Skocz do zawartości


Portal kolarski


46 odpowiedzi w tym temacie

Ankieta: Czy chcia³by¶ by opisany system powsta³/czy jeste¶ zainteresowany u¿ytkowaniem? (59 użytkowników oddało głos)

Czy chcia³by¶ by opisany system powsta³/czy jeste¶ zainteresowany u¿ytkowaniem?

  1. jak najbardziej (51 głosów [86.44%])

    Procent z głosów: 86.44%

  2. nie potrzebuje takiego czego¶ (6 głosów [10.17%])

    Procent z głosów: 10.17%

  3. wolê na forach dyskusyjnych (1 głosów [1.69%])

    Procent z głosów: 1.69%

  4. je¿d¿e tylko w¶ród "swoich" (1 głosów [1.69%])

    Procent z głosów: 1.69%

Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów

#1 Gosc_kobrys_*

Gosc_kobrys_*
  • Gość

Napisano 01 marzec 2009 - 12:05

Witam,

trochę siedzę już na tym forum - czytam wasze wszystkie posty i nawiedziła mnie dziś pewna szalona idea...

Jestem studentem informatyki na AGH - jestem zmuszony ciągle poznawać nowe technologie, a jak wiadomo jako inżynier najlepiej się uczyć poprzez praktykę...

No i od dłuższego czasu chodziła za mną pewna idea - mianowicie wkurza mnie chaotyczne umawianie się na ustawki i poznawanie nowych ludzi na coraz to innych forach - i tak przechodzę z jednego na drugie jak niejeden z was.

Stwierdziłem, że przydała by się baza polskich kolarzy - każdego pokroju gdzie każdy mógłby się zarejestrować - określić swoje możliwości i wreszcie miejsce zamieszkania i jeżdżenia - o kryteriach można później myśleć.

System umożliwiał by także możliwość wcześniejszego rejestrowania wyjazdów - nie chodzi mi o cel statystyczny - raczej o możliwość ustawek - wiem, że wiele osób ma stałe grono kumpli od jazdy, ale ja np dowiedziałem sie zupełnie przypadkiem, że 10km odemnie jest spora grupa jeżdżących regularnie - do tej pory zawsze sam jeździłem.