Torowe kaski na szosie- za i przeciw ...
#1
Napisano 26 marzec 2013 - 16:46
#2
Napisano 26 marzec 2013 - 17:37
bardziej zabudowane,więc i cieplejsze
Z tym to nie wiadomo, GIRO upiera się, że system wentylacji pozwala na jazdę w lato.
Kaski ekipy Sky nie mają otworów.
Z tego co pamiętam Lazer daję gratis do kasków 'obudowę aero', działanie może być podobne. http://cdn.mos.biker...p9jv-670-70.jpg
#3
Napisano 26 marzec 2013 - 18:06
#5
Napisano 26 marzec 2013 - 19:55
#7
Napisano 27 marzec 2013 - 01:19
http://api.ning.com/...o.jpg?width=721
W rzeczoną sobotę również przy -4 (i cholernym wietrze...) okleiłem zwykłą biurową taśmą klejącą swojego Speca Propero (tylko przednie otwory), pod to ultra cienka czapka Brubecka i jeździło się bardzo dobrze.
Poniżej 0 bez taśmy jest dużo gorzej w moim przypadku, różnica z/bez taśmy bardzo duża
#8
Napisano 27 marzec 2013 - 11:21
Giro Air Attack dodaje niecałe 0,2 km/h do prędkości i to przy założeniu, że wentylacja nie gra roli (a gra ogromną), a zawodnik jedzie w idealnej pozycji (a nie jedzie)Właśnie właściwości aero najbardziej mnie prywatnie kuszą ;-)
Niezły wynik jak na sugerowaną cenę detaliczną 855 zł
Co do termiki, zdecydowanie polecam zaklejenie otworów zwykłą taśmą. Szosa zimą to nie wybieg dla modelek, ma być ciepło i praktycznie!
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#14
Napisano 27 marzec 2013 - 21:39
#15
Napisano 27 marzec 2013 - 22:11
dochodzi placebo, które dodaje minutę :mrgreen:Giro Air Attack dodaje niecałe 0,2 km/h do prędkości i to przy założeniu, że wentylacja nie gra roli (a gra ogromną), a zawodnik jedzie w idealnej pozycji (a nie jedzie)Właśnie właściwości aero najbardziej mnie prywatnie kuszą ;-)
Niezły wynik jak na sugerowaną cenę detaliczną 855 zł
Co do termiki, zdecydowanie polecam zaklejenie otworów zwykłą taśmą. Szosa zimą to nie wybieg dla modelek, ma być ciepło i praktycznie!
#16
Napisano 27 marzec 2013 - 22:17
#18
Napisano 28 marzec 2013 - 00:07
Natura naukowca każe mi napisać: chciałbym zobaczyć wyniki ślepej próby :mrgreen:Moje przemyślenia pochodzą z testowania różnic w prędkości podczas jazdy w kilku różnych kaskach
To BYŁO faktem dobrych 10 lat temu, kiedy kaski w ogóle nie były wymagane, więc zakładano na głowę osłony wykonane z byle czego.Czytałem gdzieś kiedyś, że kaski aero nie są przystosowane do przyjmowania uderzeń czyli ochrony głowy w razie wypadku
Dziś każdy kask aero musi spełniać te same normy, co zwykłe kaski.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#20
Napisano 28 marzec 2013 - 07:56
Szaman to co piszesz o szybszym zjeździe ma jak najbardziej uzasadnienie, jakiekolwiek komponenty aerodynamiczne mają bardzo duży wpływ przy prędkościach 40km/h i więcej. Wiem jak zjeżdżasz Przy takich prędkościach te zyski czasowe mogą być bardzo duże.
Aczkolwiek moim skromnym zdaniem te kaski o których piszesz wyglądają beznadziejnie
pzdr
Trzymaj Koło - blog dla PRO amatorów
Wycieczki weekendowe i atrakcje turystyczne