Skocz do zawartości


Zdjęcie

Btwin (Decathlon) Sport 2 - mała recenzja roweru za 1000zł


35 odpowiedzi w tym temacie

#1 xArEs

xArEs
  • Użytkownik
  • 43 postów
  • SkądPoznań

Napisano 05 marzec 2009 - 21:09

To mój pierwszy post a więc :
Witam wszystkich mam na imię Krzychu i jestem z Poznania
Nie mam dużego doświadczenia na szosie ale tym postem chce rozwiać kilka mitów i faktów związanych z tym rowerem.
Dzięki niemu w zasadzie wróciłem na szosę bo wczesniej sporo jeździłem na "kolarkach" typu Romet Passat czy Jaguar. Potem jak pamiętacie na poczatku lat 90 szosówki nagle zniknęły z ulic i ze sklepów a zastąpiło ją wszystko co potocznie zwane było "góralem" no i chcąc nie chcąc człowiek się przesiadł na górala ale zawsze wzdychałem na widok kogoś na rowerku szosowym. Sport 2 firmy Decathlon (teraz zmienili nazwę i od 2007 wszystkie bez wyjątku rowery z tej stajni nazywają się BTWIN) jest rowerem przyzwoitym do bardzo spokojnego i amatorskiego jeżdżenia po szosie czyli akurat takim jaki ja uprawiam.
A więc do dzieła:
- Rama - wykonana z alu 6061 pospawana jest prawidłowo i widać że spawy to dzieło robota. Dolna rura o przekroju trójkąta tylny widelec nie ma żadnych gięć czy wygibasów jakie ostatnio stały się modne hak przerzutki prykręcony na jedna śrubę. Kształt ramy to hybryda jakaś compakta z ramą tradycyjną. Lakier dobrze i czysto połozony ale odcienie błękitu sa troszkę .....no wiecie jakie. Na ramie napis Made in France !!!
- Widelec przedni - niestety ze stali - jakość wykonania ok choć czuć że za lekki to on nie jest. Rurę sterową zostawili w całości (nie przycieli jej) nałożyli za to 6 podkładek dystansowych trza to niestety przyciąć i przy okazji ..... pierwsza rzecz do wymiany w krótkim czasie to....