Zniszczony konus z starej piasty campognolo
#2
Napisano 30 maj 2013 - 12:26
Na dodatek Campa miała ośki z innym skokiem gwintu niż standardy ( ale nie wszystkie chyba , nie pamiętam już ) i normalnych konusów sie nie dało wkręcać , choć niektórzy na chama wkręcali , ale nie polecam.
Można by próbować dać inną oś kompletna , ale to metoda dla konesera i dłubanina.
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#3
Gosc_marvelo_*
Napisano 30 maj 2013 - 13:58
http://altersaddle.b...o-for-bike.html
http://bikefix.org/?page_id=139
#4
Napisano 30 maj 2013 - 14:14
ani papierem , ani pilnikiem tego nie zrobisz to są bardzo twarde materiały nie do obrobienia w warunkach domowych .
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#5
Napisano 30 maj 2013 - 14:28

A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#6
Gosc_marvelo_*
Napisano 30 maj 2013 - 14:32
Niewielkie zniekształcenie krzywizny konusa nie jest aż tak istotne, kulki niejako same znajdą swoje odpowiednie miejsce po skręceniu piasty. Ubytek materiału przy głębokich wżerach niech nawet wyniesie 0,5 mm z każdej strony - nawet nie trzeba dawać żadnych podkładek dystansowych.
W dodatku, czy jest coś do stracenia, jeśli nie ma się nic innego na wymianę?
#7
Napisano 30 maj 2013 - 15:35
#8
Napisano 31 maj 2013 - 12:50
A co do konusa, to byłem dziś u tokarza ale niestety stwierdził, że nie da się go zeszlifować, więc pewnie jedynie pozostaje odłożyć piastę na półkę :/ jak by co to tu są zdjęcia konusa, gwint ma standardowy, na wierzchu widnieje oznaczanie 10x26:
http://zapodaj.net/5...aa35ca.jpg.html
http://zapodaj.net/e...6f35c4.jpg.html


