nic
 



#962 Cyklo Ziutek

Cyklo Ziutek
  • Użytkownik
  • 456 postów
  • SkądPuławy

Napisano 03 styczeń 2017 - 19:42

mam zainstalowanego cyclo agenta mio laczy sie z komputerem ale pozniej nic
 

A jak masz ustawione we właściwościach? Automatyczna synchronizacja i zachowanie treningu w urządzeniu?

dxricj.jpg



#963 maniek1974

maniek1974
  • Użytkownik
  • 10 postów

Napisano 03 styczeń 2017 - 21:49

A jak masz ustawione we właściwościach? Automatyczna synchronizacja i zachowanie treningu w urządzeniu?

dxricj.jpg

 

tak mam
 



#964 Cyklo Ziutek

Cyklo Ziutek
  • Użytkownik
  • 456 postów
  • SkądPuławy

Napisano 04 styczeń 2017 - 06:46

Może to kwestia systemu operacyjnego w PC. To, że 315 łączy się z komputerem, to pół sukcesu. System musi jeszcze rozpoznać urządzenie. U mnie na Windows 10 nie ma z tym problemu. Gorzej może być w starych systemach, np Windows XP (może potrzebować sterownika). Widać to na pierwszej zakładce CycloAgenta. Z tego co pamiętam, to pokazuje, że urządzenie nie jest podpięte do komputera.



#965 maniek1974

maniek1974
  • Użytkownik
  • 10 postów

Napisano 05 styczeń 2017 - 15:09

Może to kwestia systemu operacyjnego w PC. To, że 315 łączy się z komputerem, to pół sukcesu. System musi jeszcze rozpoznać urządzenie. U mnie na Windows 10 nie ma z tym problemu. Gorzej może być w starych systemach, np Windows XP (może potrzebować sterownika). Widać to na pierwszej zakładce CycloAgenta. Z tego co pamiętam, to pokazuje, że urządzenie nie jest podpięte do komputera.

 

dzieki bardzo za informacje odałem mio bo okazało sie ze nie ma mapy polskiej
 



#966 marcino

marcino
  • Użytkownik
  • 37 postów

Napisano 09 styczeń 2017 - 12:26

Tak jak kiedyś pisałem wystarczy zadzwonić do centrum serwisowego a nie siać różne "teorie"

 

MANIEK1974 kupił urządzenie "niewiadomego" pochodzenia które było ZAREJESTROWANE na innego UZYTKOWNIKA.

 

Poprzedni sprzedawca powinien wyrejestrować urządzenie lub nowy użytkownik powinien zadzwonić do serwisu celem WYREJESTROWANIA.





Dodaj odpowiedź