Skocz do zawartości


Zdjęcie

Official Rules of the Euro Cyclist (OREC) tłumaczenie


6 odpowiedzi w tym temacie

#1 jano_3

jano_3
  • Użytkownik
  • 1982 postów
  • SkądWwa

Napisano 28 styczeń 2013 - 18:11

http://www.facebook....150855477436812

Zachęcam do dołączenia :) . Dziś nie dam rady, ale jutro coś potłumaczę.

#2 jano_3

jano_3
  • Użytkownik
  • 1982 postów
  • SkądWwa

Napisano 28 styczeń 2013 - 20:38

1. Wizerunek i styl powinny być sprawami, o które Euro Cyclist powinien troszczyć się na pierwszym miejscu. Kiedy cierpisz, musisz najpierw skoncentrować się na tym, by być fajnym albo opanowanym, a dopiero później na osiągach. Wygrywanie wyścigów to dodatkowy dar i liczy się tylko wtedy kiedy wygrywasz w odpowiednim stylu.

2. Trening powinien być oparty na uczuciu, podczas gdy w trakcie wyścigu powinieneś opierać się na doznaniach i instynkcie: to znaczy liczy się "dusza". Euro Cyclist nigdy nie spróbuje i nie będzie testował naukowych metod treningu.

#3 jano_3

jano_3
  • Użytkownik
  • 1982 postów
  • SkądWwa

Napisano 29 styczeń 2013 - 10:28

3. Euro Cyclist, nie powinien nigdy, pod żadnym warunkiem nosić całych czarnych (wykonanych z włókna elastycznego - spandex) spodenek na szelki (spodenki bez szelek są zabronione bez względu na kolor), tyczy się to także zestawów drużynowych, zawierających nieznane logo. Spodenki powinny być długości do około 2/3 górnej części nogi. Na samym dole nogawki powinno znajdować się część (opaska, obszycie) w innym kolorze. Przyp. red. Zapodam przykład: (http://www.google.pl...Q9QEwAQ&dur=150).
W żadnym wypadku spodenki nie powinny być dłuższe, niż podano wyżej!

4. Nogi powinny być ogolone (gładkie) przez cały rok, żadnych wyjątków. Określone kremy do usuwania owłosienia, zatwierdzone są w poszczególnych przypadkach. Nie powinieneś nigdy pokazywać się na wyścigu (czy to dużym, czy małym) ze ścierniskiem na Twoich nogach :) .

#4 kondzios230

kondzios230
  • Użytkownik
  • 21 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 29 styczeń 2013 - 17:53

5. Wyraźna linia gdzie kończy się Twój strój, a gdzie zaczyna się Twoja ciemna opalenizna jest podstawą Twojego wizerunku. Sztuczna opalenizna jest ZABRONIONA. Opalenizna ma odwzorowywać stopień Twojego zaangażowania w treningi.

6. Skrapetki Euro Cyclist mają kończyć się bliżej niż 2 cm od głównej wypukłości mięśnia brzuchatego łydki i nie mogą sięgać więcej niż 1cm za tę wypukłość. Wszystkie skarpety MAJĄ BYĆ BIAŁE z widocznym logo.

Lingwista ze mnie żaden, więc coś mogłem pokręcić, mimo to, też coś się postaram potłumaczyć, bo OREC fajna sprawa :)

#5 mat777

mat777
  • Użytkownik
  • 274 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 30 styczeń 2013 - 18:46

7. Buty kolarskie powinny być co najmniej w 80% białe.
Wyjątki:
I. Kolory mistrza świata lub olimpijskiego złota o ile tytuł taki został zdobyty
II. Buty robione specjalnie dla właściwych kolarzy przez firmy zatwierdzone przez ich
drużynę. Takie buty powinny być dostępne tylko dla tego jednego kolarza i
powinny być zrobione wedle powyższych zasad.

#6 jano_3

jano_3
  • Użytkownik
  • 1982 postów
  • SkądWwa

Napisano 30 styczeń 2013 - 20:39

8. Jeśli w miejscu zamieszkania Euro Cyclisty nie są dostępne białe buty, powinien on zawsze nosić buciki (albo pokrowce na buty) ze znanym logo. Kiedy masz założone buty, skarpetki powinny wystawać około 7cm ponad kostkę i zawsze powinny wystawać minimum 1cm ponad but.

9. Na ramie oprócz koloru białego, powinno znajdować się od 2 do 4 kolorów. Dopuszczalne są wszystkie kolory, dopóki ich połączenie jest gustowne i eleganckie. Dodatkowo koła powinny pasować do ramy i widelca (przyp. red. kolorystycznie).

10. Powinieneś jeździć na: Campagnolo Boras lub Lightweights. Koła Fulcrum Racing One, Corima Aero+ lub Zipp (404 or 202) są odpowiednie do używania tylko na treningu. Niezależnie zawsze powinieneś używać ceramicznych łożysk, zarówno w rowerze treningowych i wyścigowym.

