Skocz do zawartości


Zdjęcie

Potrzebuje pomocy przy doborze diety..


18 odpowiedzi w tym temacie

#1 rxr2

rxr2
  • Użytkownik
  • 20 postów
  • Skądlodz

Napisano 27 lipiec 2013 - 22:54

Witam,
Moją przygodę z szosa dopiero zaczynam, jestem amatorem i zreszta chce by tak pozostało.
Mam 33 lata 105kg przy 24% tłuszczu 186cm wzrostu.

trenuje 3-5 razy w tygodniu stała trasę ~70km specjalnie dobrałem taka która ma duzo przewyższeń by zróżnicować obciążenie. Moje tempo to średnia 28-31 km/h na tym dystansie.

a teraz do sedna. Chce zrzucić jakieś 10kg wagi i nabrać trochę formy by w przyszły miesiącu wyruszyć w trasę 160km łódź-kielce

Obecnie trenuje na MTB 26x1.5" semislick na szczęście na dniach odbieram szosówkę koga road champ, wiec będzie trochę łatwiej łykać km.


Teraz mam pytanie czy spalacze tłuszczu jakie biorę przed treningiem THERMO STIMŸ w połączeniu z dietą nisko tłuszczowa to dobre rozwiązanie?

Dziś sprawdziłem sobie cukier we krwi przed obiadem 95 po 118 a zaraz po treningu 87. Pisze o tym gdyż czuje ze moje izotoniki z biedronki chyba nie są wstanie dostarczyć odpowiedniej ilosci cukru przy 2 h pedałowania. pije małymi porcjami co jakieś 15 min, około 0,5l na 1h.

szukam odpowiedzi jak sie przygotować na trase 160km?
jak dobrać dietę w dni treningowe?
i co zabierać na trasę by nie paść po 100km...

#2 Prozor

Prozor
  • Moderator
  • 8589 postów
  • SkądSulęcin

Napisano 29 lipiec 2013 - 14:00

Przede wszystkim zależy jak chcesz jechać tą trasę 160km - czy czysto w strefie "tlenowej", używając głównie włókien wolnokurczliwych, wykorzystując jako paliwo głównie zasoby tłuszczu (no i tak się powinno jechać takie odległości), czy mieszaną tlenowo-beztlenową, spalającą sporo zasobów glikogenu...