Pomoc w remoncie szosy
Started By
Gosc_leszczo_*
, 21 sty 2009 00:18
37 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 29 styczeń 2009 - 22:59
Moja rama jest lutowana lutem srebrowym, malowałem ją proszkowo i nic jej się nie stało.
[ Dodano: 2009-01-29, 23:01 ]
BTW, vmax, koło świdnika była kiedyś galwanizernia (chyba tak się to zwie), miał ją znajomy mojego ojca, podobno robili dobrze i tanio, nie mam pojęcia gdzie, i czy w ogóle jeszcze istnieje, ale popytaj, może akurat.
[ Dodano: 2009-01-29, 23:01 ]
BTW, vmax, koło świdnika była kiedyś galwanizernia (chyba tak się to zwie), miał ją znajomy mojego ojca, podobno robili dobrze i tanio, nie mam pojęcia gdzie, i czy w ogóle jeszcze istnieje, ale popytaj, może akurat.
#24
Napisano 30 styczeń 2009 - 18:30
Nie wiem dokładnie jakie artystyczne malowanie masz na myśli Rebe, ale ja właśnie gdzieś w marcu planuje u znajomego w Lublinie pomalować swoja rame (główkę, górna i dolną rurę) aerografem. Długo szukałem, ale w końcu udało mi się znaleźć kogoś kto się tym zajmuje. Myśle, że jaby znaleźć jakiś ciekawy wzór to efekt mógłby być narawdę niezły.
#27 Gosc_Karaszon15_*
Napisano 31 styczeń 2009 - 23:19
Powracając do poprzedniego wątku przypominam ze jesli chcesz idealnie odwzorowac oryginał to na głowce logo w colnago nie jest malowane tylko naklejane i lakierowane
Tak przy okazji... Jest ramka Colnago Dream Lux do odnowienia..a wlasciwie to naprostowania i odkształcenia . Samochod uderzył w okolicach suportu i jest zgięta skośna rura ...w tym modelu przekroj rury jest dosc finezyjny....
Malowanie da sie zrobić , ale pytanie jest takie :
Zna ktos moze kogos kto zajął by się próbą przywrócenia geometrii ramy i odkształtowania rury ?
Stuknięty suport pociągnął za sobą dół tylnych widełek , ale szkoda zeby taka rama sie zmarnowała... Prosił bym o rady , sposoby , namiary i pomoc...
Pozdrawiam
Tak przy okazji... Jest ramka Colnago Dream Lux do odnowienia..a wlasciwie to naprostowania i odkształcenia . Samochod uderzył w okolicach suportu i jest zgięta skośna rura ...w tym modelu przekroj rury jest dosc finezyjny....
Malowanie da sie zrobić , ale pytanie jest takie :
Zna ktos moze kogos kto zajął by się próbą przywrócenia geometrii ramy i odkształtowania rury ?
Stuknięty suport pociągnął za sobą dół tylnych widełek , ale szkoda zeby taka rama sie zmarnowała... Prosił bym o rady , sposoby , namiary i pomoc...
Pozdrawiam
#28
Napisano 01 luty 2009 - 00:47
podobno Gromada zajmuje sie takimi rzeczami http://www.gromada.waw.pl/
#33
Napisano 08 luty 2009 - 00:24
Masz rację, to podstawowa i kluczowa sprawa i niekoniecznie banalna. Poza tym nie mam czasu przelatywać ponad 40 stron z tematami i setki z postami by znaleźć dwa zdania na temat co posmarować, a co nie. Tym bardziej, że temat tyczy sie remontu szosy, więc pisze na temat :roll:
#37
Napisano 08 luty 2009 - 13:59
Gdzieś mi sie obiło o uszy, że nie wolno smarować sztycy i widelca
Ja mam zamiar wszystkie cześci "karoserii" przed zamontowaniem posmarować preparatem z teflonem. Suport oczywiscie potraktować smarem do łożysk, a napęd odpowiednim olejem.
BTW. wole zapytać niż coś spieprzyć 8-)
Ja mam zamiar wszystkie cześci "karoserii" przed zamontowaniem posmarować preparatem z teflonem. Suport oczywiscie potraktować smarem do łożysk, a napęd odpowiednim olejem.
BTW. wole zapytać niż coś spieprzyć 8-)