Skocz do zawartości


Zdjęcie

I jak tu nie kochac stali i alu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
26 odpowiedzi w tym temacie

#1 Petri

Petri
  • Użytkownik
  • 1003 postów
  • Skądinąd

Napisano 01 maj 2013 - 11:18

https://plus.google....922386586057745


kilka jazd po szosie. terenu rower nie widzial, bo jeszcze snieg lezy tam gdzie lubie .

I niech mi ktos wytlumaczy, ze ja nie mam "farta" do karbonu :mrgreen:

#2 s2power

s2power
  • Użytkownik
  • 285 postów
  • SkądSilesia

Napisano 01 maj 2013 - 11:25

Jakies te zdjecia chaotyczne, poza wskazaniem na BMC. Moze cos wiecej na temat?

Giant TCR Advanced 0 Modified
V max 102 km/h Dst max 297 km


#3 Petri

Petri
  • Użytkownik
  • 1003 postów
  • Skądinąd

Napisano 01 maj 2013 - 11:32

Gdzie ty masz chaos ? Jest JEDNO zdjecie pokazujace pekniecie ramy. JEDEN (czegokolwiek) nie jest chaotyczny co do zasady...

+ : zdjecie nie moze byc chaotyczne. Motyw, uklad w folio- tak. Zdjecie- nie.

#4 grzegosz.

grzegosz.
  • Użytkownik
  • 623 postów
  • SkądZielona Góra

Napisano 01 maj 2013 - 11:36

coś masz pecha z tym bmc...

#5 Petri

Petri
  • Użytkownik
  • 1003 postów
  • Skądinąd

Napisano 01 maj 2013 - 11:40

Z bmc moze nie( alu Alpenchallenge sprawuje sie wzorowo) , ale z karbonem jak najbardziej :evil:

i tym sposobem wszelkie dyskusje to trwalosci karbonu mozna sobie w 4litery wlozyc.

2 ramy, 2 kierownice, 2 sztyce : bilans roczny. Nie katowane, jezdzone normalnie. W tym czasie 2 alu ramy , 2 alu sztyce, 2 alu kierownice NIC. Nietkniete. Jak nowe. Zadnych sladow uszkodzen, zuzycia itp itd.

Zachodzi jeszcze mozliwosc, ze mam takiego "kopa" w nodze, ze sie marnuje poza zawodowym peletonem :shock: :-P :mrgreen:

#6 s2power

s2power
  • Użytkownik
  • 285 postów
  • SkądSilesia

Napisano 01 maj 2013 - 11:50

Cytat

Gdzie ty masz chaos ? Jest JEDNO zdjecie pokazujace pekniecie ramy. JEDEN (czegokolwiek) nie jest chaotyczny co do zasady...

+ : zdjecie nie moze byc chaotyczne. Motyw, uklad w folio- tak. Zdjecie- nie.


To trzeba bylo dac link do JEDNEGO zdjecia a nie zlepku roznych z roznymi sytuacjami, kolami, korbami itp... :)

Giant TCR Advanced 0 Modified
V max 102 km/h Dst max 297 km


#7 jano_3

jano_3
  • Użytkownik
  • 1982 postów
  • SkądWwa

Napisano 01 maj 2013 - 11:54

Trzeszczy??

#8 Skywalker

Skywalker
  • Użytkownik
  • 166 postów
  • Skądpodhale

Napisano 01 maj 2013 - 13:13

Może to tylko lakier pękł?
Btw. malowanie tej ramy jest prześliczne :-)

#9 Malik

Malik
  • Administrator
  • 2523 postów
  • SkądZielona Góra

Napisano 01 maj 2013 - 14:00

Petri: wywal ten plastik do kubła i zainwestuj w stalówkę. Problem masz rozwiązany dożywotnio ;-)

Śmiać mi się chcę jak widzę kolesi zwalniających na przejazdach kolejowych, nieco bardziej dziurawym asfalcie, kostce brukowej itp.
Dzisiaj na treningu niektórzy stanowczo przesadzali. Niemal nosili na plecach te swoje wymuskane plastikowe padaczki. Oni po heblach, a ja jebut w korby i bye bye ;-)

#10 pajak

pajak
  • Użytkownik
  • 383 postów
  • SkądGdynia

Napisano 01 maj 2013 - 14:11

A co masz na kołach, że na dziurach czy innych torach kolejowych nie łapiesz kapcia? Mi się udało już na szytkach nadymanych na 10atm snake zaliczyć :-P

#11 Gosc_marvelo_*

Gosc_marvelo_*
  • Gość

Napisano 01 maj 2013 - 14:32

Nie łapie kapci, bo liczy się też to, do czego te koła są przykręcone i czy rowerzysta siedzi jak kłoda, czy aktywnie współpracuje z rowerem podczas przejazdu przez przeszkody.

