Skocz do zawartości


Baza sklepów on-line: Polska i zagranica


123 odpowiedzi w tym temacie

#81 Gosc_Bullet_*

Gosc_Bullet_*
  • Gość

Napisano 23 październik 2016 - 15:34

berski kupiłem u nich tę obręcz, bo mieli taniej, a zakładam że miałem pecha i trafiłem na jakiś felerny egzemplarz. Na razie jeździ... Co do Harfy...Niestety nie mam o nich dobrego zdania. Kiedyś pojawiły mi się pęknięcia na obręczy Mavica Ksyrium Equipe. Zadzwoniłem do nich czy mają taką obręcz - specjalnie kilka razy się pytałem czy mają srebrną, bo taka mi była potrzebna. Pamiętam że chcieli drogo, bo skoro to koło gotowe, to mieli ponownie zapleść obręcz, dając nowe szprychy. W sumie cena była jak za nowe koło średniej klasy. Ktoś z obsługi powiedział mi, że mają taką chyba na magazynie. Poprosiłem, żeby poszedł do tego magazynu i sprawdził. Wisiałem na telefonie dobre pół godziny. Ten co tam poszedł powiedział mi, że tak - taka, srebrna obręcz jest, mają ją. Następnego dnia przed pracą, brnąc przez zakorkowany Wrocław, kląc bo ryzykowałem jakąś stłuczką spiesząc się do pracy pojechałem na to zad.....pie, do ich sklepu. Przyjechałem tylko po to, żeby się dowiedzieć, że mają potrzebną mi obręcz, no ale czarną. Ręce mi opadły, podziękowałem i więcej z Harfą nie chcę mieć nic wspólnego.

 

Żeby nie było, że mam o polskich sprzedawcach części rowerowych wyłącznie złe zdanie ( chociaż ogólnie tak jest, trzymanie się zasady ,,wisi mi wszystko luźnym kalafiorcem'' jest u polskich sprzedawców na wysokim poziomie ), podam polskie sklepy z dobrą obsługą: xtrabike, formicki bike, cyklomania, wertykal.



#82 Gosc_tobo_*

Gosc_tobo_*
  • Gość

Napisano 23 październik 2016 - 16:36

Pojechałem do Harfy zobaczyć buty, byli dystrybutorem Adidasa (może nadal są). Chciałem buty mtb 3/4, ten sam model występował też jako "połówki". 

Gdy sprzedawca zaoferował mi swoją pomoc zapyałem czy mają interesujące mnie buty w wersji 3/4. Sprzedawca powiedział że nie mają takich ALE pójdzie i sprawdzi. Powiedziałem mu że jeśli ma TYLKO połówki to niech ich nie przynosi.

Po kilkunastu minutach sprzedawca wrócił z pudełkiem. 

"Mam, znalazłem połówki:

 

....

 

:)



#83 m.arek

m.arek
  • Użytkownik
  • 170 postów

Napisano 23 październik 2016 - 17:13

Zapytam z ciekawości, znacie jakieś sklepy np w Holandii, Francji, Hiszpanii, Włoszech?

#84 Siara_iwj

Siara_iwj

    Zło Konieczne

  • Moderator
  • 2263 postów
  • SkądSheffield

Napisano 28 październik 2016 - 08:43

http://www.cyclesetsports.com/en/


Ten jeden francuski znam i używałem. Bez problemów.
  • biker1974 lubi to

 Lekkie. Tanie. Mocne. Wybierz dwa - C. Boardman


#85 er_te

er_te
  • Użytkownik
  • 710 postów

Napisano 28 październik 2016 - 17:21

Zapytam z ciekawości, znacie jakieś sklepy np w Holandii, Francji, Hiszpanii, Włoszech?

Mantel



#86 m.arek

m.arek
  • Użytkownik
  • 170 postów

Napisano 28 październik 2016 - 17:43

Dzięki.
W sumie trochę mało - jeden sklep na 200 mln osób ;)

#87 er_te

er_te
  • Użytkownik
  • 710 postów

Napisano 28 październik 2016 - 18:25

Po prostu w UK są najlepsze rowerowe sklepy wysyłkowe, większość ma wysyłkę do UE za darmo po przekroczeniu jakiejś śmiesznej kwoty.



#88 robo

robo

    ble ble

  • Użytkownik
  • 2600 postów
  • SkądKońskie

Napisano 28 październik 2016 - 22:45

Co przeżywam od tygodnia po zakupach w jednym ze sklepów internetowych to szok. 

