Problem z nabiciem powietrza
#1
Napisano 14 marzec 2009 - 11:56
tą nasadkę odkręciłem i wszystko sprawne... albo jestem debilem i nie potrafię napompować albo coś nie tak jest...
#3
Napisano 14 marzec 2009 - 21:40
#4
Napisano 14 marzec 2009 - 21:46
a później:wziąłem na 7 atm. i dalej lipa...
To mi się wydaję że na początku nie daj od razu 11 tylko np. 8 moim zdaniem max. 9. Po co skakać od 7 do 11. A takie trochę głupia myśl nasunęła mi się może wskaźnik popsuł?A jeżeli wezmę sprężarkę i nabije na nią z 11 atmosfer to może da rady nabić cos powietrza ale czy opone moze to rozsadzić ?
#5
Napisano 14 marzec 2009 - 21:46
#6
Napisano 15 marzec 2009 - 08:24
Skoro oddajesz rower do serwisu w celu wymiany opon, to może takie pytanie będzie sensowne, zresztą dotychczas o tym nie wspomniałeś.
http://pl.wikipedia....ki/Zawór_Presta
albo ten
http://pl.wikipedia....Zawór_Schradera
#7
Napisano 15 marzec 2009 - 08:55
Ja wczoraj chciałem wypróbować tą przejściówkę o której piszesz i za cholerę nie mogłem napompować koła.Ciśnienie w kompresorze ustawiłem na 7atm i nawet nie drgnął.Co może być nie tak?Pompką (zwłaszcza moją) trydno osiągnąć pułap 7-8atm.Pozdrawiam brać szosową.Jeśli pompujesz z kompresora to powinieneś mieć, manometr przy końcu węża aby kontrolować ciśnienie w oponie, gdyż 11atm może być już niebezpieczne dla opony i obręczy. Przy wentylu presta korzystam z przejściówki na auto, wtedy pompując z kompresora popychacz od kompresora wciska zaworek wentylka. Pozdrawiam!!!!
#9
Napisano 15 marzec 2009 - 11:26
ja mam swoją pompkę [taka dośc sporą] z manometrem..
gdy opony chce dopompować to nie da rady, nic nie idzie..
muszę spuścić powietrze na maxa ,a w tedy [wtedy ? ] idzie jak po maśle.. nawet do 10atm. i oponka jak skała.. :-) oczywiście ja także jak korkus83 używam przejściówki na auto.. idzie ładnie ;-)
najpierw spuść na maxa ,a później pompuj...
ps. reczną pompką taka mała będzie Ci trudno dużo atmosfer napompować..
#10
Napisano 15 marzec 2009 - 12:42
#11
Napisano 15 marzec 2009 - 12:54
[ Dodano: 2009-03-15, 12:55 ]
Dodam że między prestą, a adapterem używam uszczelnienie s taśmy izolacyjnej.
#18
Napisano 15 marzec 2009 - 18:09
wencyl, powiem Ci tak..
ja mam swoją pompkę [taka dośc sporą] z manometrem..
gdy opony chce dopompować to nie da rady, nic nie idzie..
muszę spuścić powietrze na maxa ,a w tedy [wtedy ? ] idzie jak po maśle.. nawet do 10atm. i oponka jak skała.. :-) oczywiście ja także jak korkus83 używam przejściówki na auto.. idzie ładnie ;-)
najpierw spuść na maxa ,a później pompuj...
ps. reczną pompką taka mała będzie Ci trudno dużo atmosfer napompować..
Spuszczać na maxa wcale nie trzeba, ważne jest aby po odkręceniu wentyla wcisnąć go na chwilę(w ten sposób wentyl się odblokowuje). Kiedy tego nie zrobisz to nawet przy 2-3 atmosferach pompowanie jest dosyć utrudnione.
#19 Gosc_michaelk_*
Napisano 28 marzec 2009 - 13:57
jak wcisnąć wentyl?
przed przykręceniem adaptera?
ja mam problem z samym wciśnięciem końcówki pompki czy kompresora (nic nie wchodzi), a co do kompresorów na stacjach to one max 5atmosfer pompują
NIE WIE KTOŚ GDZIE W KRAKOWIE SA KOMPRESORY DLA TIRÓW?