Evans wysyla Spec'e za granice. Ograniczenia dotycza niektorych krajow i niektorych dystrybutorow. Gwrancje rozpatruja na podstawie zdjec - w przypadku wady ramy tnie sie suport na pol, wysyla foty z operacji i po 1-2 tyg otrzymuje sie nowa rame .
"myk" polega na tym, zeby w ustawieniach wybrac ceny w € i kraj dostawy UK. Adres poda sie pozniej przy platnosci
ostatnio tak kupilem siodelko i sztyce S-works'a.
Ostatnio zwrocilem 1o z siodelek ( niezgodne z norma szyny ( za maly rozstaw )) i czekam na kase do dzis , a paczke odebrali 16.04
dla odmiany sklep niemiecki ... :-x
tak czy inaczej zwroca- tu nie ma watpliwosci.
czas "gwarancje mam tylko lokalnie" dawno minal.
W Polsce klient z reklamacja traktowany jest jak oszust i zlodziej - rzecz nie do pomyslenia ( generalnie, jasne, ze zdarzy sie niechlubny wyjatek ) przy rozpatrywaniu wniosku w sklepie w UK czy NL... . O FIN nawet nie wspomne ( zepsulo sie ? przepraszamy - tu jest nowe . I jeszcze maly prezent za niedogodnosc ).
psy szczekaja, a karawana jedzie dalej.
porzadek jest domena prostych umyslow, tylko geniusz ogarnie chaos.