11 Wszystkie koła powinny być wyposażone w szytki, niezależnie od tego czy umiesz je kleić czy nie.

12. Zawsze powinieneś nosić absurdalnie stylowe okulary, bez żadnych wyjątków. Zawsze okulary powinny być zakładane na paski od kasku.

#7 Gosc_roswell_*

Gosc_roswell_*
  • Gość

Napisano 13 luty 2013 - 23:38

Uwaga, tekst do poprawek, fajnie jakby sprawdził to ktoś z obyciem w temacie:

13) Włosy powinny być przystrzyżone krótko i dopasowane do założonego kasku. (Również z umieszczonym prominent logo). Kaski powinien być w przeważającym stopniu biały. Pod ŻADNYM POZOREM (Shall a clashing helmet colour be worn with one’s euro kit.)
Kask nie ma być założony gdy wchodzisz do pomieszczenia. Jest zalecane ściągnięcie kasku na patio, aby zachować odpowiednią kulturę. Jednakże dopuszczalne jest noszenie kasku na patio gdy znajduje się ono na zewnątrz (patrz reguła 34)

14. W niektórych rzadkich przypadkach, może być uznane za dopuszczalne posiadanie długich włosów. W tym przypadki włosy powinni być starannie zaczesane do tyłu w stylu EURO, kasku wtedy nie należy zakładać. ISTOTNE - reguła 12 następuje tylko w szczególnych przypadkach. (It is IMPERATIVE that rule 12 is followed in these special instances.)

15. Kiedy jeździsz bez kasku (z krótkimi włosami), teamowa czapka powinna być założona (w białym kolorze). Daszek powinien pozostawać skierowany w dół przez cały czas. Czapka kolarska może być ubrana do przodu lub tyłu, tak aby pasowała do fryzury. Podczas treningów wiosennych, kolarskie czapki zimowe powinny być noszone cały czas w miejsce czapek kolarskich.

16. Zestawy kolarskie powinny być zawsze swieżo wyprane i ZAWSZE powinny mieć zaaplikowaną subtelną ilośc wody toaletowej, albo kolońskiej. CAŁKOWICIE ZABRONIONA jest jazda w nieumytym zestawie. To poważnie narusza twój wizerunek

17. Siodełka powinny być jedynie w białym kolorze i wyprodukowane we Włoszech lub Francji. Dopuszczalne są następujące wyjątki:
- Siodła zawierające barwy Mistrza Świata albo Olimpijskiego Złota (faktycznie zdobyte)
- zestaw kolorów Włoskiej Flagi, jeżeli kolarz jest urodzony we Włoszech i jest Włochem

18. Owijka kierownicy musi być zakorkowane, zdecydowanie w białym kolorze. Owijka powinna być utrzymywana w nieskazitelnie białym kolorze. Stan ten zostanie osiągnięty poprzez codzienne czyszczenie lub poprzez częste wymiany. Zadania te NIGDY nie mogą być wykonywane przez kolarzy, w celu zachowania dobrego wizerunku (as one must maintain one’s image.)

19. Wszystkie mostki powinny mieć co najmniej 120 mm długości i wznios nie większy niż 10st. Mostki powinny być ustawione nie wyżej niż 5mm ponad rurę sterową. Wszystkie mostki powinny być OVERSIZED, wykonane z aluminium i pomalowane aerografem w kolorze ubrań/ramy. W niektórych przypadkach (Cipollini) zaleca się, namalowanie dorodnej, młodej kobiety na górze mostka (TopCap)

20. Euro Kolarz ma ZAWSZE stosować maść/olejek zaaplikowany na swoje nogi przed pokazaniem się publicznie

21. Zarost jest ograniczony (co najwyżej) do bródki, a nawet to jest odradzane. Wąsy, brody i ich kombinacje są CAŁKOWICIE ZABRONIONE we wszelkich przypadkach. kilkudniowy zarost jest jednak wskazany praktycznie we wszystkich EURO-sytuacjach. Ważne, aby pamiętać, że nie ma to zastosowania do nóg.

22. CAMPAGNOLO jest JEDYNYM akceptowalnym komponentem i jest uważane niniejszym za lepsze od JAKIEJKOLWIEK grupy Shimano we wszystkich okolicznościach i przypadkach. Od Euro Kolarza oczekiwane jest posiadanie kompletnej grupy Campagnolo. Zamienniki korb nie są dozwolone. Są jednak dozwolone indywidualne wyjątki dla SRAM Red, JEDYNIE z powodu umów sponsoringowych lub niedostępności CAMPAGNOLO ze względu na międzynarodowe spory handlowe

23. Euro Kolarz nigdy, pod żadnym pozorem, nie pokaże się na rowerze kosztującym mniej niż 2000 Euro w publicznym miejscu
To może być poważnie szkodliwe dla twojego wizerunku. Jeśli takiej sytuacji nie można zapobiec, to bardzo ważne aby EURO KOLARZ traktował swoją „znajomość” z mieszanką pogardy i surowej łaskawości

24. Euro Kolarz NIGDY, POD ŻADNYM POZOREM nie może mieć związku z triathlonem. ZABRONIONE jest umieszczanie na ciele numerów startowych.

