Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jakie Pedały Shimano Czy Look


26 odpowiedzi w tym temacie

#1 mung

mung
  • Użytkownik
  • 28 postów
  • SkądAndrychów

Napisano 19 marzec 2014 - 15:30

Witam. Jestem nowicjuszem w temacie rowerów szosowych jak i podzespołów do nich, dlatego chciałbym się zwrócić z prośbą o poradę jakie wybrać pedały looka czy shimano? Czy to prawda że wypinanie z pedałów dedykowanych do szosy jest trudniejsze niż w MTB? Za odpowiedzi z góry dziękuję.

#2 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8556 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 19 marzec 2014 - 15:40

Wypinanie jest nieco trudniejsze, ale można się przyzwyczaić. Za to stopa ma stabilniejsze podparcie, więc coś za coś ;)

Co do marki: wszystko zależy od tego, na jakiej półce cenowej szukasz, bo żadna marka nie jest wyraźnie lepsza, ale wiele marek (nie tylko te dwie) ma swoje modele szczególnie godne polecenia. Gdybyś określił, ile mniej więcej chcesz wydać, byłoby łatwiej o jakąś rozsądną poradę.

rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#3 mung

mung
  • Użytkownik
  • 28 postów
  • SkądAndrychów

Napisano 19 marzec 2014 - 15:45

Wypinanie jest nieco trudniejsze, ale można się przyzwyczaić. Za to stopa ma stabilniejsze podparcie, więc coś za coś ;)

Co do marki: wszystko zależy od tego, na jakiej półce cenowej szukasz, bo żadna marka nie jest wyraźnie lepsza, ale wiele marek (nie tylko te dwie) ma swoje modele szczególnie godne polecenia. Gdybyś określił, ile mniej więcej chcesz wydać, byłoby łatwiej o jakąś rozsądną poradę.

 

Dzięki za szybką odpowiedź.

Myślę tak koło 300-400 zl. 

A czy wypinanie z takich pedałów jest identyczne jak w MTB?

Czy orientujesz się może na temat jakości butów speca chodzi mi dokładnie o s-worksa ponieważ czytałem dużo różnych opinii i nie wiem co o nich sądzić. 



#4 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8556 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 19 marzec 2014 - 16:17