Skocz do zawartości


Zdjęcie

ZZR Huragan - Krzysiek


20 odpowiedzi w tym temacie

#1 krzysiek127

krzysiek127
  • Użytkownik
  • 9 postów
  • SkądLodz

Napisano 13 maj 2013 - 22:47

Czesc, jestem Krzysiek mieszkam w Łodzi, mam 30 lat. Mam takie hobby, że lubie sie otaczać starociami. Mam min. Fiata 126p z 77 roku, WSK M21W2 z 74 roku.. Wczoraj zupełnie niespodziewanie dołączył Huragan.

Dołączona grafika

Rower bliżej nieokreślony czas stał. Na moje słabo obeznane oko jest w miare kompletny..
A z oryginalnością.. To juz szanowne gremium mam nadzieje, że się wypowie.
Bardzo proszę o uwagi w kwestii obecnego wyposażenia.
Tutaj raczej fabryka:

Dołączona grafika

Numer ramy:

Dołączona grafika

Przerzutka tył to Sachs Huret...

Dołączona grafika

Przednia jakiś noname:

Dołączona grafika

Całość sterowana manetkami Favorit od Waganta:

Dołączona grafika

Rower ma u mnie dożywocie, stąd oczywista decyzja o remoncie. Ponieważ zdobycie części może potrwać, z pracami wstrzymam się do zimy, tymczasem chciałbym doprowadzić go do jako takiej sprawności.
Najpilniejszą sprawą są koła. Musze kupić opony. Obręcz ma oznacznie 20x630:

Dołączona grafika

Opona w rozmiarze:

Dołączona grafika

I tu już pierwsze pytanie. Jaka opona? Kompletnie sie nie znam, próbowałem szukać po allegro, czy Kenda za dwadzieścia pare złotych załatwia sprawę?
Czy obręcz jest własciwa? Jesli tak, to chciałbym już opony docelowe.
Jedzić bede po mieście.

#2 DAN-CTT

DAN-CTT
  • Użytkownik
  • 87 postów
  • SkądWrocław

Napisano 23 maj 2013 - 15:22

W moim Huraganie zamontowałem opony Schwalbe HS159 w rozmiarze 32-630.

#3 Jarek91

Jarek91
  • Użytkownik
  • 62 postów
  • SkądOpole

Napisano 23 maj 2013 - 19:13

http://www.rubenatires.com/v18-sprint/ Mam takie u siebie w Pasacie, są w porządku i kosztują około trzydziestu złociszy.

#4 h/k

h/k
  • Użytkownik
  • 1388 postów
  • SkądRumia

Napisano 23 maj 2013 - 20:31

Skoro remont w zanadrzu to proponuję na dzień dobry wywalić te lipne obręcze (ciężkie, rdzewiejące, a przede wszystkim - już trochę mokrego i prawie nie hamujesz...) i kupić retro aluminiowe pod opony szosowe np. piękne, klasyczne Mavic Module E czy E2 bacząc na stan oczek (pęknięcia) - zresztą jakich obręczy nie kupisz, na to musisz patrzeć. Nie dość, że hamowanie normalne będzie i są dość lekkie to to po polerce będzie pięknie wyglądać, na dodatek wsadzisz do takich Mavic szeroką gamę opon od 700x20C po 700x35C (sprawdzone, montowałem). Do tego szprychy nierdzewki DT dobrane odpowiednio długością do obręczy i piast plus nowe, porządne, mosiężne nyple.
Albo jakieś inne klasyczne np. Rigida AL1320 czy Super Champion Gentleman itd.

#5 Zweitakter

Zweitakter
  • Użytkownik
  • 166 postów
  • Skądwarszawa

Napisano 23 maj 2013 - 21:38

przednia nie jest No-Name eta samaja najłutszaja iz Charkowa :)
popularna modyfikacja były dostepne np w sklepie Królaka
tylna wywalic i zapodac albo starego rometa
romet blaszak
albo favorka skoro juz masz manetki favorka
favorek

#6 h/k

h/k
  • Użytkownik
  • 1388 postów
  • SkądRumia

Napisano 24 maj 2013 - 22:43

A co nie tak z tylną, że do wywalenia? Sachs Huret Eco S to całkiem dobra przerzutka. Zostawić po wymontowaniu do innego klasyka albo na zapas.