#12 Petri

Petri
  • Użytkownik
  • 1003 postów
  • Skądinąd

Napisano 01 maj 2013 - 15:06

Cytat

To trzeba bylo dac link do JEDNEGO zdjecia a nie zlepku roznych z roznymi sytuacjami, kolami, korbami itp... :)


Sorry za brutalnosc, ale nikt cie nie zwolnil z samodzielnego myslenia. Link jest do albumu z bmc cx01. to ze zajrzales gdzie indziej i sam stworzyles sobie zamet to twoj bol.

Ja caly czas zbieram na stalowke ;) Cinelli XCR . Ale mialem inne wydatki ( sprzet do pracy ), wiec musi poczekac .

Rame kupilem za grosze, to mi nie zal... Dzisiaj dalem "ognia" - wszystkie dziury moje :) przejazd kolejowy 37kmh , stojak na kadencji 30 po gore itp.

I NIC. Ani dzwieku ani ryski wiecej/ powiekszen .

Podejrzewam gdzie to sie moglo tak wygiac... pare dni temu nie zauwazylem uskoku ( obnizenie o 30 -40 cm na 2-3 metrach ) sciezki rowerowej. A ze bylo z gorki i wiatr w plecy, to pewnie z 35kmh bylo.... dupa w gorze, kierownica na luzno, ale kopytki wpiete :mrgreen: .....

Gadalem z pewnym gosciem i on ma 2szt CX01 . Twierdzi ze problem jest prosty a w sumie to go nie ma...
Ten typ tag ma, ze peka BIALY lakier w okolicach suportu. Po prostu jest go tam za duzo i jest za malo elastyczny. Zanim odkryli problem caly rocznik byl juz wyprodukowany. On odczekal az bedzie "wystarczajaco" spekane i wystapil do BMC o wymaiane ramy na gwarancji. BMC twierdzi ( i podobno ma racje ) ze tam nie ma pekniec i funduje malowanie - wiec gosc szlifuje ( faktycznie wszystko cacy ) i maluje specjalnym elastycznym lakierem . Koniec bajki.


W sumie rama mi sie tak podoba i tak zadziwiajaco dobrze sie na niej jezdzi, ze i tak zostaje i tak . Chyba ze jest peknieta- wtedy bede mocno nalegal w BMC na wymiane na identyczna. A wiem, ze maja ;)

Mam 3 lata gwrancji na rame. Niech oni sie martwia. Dealerem jest moj znajomy ( mam sklep BMC 10km od domu )....


Odnosnie nielapania gum- teraz jezdze albo na gatorhardshell 32 albo taniutkich ultrasport 28 - ani jedne ani drugie nie lapia kapci na gresie, ktory wykonczyl Vittorie Rubino pro na 100km... . To cholerstwo jest ostre i nie dosc, ze drze opony to robi w nich cudne dziury. Detki zwykle conti .

#13 Petri

Petri
  • Użytkownik
  • 1003 postów
  • Skądinąd

Napisano 01 maj 2013 - 15:12

Cytat

Śmiać mi się chcę jak widzę kolesi zwalniających na przejazdach kolejowych, nieco bardziej dziurawym asfalcie, kostce brukowej itp.
Dzisiaj na treningu niektórzy stanowczo przesadzali. Niemal nosili na plecach te swoje wymuskane plastikowe padaczki. Oni po heblach, a ja jebut w korby i bye bye ;-)


A co sie dziwisz ? Jeszcze 53 raty do splacenia :mrgreen: jak peknie to koniec

Tu sie nikt az tak nie cacka. Podejscie jest bardzo uzytkowe. Ale i relacja ceny ramy do zarobkow inna... Kola do 1000€ sa w testach w kategorii "entry level" :roll:

Druga sprawa , ze za 50€ masz ubezpieczenie - jak rozpieprzysz rower- to kupuja ci nowy ( rower nie starszy niz 5 lat musi byc ) taki sam albo co najmniej rownorzedny.

#14 SPIKE

SPIKE

    Spike

  • Użytkownik
  • 4694 postów
  • SkądKraków

Napisano 01 maj 2013 - 17:27

ale co ?? mamy płakać czy śmiać sie bo w sumie jedno i drugie jest na miejscu.
Jak ktoś waży 90 kg i kupuje karbon i to w teren jeszcze , na dodatek rame wylajtowaną to czego można sie spodziewać wczesniej czy pózniej ??? ale zawsze można sie pocieszyć...to nie moja wina , to rama sama pękła na prostej drodze ....bo jak czytam Twój wywód to najpierw że po asflacie, a potem w lesie 30-40 cm uskok to sie zastanów bo kojarzy mi sie temat z identycznymi porzemyśleniami jak wymiana linbek i pancerzy , który sam skomentowałeś na końcu .