Zamówiłem trzy produkty - patrząc na dostępność, wszystko powinni mieć "na stanie", a okazało się:

 

- z jednej pozycji mojego zamówienia mają 1 szt. (zamawiałem 2 szt.) - proponowali mi żebym zdecydował się na inny produkt, a tego co zamawiałem, to nie ma u ich dystrybutora - zrezygnowałem z tego zakupu

 

- drugiej pozycji nie mają, mogą mieć to co chciałem za ok. 5 dni, albo wezmę podobna rzecz, którą mają - odpisałem, żeby sami wybrali, bo mi to obojętne.  :D

 

- trzeci produkt chyba mają, bo na razie nic nie wspomnieli, że coś z tą pozycją z zamówienia nie tak.  :)

 

Na razie nie piszę co to za sklep, bo sprawa jeszcze się nie zakończyła. Normalnie jaja.


"Wieczność jest bardzo nudna, szczególnie pod koniec" - Woody Allen


#89 berski

berski
  • Użytkownik
  • 574 postów
  • SkądMałopolska

Napisano 29 październik 2016 - 10:31

polski i na b?



#90 robo

robo

    ble ble

  • Użytkownik
  • 2600 postów
  • SkądKońskie

Napisano 29 październik 2016 - 14:31

zimno, ale polski


"Wieczność jest bardzo nudna, szczególnie pod koniec" - Woody Allen


#91 sirkozi

sirkozi
  • Użytkownik
  • 2297 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 29 październik 2016 - 16:53

Czyli pewnie Centrum Rowerowe. Miałem z nimi bardzo zbliżone doświadczenia przy kilku zamówieniach.



#92 Jurek_1989

Jurek_1989
  • Użytkownik
  • 133 postów

Napisano 30 październik 2016 - 09:14

Czym większy sklep w Polsce tym gorszy. Dlatego nie kupuję w BS, CR i RT.

Jeśli mają towar "na stanie" to czekasz 5dni, jeśli piszesz maila czekasz 3 dni na odp, jeśli czegoś brakuje to ustalasz 2 dni bo nie odbierają telefonów, albo zaraz oddzwonią (czyt. nigdy).



#93 m.arek

m.arek
  • Użytkownik
  • 170 postów

Napisano 30 październik 2016 - 10:21

Jeśli każdy klient szuka 0.1% oszczędności to nie ma się co dziwić, że sklepy które mają najniższe ceny, a nie mają towaru na stanie odnoszą największy sukces.

#94 robo

robo

    ble ble

  • Użytkownik
  • 2600 postów
  • SkądKońskie

Napisano 30 październik 2016 - 11:00

Jasne że szukamy oszczędności, ale ja też patrzę na to, żeby sobie zakupy ułatwić - w tym przypadku wybrałem sklep, który miał (jak się okazało wirtualnie) wszystkie produkty, które ostatnio chodziły mi po głowie, chociaż może nawet ceny były ciut wyższe niż u konkurencji.

 

Oczywiście w ten sposób chciałem zaoszczędzić na przesyłkach.

 

Ja rozumiem, że trzeba mieć możliwie dużo produktów w ofercie, ale to powinno być poparte wiarygodną informacją. Te programy obsługujące sklepy internetowe najczęściej mają jakiś rodzaj informacji o ilości danego produktu "na stanie", albo, że jest dostępny w hurtowni, ale trzeba poczekać. Ja, jako klient umiem przecież sobie tą informację znaleźć i podjąć decyzję. Przecież nie zawsze kupuję rzeczy, które mi są natychmiast niezbędne, więc ewentualnie mogę poczekać. Ale chciałbym to wiedzieć, robiąc zakupy ... o pierwszej w nocy.

 

Jeśli te nierzetelne informacje biorą się z np. działania systemu informatycznego (bo np. "zdjęcie" ze stanu odbywa się w momencie faktycznego wydania towaru,) to Ok., ale można go (system) zmienić tak, aby uaktualnienie stanów (dla klientów) odbywało się w momencie przeglądania/zamawiania. Można też zrobić bufor w postaci potwierdzenia zamówienia. Wtedy nie płacimy od razu, tylko jak wszystko będzie ustalone - tzn. sklep potwierdzi, że wszystkie zamówione towary są dostępne i zarezerwowane. Niestety, w dobie ciągłego pośpiechu, transakcje są najczęściej kończone przelewem i ....... jak nie ma towaru, to kłopot.