#7 tompajk

tompajk
  • Użytkownik
  • 69 postów
  • SkądKraków

Napisano 25 maj 2013 - 20:47

podzielam zdanie h/k odnośnie kół, że raczej warto polować na jakieś ładne zachodnie koła (oczywiście wszystko zależy od finansów przeznaczonych na remont). ważną uwagą jest to, że do ramy o geometrii Huragana mieszczą się spokojnie takie szerokie opony jak 35 (u mnie w Jaguarze wchodzą na milimetry).
można by też zaglądnąć co się chowa pod lakierem, bo wygląda na mocno nieoryginalny.
siodełko raczej jakieś skórkowe. manetki można by wrzucić wcześniejszy model np XB3 (dość często na all) chociaż topornie wykonane. przerzutki tylne podróbki Campy też się trafiają.

#8 krzysiek127

krzysiek127
  • Użytkownik
  • 9 postów
  • SkądLodz

Napisano 27 maj 2013 - 18:53

Opony kupiłem nim cokolwiek pojawiło się w temacie. Do wyboru miałem tansze Kendy lub drozsze Schwalbe. Zdecydowalem sie ta Jaskółki:

Dołączona grafika

Na razie zostane przy obreczach które mam, to moja pierwsza szosa i przez nawyki z mtb moge sie zapomniec, jak uszkodze to płaczu nie będzie. Natomiast docelowo chcialbym cos porządnego. Obręcze które zaproponowaliscie sa super, bardzo mi sie podobaja.. tylko gdzie ich szukac? Bywaja czasem na allegro?

Co do osprzętu, to na razie zostane przy tylnej Sachs. Natomiast bede starał się szukać przedniej ręcznej. Jak ktoś ma proszę o info. Moge odkupic, moge dać w rozliczeniu swoją i odpowiednio dopłacić. Podobnie jak szukam właściwej dla modelu manetki. Te które mam pozbawiłem blastikowych nakładek, wygladają surowiej i tak tez mi się podoba.

Pozdrawiam!

#9 mz

mz
  • Użytkownik
  • 215 postów
  • SkądMława

Napisano 27 maj 2013 - 19:38

witaj krzysiek127 :-)
ładny jest ten huragan :-)
oryginalna manetka tylnej przerzutki z Huragana wygląda tak:
http://allegro.pl/ma...3270817118.html
http://allegro.pl/ma...3279171707.html

#10 krzysiek127

krzysiek127
  • Użytkownik
  • 9 postów
  • SkądLodz

Napisano 27 maj 2013 - 20:22

Okej, to w takim razie po co jest wypustka w ramie?
Dołączona grafika

Dziekuje za miłe słowo, mnie tez się bardzo podoba, mimo ze to stan wyjsciowy :)
Ale jak widac, nim cokolwiek zaczne musze sie dokształcić z wiedzy na jego temat.

#11 mz

mz
  • Użytkownik
  • 215 postów
  • SkądMława

Napisano 27 maj 2013 - 20:44

patrząc na tego huragana:
http://mima.pl/galle...erow/49_196.jpg
jest taka sama manetka jak na aukcji w allegro tylko że zamiast obejmy, jest osadzona na tej wypustce.