Także żadna sensacja, po prostu konsekwencja czynu.

Gwarancje oczywioscie masz , ale na wady fabryczne a nie skakanie i jak widać obciążenie po skoku mufy suportowej dobijając czyli praktycznie cały impet poszedł w mufe, a rower do skakania nie służy ten :lol:a tu wifdać ewidentnie uszkodzenie fizyczne a nie "popękiwanie lakieru" z obu stron jakby węzeł pracował .

Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów  www.velotech.pl   

Serwis rowerowy - Kraków  tel: 666-316-604velotech@vp.pl

Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!!  w godz. - 12.oo - 19.oo


#15 Petri

Petri
  • Użytkownik
  • 1003 postów
  • Skądinąd

Napisano 01 maj 2013 - 19:38

Spike - nie wiem co palisz- ale odstaw. Nie sluzy ci.

Raz - gdzie masz las w moich postach ? Wskaz prosze konkretnie. Bo jesli nie potrafisz - wnioskuje ze zmyslasz, zeby dorobic fakty do ideologii.

Dwa : Zapadniety asfalt, na asfaltowej sciezce rowerowej - wjazd w niego i wyjazd to nie skok. Chyba, ze widziales jak skacze, bo ja tego nie widzialem i nie czulem.

Trzy: Skad (bledne) przypuszczenie, ze rama jest "wylajtowana" - napisz mi prosze ile wazy TA rama , skoro jestes tak pewien swoich slow. Chyba,ze nie wiesz i znowu zmyslasz , zeby ci pasowalo do bzdurnej teorii.

Cztery - rama jest do przelaju- z zalozenia ma zniesc wiecej niz szosowa. W tym skoki.

Piec - rama nie ma limitu wagi biker'a.

Szesc - gdzie napsialem, ze "placze" bo rama sama mi pekla na prostej drodze ?


Siedem- gdzie napisalem, ze pekniecie lakieru jest na wezle ? I gdzie , ze jest z obu stron.

I gdzie ty widzisz na 100% uszkodzenie fizyczne ? Zakladajac twoja teorie na moment strzaskana bylaby gora albo caly przekroj , nie tylko 5 mm rysa na dole !

Gdzie napisalem, ze to sensacja ?

W przeciwienstwie do wielu - mam zdrowe podejscie do przedmiotow- to sa TYLKO przedmioty. Nie ideologizuje. Traktuje uzytkowo. Peklo, peklo- ciekawostka. Zobaczymy czy lakier, czy cos wiecej.


Co maja felerne linki do ramy ?????


Spike, obaj wiemy , ze jestes mocnieszy "w gebie" niz w czynach- ale tutaj przegiales. Taka "zlotoustosc" Nie przystoi doroslemu facetowi. Odgrywasz sie za wlasna niekompetencje ? Wiesz o czym pisze , prawda ?


Jak znam zycie - a znam zycie- wykasujesz mi tego posta, tak jak z ShoutBox'a :mrgreen:

psy szczekaja, a karawana jedzie dalej. 

 

porzadek jest domena prostych umyslow, tylko geniusz ogarnie chaos. 


#16 Malik

Malik
  • Administrator
  • 2523 postów
  • SkądZielona Góra

Napisano 01 maj 2013 - 21:27

Cytat

A co masz na kołach, że na dziurach czy innych torach kolejowych nie łapiesz kapcia? Mi się udało już na szytkach nadymanych na 10atm snake zaliczyć :-P

Szytki tufo s3lite na tokenach t50 :-) 9,5 atm przód, 10 atm tył :-)

Cytat

Nie łapie kapci, bo liczy się też to, do czego te koła są przykręcone i czy rowerzysta siedzi jak kłoda, czy aktywnie współpracuje z rowerem podczas przejazdu przez przeszkody.


Zgadza się :-)
Stalówką nie trzepie tak jak pseudo tłumiącym karbonem, a jak do tego dojdzie jeszcze umiejętność jazdy to w ogóle dziury niestraszne :-)

#17 s2power

s2power
  • Użytkownik
  • 285 postów
  • SkądSilesia

Napisano 02 maj 2013 - 06:38

Cytat

Cytat

To trzeba bylo dac link do JEDNEGO zdjecia a nie zlepku roznych z roznymi sytuacjami, kolami, korbami itp... :)


Sorry za brutalnosc, ale nikt cie nie zwolnil z samodzielnego myslenia. Link jest do albumu z bmc cx01. to ze zajrzales gdzie indziej i sam stworzyles sobie zamet to twoj bol.