 

No, ale można mieć uzasadnione podejrzenie, że wszystko jest "na stanie", albo dostępne w hurtownie tylko dlatego, żeby zwabić klienta. Tego nie lubimy.

 

A ten sklep to CTbike.

 


"Wieczność jest bardzo nudna, szczególnie pod koniec" - Woody Allen


#95 Senninho

Senninho
  • Użytkownik
  • 1383 postów
  • SkądSzczecinek

Napisano 30 październik 2016 - 16:00

Z CTBike miałem podobną przeprawę. Potrzebowałem korby 5700 dla znajomego. Wcześniej miał 170 mm i taką też chciał. Strona pokazywała, że jest na stanie. Sprzedawca napisał, że nie ma i nie będzie. Może mi wysłać 172,5 bo to przecież bez znaczenia. Napisałem jak wygląda sytuacja i że zależy znajomemu na 170 mm i w odpowiedzi otrzymałem informację, że się nie znam i że to jest to samo oraz, że może niezwłocznie zwrócić pieniądze. Poprosiłem o anulowanie zamówienia i przelew. Niezwłocznie oznaczało za dwa dni po ostrej wymianie wiadomości. To był mój 3 nieudany zakup w tym sklepie. 3 i ostatni.

Wysłane z mojego LIFETAB_P831X.2 przy użyciu Tapatalka



#96 big75

big75
  • Użytkownik
  • 1560 postów
  • Skądpolska

Napisano 30 październik 2016 - 20:14

Czym większy sklep w Polsce tym gorszy. Dlatego nie kupuję w BS, CR i RT.

Jeśli mają towar "na stanie" to czekasz 5dni, jeśli piszesz maila czekasz 3 dni na odp, jeśli czegoś brakuje to ustalasz 2 dni bo nie odbierają telefonów, albo zaraz oddzwonią (czyt. nigdy).

Może coś ostatnio się jednak poprawiło - chodzi o BS i CR ostatnie moje zakupy to tu i tu towar otrzymałem praktycznie  natychmiast. 

 

(ale jakoś z doświadczenia zamawiałem przez  alle... a nie ze strony sklepu- tak sobie ubzdurałem, że jak jest wystawione na Allegro kilka sztuk to duża szansa że jednak mają  .Znaczy nie zawsze to działa bo np. jeden sklep wystawiał na all... 19 sztuk trenażera po wizycie w sklepie okazało się, że nie ma żadnego, )



#97 Gosc_Bullet_*

Gosc_Bullet_*
  • Gość

Napisano 30 październik 2016 - 20:22

BS ma nieraz dobre rzeczy w fajnych cenach. Nie można się do nich dodzwonić, i do nie dawna nie odpisywali na meile, ale ostatnio zatrudnili kogoś, kto odpisuje. Kilka razy u nich kupowałem i nie zdarzyło się, aby przyszło coś innego niż zamawiałem. Do niedawna ciężki kontakt i trochę trzeba było czekać na przesyłkę, ale chyba zaczyna się to zmieniać.



#98 Dr0zda

Dr0zda
  • Użytkownik
  • 269 postów

Napisano 16 listopad 2016 - 19:25

Dwie fajne promocje setów do samodzielnego skręcenia:

Ultegra na karbonie za 800 GBP:

http://www.planetx.c...-bike-(unbuilt)

London Road Tiagra za 500 GBP / hamulce tarczowe rama do opon 40 mm:

http://www.planetx.c...-bike-(unbuilt)



#99 kaczor

kaczor
  • Użytkownik
  • 232 postów
  • SkądKraków- okolice

Napisano 16 listopad 2016 - 20:02

Nie dość, że taniocha to jeszcze dodatkowy fun factor bo można samemu złożyć :)



#100 er_te

er_te
  • Użytkownik
  • 710 postów

Napisano 02 grudzień 2016 - 18:45

Polecam bardzo i jeszcze bardziej Rowerplus.pl (@mikroos) - kilka tygodni temu kupiłem tam pedały spd, pech chciał że zgubiła się jedna śrubka od blaszki w którą wpina się blok i jeden pedał stał się nagle 'jednostronny', co w terenie nieco przeszkadza. Problem był spory, gdyż śrubka jest nietypowa i nie szło jej nigdzie dostać. Sytuację uratował mikroos, który po prostu wykręcił ją z innej pary i przysłał. Po doświadczeniach z wieloma sklepami rowerowymi w Polsce i UK szczęka opadła.


  • mikroos lubi to



Dodaj odpowiedź