#12 Zweitakter

Zweitakter
  • Użytkownik
  • 166 postów
  • Skądwarszawa

Napisano 28 maj 2013 - 04:26

@H/K
nie mowilem ze do kosza czy na złom...
nie pasuje stylowo do tego a ze w jakim ulepie jeszcze wiele kilo kartowli ze sklepu przywiezie inna sprawa

#13 krzysiek127

krzysiek127
  • Użytkownik
  • 9 postów
  • SkądLodz

Napisano 17 lipiec 2013 - 10:57

Warte zachodu, czy raczej nie?
http://allegro.pl/ca...3397420360.html

#14 h/k

h/k
  • Użytkownik
  • 1388 postów
  • SkądRumia

Napisano 17 lipiec 2013 - 16:58

Zależy za ile. Do 150 zł moim zdaniem tak. Mavic Module E 3 to fajne, lekkie obręcze i do tego pod oponę, a nie pod jakieś niepraktyczne i drogie szytki, szprychy widzę markowe no i piasty Campagnolo... ;-)
Uwaga tylko na okolice oczek obręczy. Jak ktoś spaprze sprawę naciągu szprych (za mocny zazwyczaj) to często stare koła kończą z popękanymi obręczami. Po kupnie dokładnie spolerować i sprawdzić.
Ale obawiam się, że cena może dojść i do okolic 250 zł...

#15 krzysiek127

krzysiek127
  • Użytkownik
  • 9 postów
  • SkądLodz

Napisano 26 lipiec 2013 - 13:44

Mam koła. Kupiłem te, które były fabrycznie, pod szytkę. W zestawie z zaciskami ZZR i kaseta Regina Gran Sport Corse.

Załączony plik  r2.jpg   148,98 KB   4 Ilość pobrań

Były brudne, nie dopatrzyłem pęknięcia. Niewielkie, tylko w tym widocznym miejscu. Dyskwalifikacja?

Załączony plik  r3.jpg   87,03 KB   5 Ilość pobrań

Sam rower został rozkręcony, przygotowany do malowania. Mam problem ze zdjęciem bieżni łozyska z widełek, oraz główki ramy.

Prosze mi podpowiedzieć jak sobie z tym poradzić...

Załączony plik  r1.jpg   185,36 KB   4 Ilość pobrań



#16 Konik

Konik
  • Użytkownik
  • 540 postów
  • SkądKraków

Napisano 06 sierpień 2013 - 10:48

Mam problem ze zdjęciem bieżni łozyska z widełek, oraz główki ramy.

Prosze mi podpowiedzieć jak sobie z tym poradzić...

 

Konus z widelca (nasady sterówki): czasem jest podejście pod przednią krawędź np. wkrętaka. Ale nie musi być. Wtedy jakiś nóż (narzdzie o słabym klinie i ostre) wbijasz ostrzem pod konus dookoła, jak ruszy to grubszym klinem (wkrętak, tępy przecinak).

Miski z ramy: długa rura sterowa ze starego widelca, albo inna mocna rurka i wybijasz, również pobijając dookoła.

Bo rozumiem, że special toolsów nie zamierzasz nabywać...



#17 h/k

h/k
  • Użytkownik
  • 1388 postów
  • SkądRumia

Napisano 09 sierpień 2013 - 17:59

Co do pęknięcia - można jeździć, ale to tylko na Twoją odpowiedzialność. Niestety, licz się z tym, że obręcz prędzej czy później na złom. Mam też, ale małe, przy oczku dwa pęknięcia wzdłuż struktury materiału, ale 2 lata i minimalnie się powiększyły. Tutaj jest mocniejsze uszkodzenie i zapewne jak popracuje trochę to szprychę zluzuje i koło będzie się sukcesywnie rozcentrowywać...



#18 wojbar100

wojbar100
  • Użytkownik
  • 32 postów

Napisano 02 listopad 2013 - 14:55

ile iest wartny jaguar w stanie idealnym w orginalnej paczce około 10 km zrobione kolor niebieski



#19 DAN-CTT

DAN-CTT
  • Użytkownik
  • 87 postów
  • SkądWrocław

Napisano 03 listopad 2013 - 21:19

Napisz co się dzieje w temacie.

Rama już pomalowana? Chętnie obejrzę zdjęcia.



#20 wojbar100

wojbar100
  • Użytkownik
  • 32 postów

Napisano 04 listopad 2013 - 18:25

przy moim jaguarze nic nie było kombinowane





Dodaj odpowiedź