Skocz do zawartości


Zdjęcie

Manetki,przerzutki Sram Red Czy To Zagra Ze Sobą ?


8 odpowiedzi w tym temacie

#1 jacekjacek

jacekjacek
  • Użytkownik
  • 111 postów
  • SkądCzęstochowa

Napisano 21 marzec 2014 - 19:29

Witam

Powolutku kompletuje graty red-a

Akurat zdecydowałem sie na model z roku bodajże 2011 :

]blackenedRED.jpg

 

 

. I teraz pytanie . Czy przerzutki będą kompatybilne z klamkami red-a z 2012 r

sram-red-2012-shifters-zoom.jpg?w=1100&h

 

 

i korbą

Guarnitura%20Sram%20Red%2022.jpg

Czy lepiej składać grupę z jednego roku ?

pozdrawiam i bardzo dziękuję za odpowiedź.

 



#2 Gosc_tobo_*

Gosc_tobo_*
  • Gość

Napisano 21 marzec 2014 - 20:03

Komponenty te będą ze sobą kompatybilne.

Wybierz nowszą wersję kasety Red (bez pełnej największej zębatki) - nowsza pracuje ciszej.



#3 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4482 postów
  • SkądSurrey

Napisano 21 marzec 2014 - 20:11

Dokup do tych manetek przynajmniej przednia przerzutke z tego samego rocznika (Yaw). Pierwszy Red byl, (caly czas go mam) nie najwyzszych lotow. Tytanowy wozek i cala konstrukcja nie sa zbyt sztywne.

Do tego wczesniejszy model przerzutki jest przystosowany do manetek z trymerem. Nowsze juz tego nie maja. Yaw przerzutka ma zupelnie inna konstrukcje i zasade dzialania.

Z tylu nie ma zadnej roznicy w pracy, pomiedzy zmienairkami Reda, wiec mozesz miec starszy model.

Co do kasety, jak chcesz zaoszczedzic, to kupisz OG, mam ich pare, juz od kilku sezonow. Fakt sa nieco glosniejsze ale chodza jak zylety, sa w dobrych cenach i przy odpowiednim lancuchowaniu, taka kaseta wystarczy na ladne przebiegi. Jak nie chcesz oszczedzac to wezmiesz XG :)

 

PS.

Dobrze ze sie zdecydowales na korbe 2013, jest duzo lepsza od poprzedniego wydania. Nowa konstrukcja ramion i co najwazniejsze, co bylo przyczyna sporej krytyki w poprzednim modelu, sztywniejsze i duzo lepiej zmieniajace zebatki.

 

 

TU masz troche lektury o kompatybilnosci Reda.

 


  • jacekjacek lubi to

#4 Bury

Bury
  • Moderator
  • 799 postów
  • SkądZłocieniec

Napisano 21 marzec 2014 - 22:05

1415chris, można też dodać, że zmieniając blaty ( 50t waży 127 gramów! ) na TA, Praxis lub Extralite uzyskujesz wagę blisko 500g za crankset. To bardzo dobry przelicznik zł/g  ;)



#5 biker1974

biker1974
  • Użytkownik
  • 448 postów
  • SkądMirków/Wroclaw

Napisano 22 marzec 2014 - 00:49

1415chris,mam cala grupe reda 2013 i jak ty lancuchujesz kasete na dlugie przebiegi? 3000km i wymiana czy uzywasz na 2 lancuchy?

#6 Gosc_tobo_*

Gosc_tobo_*
  • Gość

Napisano 22 marzec 2014 - 08:09

A jakiej firmy i model masz łańcuch? Obawiam się że jeżdżąc na SRAM'olcu po 3000 km mógłbyś mieć problem ze zgraniem napędu z nowym łańcuchem - wszystkie 10tki tego producenta u mnie wyciągnęły się bardzo szybko, najszybciej "grupowy" 1091, poniżej tysiąca km już nadawał się do śmietnika, mimo że był czyszczony wielokrotnie (ciężkie warunki eksploatacyjne).



#7 kaloo

kaloo
  • Użytkownik
  • 614 postów

Napisano 22 marzec 2014 - 09:15

Czy przerzutka przód i tył sram force 2013 będą kompatybilne z klamkami reda 2013/13 ?
i jaką kasete i łańcuch wybrać czy kaseta i łańcuch forca będą trwałe ?

interesuje mnie grupa 10s

#8 biker1974

biker1974
  • Użytkownik
  • 448 postów
  • SkądMirków/Wroclaw

Napisano 22 marzec 2014 - 13:24

Mam kasete xg 11-26 a lancuch 1091.

#9 slaweko

slaweko
  • Użytkownik
  • 593 postów
  • Skądz Polski

Napisano 17 marzec 2017 - 08:36

@jacekjacek, jak się sprawuje cały układ po zmianie klamkomanetek i przerzutki przedniej?





Dodaj odpowiedź