#1
Posted 14 June 2014 - 22:40
Chciałbym kupić szosę. Który z niżej wymienionych jest lepszy konstrukcyjnie itp?
Czy ramy Giant są dobre? Ma lepszy osprzęt od treka a jest tańszy.
Trek się chwali na stronie różnymi fajnymi rozwiązaniami ale czy nie jest to tylko marketing?
1. http://www.giant-bic...73860/#geometry
2. http://www.trekbikes...es/domane_2_0/#
Będę wdzięczny za pomoc.
#2
Posted 14 June 2014 - 23:20
Domane: na długie trasy i często nierówne nawierzchnie. Popatrz na czym teraz jedzie większość zawodników RAAM ![]()
Jak już Domane to trzeba by pójść na maxa czyli w karbon ![]()
Moim zdaniem: szukaj dalej, za mało jeszcze przejrzałeś ofert innych firm w podobnej cenie. Porównaj osprzęt itp.
Niewiele więcej koszują Gianty TCR na karbonie, moim zdaniem są bardziej komfortowe od Treka Madone na karbonie (mam wersje 4.5). Jeśli teraz Cię nie stać na taki model to spokojnie poczekaj do zimy by takiego Gianta TCR na karbonie po niższej cenie ustrzelić. Moim zdaniem warto poczekać te kilka mc-y.
www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna
"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."
#4
Posted 15 June 2014 - 10:43
Witam
Mam dokładnie tego samego Gianta z linku.Zrobiłem dopiero 1000 km,ale mogę Ci z czystym sumieniem polecić.W niedzielę tydzień,temu brałem udział w wyścigu Kryterium w Nowym Sączu i rower spisał się znakomicie.Komfort czyli to czego obawiałem się najbardziej,rewelacja przyznam szczerze,że aż nie chce schodzić się z roweru.Też długo szukałem i wybierałem i nie żałuję ani trochę.Rower z pedałami w rozmiarze M waży 8,3 kg co wydaje mi się jest wynikiem bardzo dobrym.Nawet na siłę nie znajduję żadnego minusa,jedyne co to byłem raz na regulacji ale to normalne przy nowym rowerze.Jakość wykonania również oceniam bardzo wysoko,dostałem już kilka razy kamieniem w ramę i szczegółowo oglądając nie ma nawet śladu a więc powłoka lakiernicza również jest rewelacyjna.Polecam bardzo ten rower,o Treku się nie wypowiem bo pojęcia nie mam ![]()
Maciek
#5
Posted 15 June 2014 - 12:11
Hej,
No też myślę o wersji M jeśli idzie o Gianta. Ogólnie to zastanawiam się jeszcze nad tym karbonem - widzę opinie, że albo stal albo karbon..
Z drugiej strony karbonu nie zapakuje na bagażnik dachowy ale to mały pikuś ogólnie. Teraz mam klasyka na stali i jeździ się bardzo fajnie, czy na alu będzie pogorszenie? Ile takie alu ramy wytrzymują przebiegu, jaki jest ich cycle life?
Czy ramy Treka są w czymś wybitne jeśli chodzi o konstrukcje, rozwiązania vs Giant vs inni producenci?
Który z tych dwóch byście wybrali gdyby zawęzić pole wyboru do nich tylko?
Co sądzicie o marce Lapierre:
http://www.pmrider.p...-rower-lapierre
lub Focus:
http://allegro.pl/ka...4300754456.html
Pozdr.
#9
Posted 15 June 2014 - 17:44
Ja mam TCR Composite 2.
Przeczytaj sobie mój wątek. Pod względem egzekwowania gwarancji Giant jest beznadziejny.
http://szosa.org/top...mposite-2-2014/
Póki co na 5 tygodni posiadania 4 spędził w serwisie.
#14
Posted 27 June 2014 - 07:39
Bierz ten, na który cię stać i który ci się podoba, oba są świetne i podobnej klasy. Od czytania forum tylko się głupieje, tu masa "profesjonalistów" tylko powtarza obiegowe opinie i udaje, że czuje różnicę między karbonem a aluminium czy między pedałami szosowymi a MTB...
#15
Gosc_tobo_*
Posted 27 June 2014 - 07:56
Tego czy to obiegowa opinia czy własna nie jesteś w stanie powiedzieć, tak jak nie wiesz czy ktoś takie różnice czuje czy nie. Ja w większości nie czuję, co nie znaczy że tak nie jest. I to nie musi wynikać z braku doświadczenia i wielokrotnego porównania, ot zwyczajnie z mniejszej wrażliwości na takie detale.
#16
Posted 27 June 2014 - 10:10
Jełśli ktoś pyta o takie rzeczy, to znaczy że nie poczuje, więc doradzanie mu, że coś tam jest sztywniejsze a coś nie to tylko i wyłącznie pompowanie swojego ego. Zdecydowana większość z użytkowników forum to leszcze, którzy kupili drogie rowery a więcej czasu spędzają na forum niż jeżdżąc. I brandzlują się pisząc bzdury, jak to o 200g lżejsze koło pozowoliło im uzyskać lepszy wynik.
Jak już kiedyś wspominałem - ja wolę opinie znajomych, którzy jeżdżą bardzo dużo, oni i ich znajomi o tym forum słyszeli tylko ode mnie i mają niezła zabawę kiedym im cytuję co lepsze kawałki. Uzmysłówcie sobie, że tu się udziela niewielki odsetek ludzi jeżdżących na szosówkach...
- Wupe likes this
#19
Posted 02 July 2014 - 08:14
Transportem na dachu bym sie nie przejmowal. Potrzebujesz tylko uchwyt do ktorego zapinasz rower bez przedniego kola za widelki. Taka zmiana to nie bankructwo. Powiem tak jak inni, szukaj karbonu. Komfort na Giancie z wegla jest zaskakujaco dobry.
Giant TCR Advanced 0 Modified
V max 102 km/h Dst max 297 km