Ja caly czas zbieram na stalowke ;) Cinelli XCR . Ale mialem inne wydatki ( sprzet do pracy ), wiec musi poczekac .

Rame kupilem za grosze, to mi nie zal... Dzisiaj dalem "ognia" - wszystkie dziury moje :) przejazd kolejowy 37kmh , stojak na kadencji 30 po gore itp.

I NIC. Ani dzwieku ani ryski wiecej/ powiekszen .

Podejrzewam gdzie to sie moglo tak wygiac... pare dni temu nie zauwazylem uskoku ( obnizenie o 30 -40 cm na 2-3 metrach ) sciezki rowerowej. A ze bylo z gorki i wiatr w plecy, to pewnie z 35kmh bylo.... dupa w gorze, kierownica na luzno, ale kopytki wpiete :mrgreen: .....

Gadalem z pewnym gosciem i on ma 2szt CX01 . Twierdzi ze problem jest prosty a w sumie to go nie ma...
Ten typ tag ma, ze peka BIALY lakier w okolicach suportu. Po prostu jest go tam za duzo i jest za malo elastyczny. Zanim odkryli problem caly rocznik byl juz wyprodukowany. On odczekal az bedzie "wystarczajaco" spekane i wystapil do BMC o wymaiane ramy na gwarancji. BMC twierdzi ( i podobno ma racje ) ze tam nie ma pekniec i funduje malowanie - wiec gosc szlifuje ( faktycznie wszystko cacy ) i maluje specjalnym elastycznym lakierem . Koniec bajki.


W sumie rama mi sie tak podoba i tak zadziwiajaco dobrze sie na niej jezdzi, ze i tak zostaje i tak . Chyba ze jest peknieta- wtedy bede mocno nalegal w BMC na wymiane na identyczna. A wiem, ze maja ;)

Mam 3 lata gwrancji na rame. Niech oni sie martwia. Dealerem jest moj znajomy ( mam sklep BMC 10km od domu )....


Odnosnie nielapania gum- teraz jezdze albo na gatorhardshell 32 albo taniutkich ultrasport 28 - ani jedne ani drugie nie lapia kapci na gresie, ktory wykonczyl Vittorie Rubino pro na 100km... . To cholerstwo jest ostre i nie dosc, ze drze opony to robi w nich cudne dziury. Detki zwykle conti .


Dokladnie, do "albumu", nie do zdjecia, albumu w ktorym panuje chaos, poza tematem przewodnim BMC :) Swoja droga, nie chwalcie tak stali, mnie wlasnie stalowka pekla tak jakby ktos ja laserem potraktowal, nie na laczeniach, po prostu rura pekla i pedalami po glebie przejechalem jak rama sie ugiela. To dopiero bylo zdziwienie. Dobrze, ze praktycznie ruszalem z miejsca a nie byl to sprint bo gleba by byla pierwszej klasy.

Giant TCR Advanced 0 Modified
V max 102 km/h Dst max 297 km


#18 Petri

Petri
  • Użytkownik
  • 1003 postów
  • Skądinąd

Napisano 02 maj 2013 - 06:48

jesli z 5 zdjec nie potrafisz znalezc jednego z peknieciem- to ja cie bardzo przepraszam.

jest mi naprawde przykro, ze tak cie zdezorientowalem tym chaosem .

to juz sie nie powtorzy.


po prostu cie przeszacowalem....

PS nie daje ci do myslenia, ze jestes JEDYNY, ktory mial z tym problem ? Mnie by to przerazilo.

psy szczekaja, a karawana jedzie dalej. 

 

porzadek jest domena prostych umyslow, tylko geniusz ogarnie chaos. 


#19 s2power

s2power
  • Użytkownik
  • 285 postów
  • SkądSilesia

Napisano 02 maj 2013 - 06:57

Nie jestem jedyny, jestes w bledzie. Tylko nie wiem, czy Twoje doswiadczenia kolarskie siegaja lat 80-tych. Moja waga wtedy to 68-70 kg.

Ps. Jak linkujesz, to rob to nalezycie, chyba ze chcailes sie pochwalic zdjeciami. Nie bedziesz czul sie zobowiazany nikogo przepraszac :)

Giant TCR Advanced 0 Modified
V max 102 km/h Dst max 297 km


#20 Petri

Petri
  • Użytkownik
  • 1003 postów
  • Skądinąd

Napisano 02 maj 2013 - 07:04

Cytat

Nie jestem jedyny, jestes w bledzie. Tylko nie wiem, czy Twoje doswiadczenia kolarskie siegaja lat 80-tych. Moja waga wtedy to 68-70 kg.


no comment :shock: