Rama nowa, nieuzywana, producent znany, kosztuje ponad 1000 zł, czy tak ma być czy to defekt fabryczny? Wyglada jakby nie było kawałka spawu przy suporcie... Beda klopociki czy olac to? Zeby bylo smiesznej zauwazylem to przypadkiem 3 miesiace po zakupie (jeszcze nie jezdzilem na niej).
Na pierwszym zdjeciu wyglada jak dziura ale to zludzenie, po prostu tam nie ma spawu, to miejsce ma szerokosc jakis 5mm...
Defekt fabryczny ramy?
Started By
MG
, 08 lut 2009 13:15
7 odpowiedzi w tym temacie
#5
Napisano 08 luty 2009 - 13:29
Spaw powinien być pełny na całym obwodzie rury ,ale uważam ,że podczas eksploatacji nic się nie stanie. Niektóre firmy, na odcinku ,którego nie widać . Pod rurą ukośną wcale nie łączą rury siodłowej z tuleją suportową spawem.
Nie zaszkodzi też zapytać sprzedawcy co on na to. Z mojego punktu widzenia sprawa jest bezsporna na Twoją korzyść , ale tragedii tutaj nie ma.
Nie zaszkodzi też zapytać sprzedawcy co on na to. Z mojego punktu widzenia sprawa jest bezsporna na Twoją korzyść , ale tragedii tutaj nie ma.
#6
Napisano 08 luty 2009 - 13:47
Niby sprawa bezsporna ale w sumie jestem w kropce... Gdyby te rowery nadal byly w ofercie to bym po prostu go odeslal na wymiane i po klopocie. Ale problem jest taki, ze to model 2008 kupiony z wyprzedazy posezonowej w pazdzierniku i juz ich dawno nie ma. Nowy model 2009 kosztuje jedyne 3999 zł minus rabat, a ja zaplacilem za zeszloroczny tylko 2400. Nie bede doplacal 1500 za nowe malowanie ramy i ... 0.5 mm spawy wiecej :evil: Co prawda zostaly im same ramy ale nie ma XL`ki, wiec nawet sama podmiana ramy nie wchodzi w gre... no i to jeden z nielicznych czerwonych Modoców, a czarnego nie chce :-/ Opcja ze zwrotem kasy tez jest slaba, bo co ja teraz po tych wszystkich podwyzkach kupie? 8 biegowa Sore? Bez sensu :evil: Gdybym wazyl 60 kg to bym sie nie martwil, ale z ciuchami i wszystkimi klamotami w stylu telefon, zapasowa detka, zestaw imbusuow itp podchodze pod 90 kg :-/
#7
Napisano 08 luty 2009 - 13:58
Dlatego napisałem ,że nie ma tragedii. 1mm kwadratowy spawu alu ,to na rozrywanie ok 30kg. Jak sobie policzysz te mm to będziesz wiedział , ile na tym połączeniu można zawiesić .
Tutaj bardziej zwróciłbym uwagę na niekorzystne działanie karbu , przy nagle zmieniającym się przekroju. Miejsce jest takie ,że wpływ zmiennych sił jest nieznaczny.
Gdyby było to z boku rury , rzecz miałaby się inaczej.
Tutaj bardziej zwróciłbym uwagę na niekorzystne działanie karbu , przy nagle zmieniającym się przekroju. Miejsce jest takie ,że wpływ zmiennych sił jest nieznaczny.
Gdyby było to z boku rury , rzecz miałaby się inaczej.