Skocz do zawartości

Zdjęcie

Tylna Przerzutka Zmienialna Tylko W Jedną Stronę

15 odpowiedzi w tym temacie

#1 mmax88

mmax88
  • Użytkownik
  • 12 postów

Napisano 14 maj 2014 - 13:41

Witam,

wczoraj kurier przywiózł rower, teoretycznie ustawiony. Wszystko działa poza jednym "szczegółem" - podczas przejażdżki próbnej, przednia przerzutka zmieniała biegi tylko na wyższe (mniejsze średnice zębatek), na niższe nie dało się. Z przodu wszystko jest w najlepszym porządku.

Da radę to łatwo naprawić samemu, czy muszę oddawać rower na serwis? Zaznaczę tylko, że na naprawach rowerowych nie znam się prawie wcale...

Bardzo proszę o pomoc...

Pozdrawiam

#2 Lobster

Lobster
  • Użytkownik
  • 351 postów
  • SkądTcity

Napisano 14 maj 2014 - 13:57

Czegoś tu nie rozumiem :?:

#3 mmax88

mmax88
  • Użytkownik
  • 12 postów

Napisano 14 maj 2014 - 14:01

Czego?

#4 Kekacz

Kekacz
  • Użytkownik
  • 1143 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 14 maj 2014 - 14:10

przednia przerzutka zmieniała biegi tylko na wyższe (...), na niższe nie dało się. Z przodu wszystko jest w najlepszym porządku.

Która nie przerzuca zatem, przednia czy przednia? ;)

Trzepak 

"MAMIL"

#5 EverRestOnTheBike

EverRestOnTheBike
  • Użytkownik
  • 321 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 14 maj 2014 - 14:14

:shock:  Zrób filmik może będzie łatwiej coś pomóc. ;-)

Pozdrawiam 

#6 mmax88

mmax88
  • Użytkownik
  • 12 postów

Napisano 14 maj 2014 - 14:37

Problemy są z tylną :P  Z przednią wszystko cacy.

Spróbuje wieczorem coś nagrać.

#7 mmax88

mmax88
  • Użytkownik
  • 12 postów

Napisano 14 maj 2014 - 20:00

Sprawdziłem dziś jeszcze raz i okazuje się, że tylna przerzutka jest totalnie rozstrojona. Przednia też idealnie dostrojona nie jest, ale tył to katastrofa. Jutro biorę rower do decathlona i niech mi go porządnie ustawią. 

#8 Kekacz

Kekacz
  • Użytkownik
  • 1143 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 14 maj 2014 - 20:11

Oj tam, oglądnij z 3 razy i sam powalcz:

Zyskasz wiedzę i zadowolenie z rękodzieła.