Jump to content


Photo

Rose Versand - Rowery Rose, Sklep, Zasady Sprzedaży, Gwarancja

sklep ROSE rowery ROSE gwarancja sprzedaż wysyłkowa

49 replies to this topic

#41 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 posts

Posted 23 November 2014 - 20:38

Oto artykuł o naszej firmie, który ukazał się przed rokiem w Magazynie Rowerowym:

 

 

333lnki.jpg

2lj738w.jpg

3306vro.jpg

x0vccm.jpg



#42 Gosc_tobo_*

Gosc_tobo_*
  • Gość

Posted 23 November 2014 - 21:35

Katalog papierowy o ile pamiętam odchodzi w mroki przeszłości?...



#43 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 posts

Posted 23 November 2014 - 22:18

Jeszcze jest i pojawi się też w przyszłym sezonie choć niestety będzie odchudzany. Na razie można zamawiać rowerowy na 2015, a ten z częściami i ubiorami zapewne ukaże się wiosną.



#44 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 posts

Posted 03 December 2014 - 22:13

Nasza firma produkuje także szeroką gamę ubrań i akcesoriów pod marką ROSE i Xtreme.

Recenzje odzieży ROSE można znaleźć już na kilku stronach, dziś pokazał się najnowszy: w serwisie Polska Na Rowery:

http://polskanarower...firmy_ROSE.html

 

 



#45 Marcinez

Marcinez
  • Użytkownik
  • 1 posts

Posted 01 March 2015 - 20:44

Witam

Chciałem zapytać jaki byłby przypuszczalny termin dostawy roweru w takiej konfiguracji http://www.rosebikes...JFq-1J0ij-1J0ik

biorąc pod uwagę, że zamówiłbym go w najbliższym tygodniu?

Pozdrawiam



#46 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 posts

Posted 01 March 2015 - 20:54

System pokazuje dostępność w ciągu 6 tygodni, choć są to ramy wyprzedażowe, a więc dostępne.

Być może powodem jest długa kolejka zamówień.

Dla wszystkich zamawiających - mając na względzie wzmożony popyt przed zbliżającym się sezonem oraz sezon "grypowy" w centrali (niestety) - mam następującą radę: zamówić rower jak najszybciej i na rachunku otrzymanym z centrali będzie widniała data montażu. Wtedy - jeśli termin będzie zbyt odległy - sprawdzimy czy chodzi o dostępność jakiejś części czy też powodem odległego terminu są obecne moce przerobowe w centrali. Z zamówienia zawsze można zrezygnować, a zamawiając nie trzeba od razu płacić - przyjmujemy, że pieniądze powinny znaleźć się na koncie ROSE najpóźniej na dwa tygodnie przed datą montażu roweru. 

Reasumując data montażu zawsze znajduje się na potwierdzeniu zamówienia i rzadko kiedy montujemy później chyba, że zabraknie części np kół. W takim przypadku zawsze informujemy, że trzeba będzie dłużej poczekać.



#47 Grzesiek Fiedor

Grzesiek Fiedor
  • Użytkownik
  • 108 posts
  • SkądWarszawa

Posted 04 February 2016 - 19:50

Mam pytanie dotyczące wymiany punktów ROSE. Rozumiem, że przedmiot musi być opłacony całkowicie punktami. Ale czy w zamówieniu można opłacić punktami kilka przedmiotów lub zrealizować zamówienie opłacone tylko punktami?

Pozdrawiam



#48 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 posts

Posted 05 February 2016 - 12:15

Zależy ile jest punktów. Jeśli jest ich dużo i kupuje się drobnicę np dętki to oczywiście można zapłacić punktami, ale dochodzą koszty przesyłki, które trzeba opłacić osobno.

 

UWAGA: Program VIP z przeliczaniem kwoty na zakupy zakończył się wiosną 2016 roku. W tej chwili pracujemy nad nowym programem lojalnościowym, którego zasady ogłosimy jeszcze w tym sezonie.



#49 Gosc_MAG48_*

Gosc_MAG48_*
  • Gość

Posted 17 April 2017 - 11:23

Czy i gdzie na Śląsku można zrobić pierwszy przegląd oraz serwisować rower Rose? Proszę o adres jakiegoś serwisu najlepiej z okolic Katowic.

#50 HarveyDent

HarveyDent
  • Użytkownik
  • 1,105 posts
  • Skądwe mnie tyle piękna

Posted 17 April 2017 - 16:02

http://szosa.org/top...e-abc/?p=302508 punkt 9


To jest Forum Fanatyków
marvelo
 
Focus Izalco Race - rower nieelektryczny : Di2, Favero Assioma Duo, Garmin Edge 530, Varia RTL515, ION 200 RT



Reply to this topic