Owijka (link)
#22
Napisano 04 marzec 2013 - 09:15
Jest jeszcze inny sposób owijania kierownicy.
Bierze się po 2 fragmenty owijki na każdą strone kierownicy. Jeden fragment rozpoczyna się od końca kierownicy i kończy pod gumą klamki(klamkomanetki) Drugi fragment zaczyna się od mostka i też kończy pod gumą.
Miałem tak owiniętą kierownicę już przy zakupie używanej kolarki. Fakt, że zamiast baranka, miała kierownice "triathlonową" trójkątną.
Nic sie z tym nie działo, ale owijka była dobrej jakości(skóra, albo coś skóropodobnego) przyklejona na klej, pod sporym napięciem.
Co o tym sądzicie?
#23
Napisano 24 czerwiec 2014 - 09:39
Niestety w swojej kierownicy szosowej(prawie 40-letnia) nie posiadam gumy na manetki. Znacie dobry sposób, aby nawinąć owijkę estetycznie?
EDIT: http://1drv.ms/1mDeoaX link do zdjęcia
#24
Napisano 24 czerwiec 2014 - 09:42
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#26
Napisano 24 czerwiec 2014 - 10:49
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#27
Napisano 16 sierpień 2017 - 09:06
Ciekawa sprawa. 20s - widać, że pancerze są najpierw owinięte "szczelnie" (bez przerw) czarną taśmą na którą idzie owijka. Do tej pory myślałem, że wystarczy przyłapać tylko w kilku newralgicznych miejscach. Może i dobry sposób, bo pot nie ma bezpośredniej styczności z kierą: