Rowerek miał powstać już wcześniej , ale tak zleciał czas szybko to po pierwsze, po drugie czekałem na najnowszy korbowód od Shimano , zapowiadany na 2014 r. z grupy Sora z osią zintegrowaną do CX.
Po krótce specyfikacja ?
- Rama alu
- widelec alu
- kierownica C3 Cannondale
- mostek FSA
- owijka taiwan perforowana
- stery FSA z ramą były
- sztyca Pro
- siodło PZ Racing
- koła firmowe Team, zmieniono tylko piasty na starsze 105 na 7 s, 32 h, nyple alu, szprychy cieniowane 2/1.7
- opony Panaracer
- dętki Kenda
- kaseta 7s Shimano
- łańcuch Kmc Z 72
- korbowód Sora do CX 46x34
- suport Neco H II
- pedały stare Ritcheye
- hamulce Tektro 740
- klocki baradine 3 kolory
- linki nierdzewne YPK/Yagwire
- klamkomanetki Shimano 2(3) x 7 z grupy Tourney
- koszyk Specialized
- zapinki do kół karbon/tytan
- przerzutka prżód - STX rocznik ok' 95
- przerzutka tył Deore LX rocznik ok '95
To taka zbieranina w sumie części jakie obrastały kurzem, a jednocześnie spasowały w całość elegancko.
Z nowych zakupów to Klamkomanetki , korba bo to nowość na rynku, hamulce bo jedne z najlepszych do CX,
Tak wyglądał rowerek 2 dni temu po montażu i pierwszych jazdach a następnie końcowe fotki ukończonego projektu
Jak pewnie widać , to napęd z tyłu mam 7 biegowy, dlaczego ? bo najtaniej wychodziły klamkomamnetki, a także nie potrzebuje ( przynajmniej na razie ) więcej biegów, jakoś daje rade.
Czy to przepisa na "tanią " przełajówke - oczywiście tak, dzięki takiej kombinacji komponentów , rower wyszedł po niskich kosztach i doskonale sprwadza sie do jazdy codziennej po mieście oraz jak widać i po lesie .
Co ciekawe, zmieniając duży blat w korbie na 50 , mamy korbe typową szosową , jakby komuś było mało smigać na 46 z , typowy rozstaw compact.