Skocz do zawartości


Zdjęcie

Fotografia- nasze zdjęcia


324 odpowiedzi w tym temacie

#1 radek_3131

radek_3131
  • Użytkownik
  • 453 postów
  • SkądPabianice

Napisano 26 marzec 2009 - 23:20

W tym temacie umieszczamy zdjęcia (oczywiście wykonane przez nas). Mogą to być np. krajobrazy, zabytki, itp. Mam na dzieje, że niektóre będą inspiracją dla innych użytkowników forum (mnie również). Komentarze mile widziane. No to zaczynam: :-)
Dołączona grafika
- Zagórze Lubiewskie, jezioro Łubowo. Aby wykonać to zdjęcie wstałem o 4.30 rano.

#2 Qba

Qba
  • Użytkownik
  • 483 postów
  • SkądMarki

Napisano 26 marzec 2009 - 23:31

Ładne zdjęcie, szkoda, że taka mała rozdziałka. Jakby była większa można by było na tapetę wrzucić 8-) ...
Pozdro!

#3 thorian

thorian
  • Użytkownik
  • 857 postów
  • SkądRoztocze

Napisano 26 marzec 2009 - 23:35

http://plfoto.com/

#4 radek_3131

radek_3131
  • Użytkownik
  • 453 postów
  • SkądPabianice

Napisano 26 marzec 2009 - 23:44

Ładne zdjęcie, szkoda, że taka mała rozdziałka. Jakby była większa można by było na tapetę wrzucić 8-) ...
Pozdro!

U mnie na tapecie jest już 3 miechy. 8-) Jak chcesz mogę ci na pocztę wysłać. :-)

#5 SPIKE

SPIKE

    Spike

  • Użytkownik
  • 4546 postów
  • SkądKraków

Napisano 27 marzec 2009 - 01:20

1. Błonia Krakowskie nad ranem
2. Turbacz jaki lubie
3. Dolina Białki - początek
4. Dolina Białki - koniec jazdy , reszta na piechote
5. Murowaniec - jeden z widoków, pozostałe http://picasaweb.goo...Opowie12102008#
i wiele innych zdjęć z wyjazdów które organizowałem

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

hm, zdjęcia z wypraw mtb, bo na szosie jakoś takoś za szybko sie jedzie.

#6 radek_3131

radek_3131
  • Użytkownik
  • 453 postów
  • SkądPabianice

Napisano 27 marzec 2009 - 07:18

ładne zdjęcia, znam te tereny z wypraw pieszych 8-)

#7 jarek996

jarek996
  • Użytkownik
  • 645 postów
  • SkądMALM

Napisano 27 marzec 2009 - 08:10

To zdjecie moze nie najciekawsze , ale popatrzcie na droge , sanki , dom . Inaczej nie ujalbym 21% nachylenia !!! I ciagnie sie tak przez 3km !!!! Mysle , ze drugiego takiego podjazdu nie znajdziemy. 3 km prosto pod gore , ze srenia ok 20 % !!!!!!!!!!!!!!!!
Przyznam sie nieskromnie , ze podjechalem....
P.S. Zdjecie zrobione na 3,5 km ( tam gdzie 20% sie konczy )

Załączone pliki



#8 radek_3131

radek_3131
  • Użytkownik
  • 453 postów
  • SkądPabianice

Napisano 27 marzec 2009 - 15:12

No to pochwalę się kolejnym zdjęciem- tym razem miejsce gdzie rowerem dojechałem (trekkingiem). ;-)

Dołączona grafika

Las koło wsi Luciejów (jeziora nie znam) w województwie łódzkim i powiecie łaskim.

Uwielbiam to odbicie w jeziorze. :-)

#9 xubix

xubix
  • Użytkownik
  • 1552 postów
  • SkądKrotoszyn

Napisano 27 marzec 2009 - 16:12

Dołączona grafika

Dołączona grafika

#10 radek_3131

radek_3131
  • Użytkownik
  • 453 postów
  • SkądPabianice

Napisano 27 marzec 2009 - 16:44

xubix, to pierwsze jest super :-)

#11 ³ukasz

³ukasz
  • Użytkownik
  • 412 postów
  • Skądwłocławek

Napisano 27 marzec 2009 - 17:54

1. KRUSZWICA
2.SŁOWACJA - SUCHA HORA
3.OKOLCE ZAKOPANEGO
4.TORUŃ
5. NAJPRAWDOPODOBNIEJ NAJLEPSZY W POLSCE WIDOK NA WISŁE - DOBRZYŃ NAD WISŁĄ
Dołączona grafika


Dołączona grafika


Dołączona grafika


Dołączona grafika


Dołączona grafika

#12 ERDE

ERDE
  • Użytkownik
  • 1010 postów
  • SkądLublin

Napisano 27 marzec 2009 - 18:01

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

#13 marthin

marthin
  • Użytkownik
  • 34 postów
  • SkądPoznań/Kłodawa

Napisano 27 marzec 2009 - 20:00

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Fotki robione Canonem A510

#14 felipe

felipe
  • Użytkownik
  • 436 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 27 marzec 2009 - 20:04

Kilka zdjęć z mojego portfolio

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
http://plfoto.com/zd...new/1135415.jpg
http://plfoto.com/zd...new/1044350.jpg

#15 pantani

pantani
  • Użytkownik
  • 63 postów
  • Skądz wioski

Napisano 27 marzec 2009 - 20:25

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika


pzdr

#16 radek_3131

radek_3131
  • Użytkownik
  • 453 postów
  • SkądPabianice

Napisano 27 marzec 2009 - 20:43

no to kolejne moje
Dołączona grafika
Również Zagórze Lubiewskie (woj. Lubuskie, powiat strzelecko-drezdeński :-) )

#17 xGx

xGx
  • Użytkownik
  • 458 postów
  • SkądWrocław

Napisano 27 marzec 2009 - 22:23

troche moich gniotów:

http://xgarfildx.digart.pl/

dawno sie nie bawiłem aparatem ;/

#18 ³ukasz

³ukasz
  • Użytkownik
  • 412 postów
  • Skądwłocławek

Napisano 28 marzec 2009 - 16:48

Dołączona grafika

Dołączona grafika

#19 Freeq

Freeq
  • Użytkownik
  • 400 postów
  • SkądZ żyta

Napisano 28 marzec 2009 - 20:45

Ja mam dwa rowerowe, nie wydaje mi się, żeby były jakieś super... no ale co ja poradzę, jak nie mam talentu :->
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#20 Jareq

Jareq
  • Użytkownik
  • 105 postów
  • SkądWarszawa / Jarosław

Napisano 28 marzec 2009 - 21:45

no to kolejne moje

Zaje#iście to wyszło...super zdjecie...
...fajnie w tle by wyglądał rower...hehe...trzeba go było podrzucic...to by był już artystyczny wirtuoz...heh :-P :lol:



Dodaj odpowiedź