Skocz do zawartości


Zdjęcie

[Wycena] Rower Diamant Z Norwegii


13 odpowiedzi w tym temacie

#1 kolo13

kolo13
  • Użytkownik
  • 31 postów
  • SkądKalwaria/Wadowice

Napisano 30 marzec 2014 - 15:09

Witam przymierzam się do kupna rowerku, ten jest całkiem fajny i dosyć blisko mnie. Jest jeden minus ponieważ jest z Norwegii i ta firma nieznajoma. I tu takie pytanie czy gra jest warta świeczki przy tej cenie ?

 

Link allegro: http://allegro.pl/di...4106572612.html

 

Z góry dziękuje za wasze oceny.

 

PS. Rowerek byłem oglądać, nie ma żadnych wad i jest na chodzie. Karbon cały.



#2 wiktor24

wiktor24
  • Użytkownik
  • 1727 postów
  • SkądDolnośląskie

Napisano 30 marzec 2014 - 15:27

Na diamancie ścigała się jaka ekipa? HTC?

Osprzęt, a raczej jego stan wskazuje na wiecej niż 200km bym ocenił. Duża tarcza jest nieoryginalna. Po 200km na korbie nie ma śladu.

Koła są aluminiowe a nie karbonowe.

Sporo nieścisłości w opisie widzę;)



#3 berski

berski
  • Użytkownik
  • 590 postów
  • SkądMałopolska

Napisano 30 marzec 2014 - 15:46

Kwiecisty opis, autor z typu bajkopisarzy, przyjemnie się to nawet czyta, tylko cena coś nie bardzo.



#4 kolo13

kolo13
  • Użytkownik
  • 31 postów
  • SkądKalwaria/Wadowice

Napisano 30 marzec 2014 - 16:37

Ok, to jaka cena jest adekwatna ? Kołą myślalem ze z karbonu bo leciutkie, z tarczą to coś mówiłze zmieniane na lzejszą.



#5 Senninho

Senninho
  • Użytkownik
  • 1384 postów
  • SkądSzczecinek

Napisano 30 marzec 2014 - 17:24

Opowieści sprzedawcy wkładamy między bajki. Ja bym nie brał roweru od sprzedającego który tak kręci w opisie.



#6 wiktor24

wiktor24
  • Użytkownik
  • 1727 postów
  • SkądDolnośląskie

Napisano 30 marzec 2014 - 18:11

akurat ona jest cięższa tyle że pancerna ;)

mam taką i Gerbhardt stawia na trwałość i sztywność, dobra

ale koła alu/carbon chyba mu się nie pomyliło "przypadkowo"



#7 Gosc_marvelo_*

Gosc_marvelo_*
  • Gość

Napisano 30 marzec 2014 - 18:13

Ja bym brał. Najbardziej przekonuje mnie to zdjęcie licznika ;-) .



#8 wiktor24

wiktor24
  • Użytkownik
  • 1727 postów
  • SkądDolnośląskie

Napisano 30 marzec 2014 - 18:29

wyczuwam sarkazm ;)



#9 kolo13

kolo13
  • Użytkownik
  • 31 postów
  • SkądKalwaria/Wadowice

Napisano 30 marzec 2014 - 18:55

Dziekuje serdecznie za odpowiedźi, może powiecie ile on pieniedzy jest wart ?



#10 Gosc_tobo_*

Gosc_tobo_*
  • Gość

Napisano 30 marzec 2014 - 19:58

Diamant to marka - własność jednej z największych tutejszych sieci marketów sportowych - G-Sport. 

Ceny są podobne do cen Canyona - wynikają z tego samego mechanizmu - sprzedaż bez pośredników. 

 

Opis sprzedawcy pozostawiam bez komentarza, bo już wytknięto wiele słabości :)

 

Diamantem karbo jeżdził mój kolega z pracy, obecnie korzysta z Treka Domane - wg niego Diamant był wiotki w okolicy suportu. 

 

"Rurki"  prawie na pewno nie są oryginalne z kupionego roweru - Diamant posiada "własną" markę osprzętu - C4, w ramach której oferowane są komponenty alu i karbonowe rodem z serwisu alibaba.com. 

 

Może nie umiem liczyć ale doliczyłem się jedynie 9 koronek w kasecie. Kaseta ma sporą najmniejszą zębatke - właściciel wspomina coś o "juniorskim" zastosowaniu, więc dla "normalnego" użytkownika wygląda to na konieczność wymiany. 

 

Jeśli rower pochodzi z Norwegii i tu był wcześniej eksploatowany (co jest możłiwe ze wzlędu na kwiecisty opis sprzedawcy) to liczyłbym się z zarżniętymi łożyskami suportu, sterów i przede wszystkim piast - American Classic kiepsko znosi lokalną eksploatację.



#11 wiktor24

wiktor24
  • Użytkownik
  • 1727 postów
  • SkądDolnośląskie

Napisano 30 marzec 2014 - 19:59

Oglądałeś boki obręczy? nie są wpłaszczone (wytarte) bo AM Classic się bardzo szybko wycierają pow. boczne

rama jak rama, osprzęt Force ok, korba tańsza...



#12 kolo13

kolo13
  • Użytkownik
  • 31 postów
  • SkądKalwaria/Wadowice

Napisano 30 marzec 2014 - 20:06

tobo, o jakich rurkach mówisz ?

 

wiktor24, oglądałem ale nic takiego nie zauwazyłem,

 

Dzwoniłem do niego ok. 30 minut temu i powiedziałem mu swoje wątpliwośći co do kasety przod i tyl, powiedział mi że z tylu w kasecie jest 10 przelozen ale ostatnie spiłowane i tak ustawione ze na 9. z proszu jest ta najwyzsza wymieniona. Powiedzial mi ze to bylo tak specjalnie robione pod juniora, i ze jak znajdzie orginaly to zawiezie na serwis i wsadzą tak jakbyło w sklepie.

 

 

Ale wciąż panowie chciałbym znać realną cene jaką mógłbym wydać na ten rower ?



#13 Gosc_tobo_*

Gosc_tobo_*
  • Gość

Napisano 30 marzec 2014 - 20:17

Rurki czyli kierownica, mostek, sztyca, do tego siodło.

Hm, jak można "spiłować" jedno przełożenie? :)

 

Oglądałeś boki obręczy? nie są wpłaszczone (wytarte) bo AM Classic się bardzo szybko wycierają pow. boczne

rama jak rama, osprzęt Force ok, korba tańsza...

Szybciej niz wycierają się obręcze padają łożyska w kiepsko uszczelnionych piastach :)



#14 wiktor24

wiktor24
  • Użytkownik
  • 1727 postów
  • SkądDolnośląskie

Napisano 30 marzec 2014 - 20:22

To porównaj sobie z całkiem płaską obręczą (nową), przyłóż linijkę prostopadle do obręczy i jak widać duży prześwit to koła są już wytarte.

To bardzo ważne bo koła wtedy kiedy zużyte są praktycznie do wyrzucenia:

zrób tak i to dokładnie:   http://img406.images...rosssection.jpg





Dodaj odpowiedź