25. Każda aktywność fizyczna inna niż jazda na rowerze jest MOCNO NIEZALECANA. Obejmuje to wszelkie formy biegania, pływania i ich pochodne (dotyczy również chodzenia pieszo). Są tylko dwa uznane przez Euro Kolarzy aktywności: narciarstwo biegowe oraz długodystansowe łyżwiarstwo szybkie

26. Rękawiczki MTB są zakazane w każdym przypadku. Rękawiczki kolarskie powinny być gładkie, białe (zgodne z kolorystyką pozostałego ubioru) i mieć minimalną wyściółkę. Spód powinien być w kolorze beżowym lub białym. Jazda bez rękawiczek jest w pełni dopuszczalna, a nawet zalecana. W przypadku kiedy Euro Kolarz ma na sobie koszulkę lidera specjalne rękawiczki powinny pasować do jej kolorystyki, jednocześnie pasując do koloru stroju kolarskiego

27. W sytuacji gdy jakiś kolarz (w szczególności triathlonista) ukazuje agresję lub brak szacunku dla Euro Kolarza, wymagane jest aby ten podjechał do niego odpowiednio blisko i go spoliczkował za pomocą klubowych rękawiczek.
W przypadku triathlonistów ich tragiczne opanowanie roweru z dużym prawdopodobieństwem spowoduje zderzenie się z najbliższym drzewem, kiedy Euro Kolarz spokojnie pojedzie dalej.

28. W przypadku gdy kierowca przeszkadza podczas treningu: należy podjechać do samochodu, zacisnąć pięść i uderzyć w bagażnik samochodu (while doing one’s best to sound irritated in Italian) Dzikie ramię (?) i gestykulacje głową są zalecane, aby zwiększyć udawaną wściekłość. Gdy sprawcą jest sędzia na motocyklu dozwolone jest rzucić bidonem.

29. Nigdy nie zmieniaj ustawień roweru podczas jazdy. Regulacje dotyczące siodełka/hanging comfort powinny być zrobione w ustronnym miejscu aby zachować odpowiedni wizerunek.

30. Nie są dopuszczalnie jakiekolwiek torby podsiodłowe, pompki przyczepiane do ramy, błotniki, lusterka w odległości mniejszej niż 2m od roweru Euro Kolarza

31. Zakres przełożeń powinien być ograniczony do tytanowej kasety Campy 11-23 wraz z ABSOLUTNYM MINIMUM 42-53 z przodu. Euro Kolarz nigdy nie powinien być widziany podczas kręcenia z kadencją większa niż 90 obr aby nie odwracać uwagi od własnego spokoju (calm/smooth factor) lub „Suplesse” Wykorzystywanie kaset 25-zębowych jest akceptowalne w przypadku wymagających, górskich treningów.

32. WSZYSTKIE ROWERY powinny być wyposażone w indywidualną plakietę imienną położoną obok flagi własnego kraju zlokalizowaną NA górnej rurze, w obrębie 10 cm od rury podsiodłowej, TYLKO I WYŁĄCZNIE PO STRONIE NAPĘDU

33. Pedały muszą być wyprodukowane przez Look albo Time, inne sa niedozwolone. Jak zwykle, JAKIEKOLWIEK produkty Shimano są surowo zabronione.

34. Espresso jest koniecznością i jako takie musi być spożywane (normale or ristretto) na patio (najlepiej we Włoszech) w pełnym stroju kolarskim; każda inna kawa powinna być mocno zaparzona i (taken) CZARNA. Mleko jest dozwolone jedynie spienione na górze (jeśli w ogóle). Euro Kolarz powinien, jeśli to możliwe rozwijać swoje zamiłowanie do potrójnej ristretto. Rozważ zamawianie niewygodnych wielokrotności (np. trzy i więcej).
Ironia zwiększania dawki kawy (numer of shots) wpływa jednocześnie na zmniejszenie objętości dawki i zwiększy doświadczenie wszystkich zaangażowanych stron (The irony of increasing the number of shots pulled while simultaneously decreasing the volume per shot will enhance the experience for all parties involved) ???
Cukier jest MILE WIDZIANY, ale wszystkie SŁODZIKI są ZABRONIONE. Spienione mleko może okazyjnie być akceptowane jeśli używane jest do zwiększenia (homoeroticsm of the immediate situation)

35. All podium shots (“pictures”) shall be taken kiedy Euro Kolarz jest ubrany w teamowy strój i odpowiednio dopasowane codzienne euro buty (takie jak specjalne edycje Pumy). Skarpety powinny spełniać powyższe wytyczne.



Dodaj odpowiedź