Oto artykuł o naszej firmie, który ukazał się przed rokiem w Magazynie Rowerowym:
Napisano 03 grudzień 2014 - 22:13
Nasza firma produkuje także szeroką gamę ubrań i akcesoriów pod marką ROSE i Xtreme.
Recenzje odzieży ROSE można znaleźć już na kilku stronach, dziś pokazał się najnowszy: w serwisie Polska Na Rowery:
http://polskanarower...firmy_ROSE.html
Napisano 01 marzec 2015 - 20:44
Witam
Chciałem zapytać jaki byłby przypuszczalny termin dostawy roweru w takiej konfiguracji http://www.rosebikes...JFq-1J0ij-1J0ik
biorąc pod uwagę, że zamówiłbym go w najbliższym tygodniu?
Pozdrawiam
Napisano 01 marzec 2015 - 20:54
System pokazuje dostępność w ciągu 6 tygodni, choć są to ramy wyprzedażowe, a więc dostępne.
Być może powodem jest długa kolejka zamówień.
Dla wszystkich zamawiających - mając na względzie wzmożony popyt przed zbliżającym się sezonem oraz sezon "grypowy" w centrali (niestety) - mam następującą radę: zamówić rower jak najszybciej i na rachunku otrzymanym z centrali będzie widniała data montażu. Wtedy - jeśli termin będzie zbyt odległy - sprawdzimy czy chodzi o dostępność jakiejś części czy też powodem odległego terminu są obecne moce przerobowe w centrali. Z zamówienia zawsze można zrezygnować, a zamawiając nie trzeba od razu płacić - przyjmujemy, że pieniądze powinny znaleźć się na koncie ROSE najpóźniej na dwa tygodnie przed datą montażu roweru.
Reasumując data montażu zawsze znajduje się na potwierdzeniu zamówienia i rzadko kiedy montujemy później chyba, że zabraknie części np kół. W takim przypadku zawsze informujemy, że trzeba będzie dłużej poczekać.
Napisano 05 luty 2016 - 12:15
Zależy ile jest punktów. Jeśli jest ich dużo i kupuje się drobnicę np dętki to oczywiście można zapłacić punktami, ale dochodzą koszty przesyłki, które trzeba opłacić osobno.
UWAGA: Program VIP z przeliczaniem kwoty na zakupy zakończył się wiosną 2016 roku. W tej chwili pracujemy nad nowym programem lojalnościowym, którego zasady ogłosimy jeszcze w tym sezonie.
Napisano 17 kwiecień 2017 - 16:02