Skocz do zawartości


Zdjęcie

Miesięczne przygotowanie do bardzo długiej trasy. Jak i co?


11 odpowiedzi w tym temacie

#1 beerbox

beerbox
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • SkądTychy

Napisano 24 lipiec 2009 - 20:04

Tak jak w temacie pod koniec sierpnia wybieram się w 500 kilometrową trasę. Przygotowania już powoli czynię. Proszę o profesjonalne porady co do przygotowań. Co jak dziennie żeby wytrzymać i żeby stawy wytrzymały. mam zamiar to przejechać od wczesnych godzin rannych do późnego wieczora. Co jeść co pić? i jak trenować? z góry dzięki!

Aha zapomniałem dodać ze jestem amatorem i najdłuższy dystans jaki przejechałem do tej pory to 200 km! mam 20 lat jeśli to ważne i waże 90 kg 192 cm wzrostu

#2 michros

michros
  • Użytkownik
  • 109 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 24 lipiec 2009 - 23:11

przejechałem raz taki dystans a nawet trochę większy... masz przesrane tyle ci powiem :D aha i najlepszy jest spontan.. nie trenuj ;) A na pocieszenie ci powiem , że mój rekord przed tym był mniejszy niż twój :D

#3 GrzegorzP

GrzegorzP
  • Użytkownik
  • 1130 postów
  • SkądLeszno

Napisano 24 lipiec 2009 - 23:27

LEMONDKA - to wg mnie koniecznośc , dobra lampka na przód - ja mam Sigme Pave , wygodne siodło - to chyba oczywiste , żadnych plecaków - wszystko upakuj w torebki itp. Ja swój rekord jechałem w pedałach platformowych - tak w moim przypadku jest szybciej i zdrowiej .Blatu użyłem może na 10km.Reszte na 39 - 12,13,14. Picie - fajnie by miec jakis system z rurką. Ja jechałem od 15:30 z Olsztyna , w Lesznie byłem o 9:20 http://maps.google.c...5,14.084473&z=6

#4 Robson_87

Robson_87
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 25 lipiec 2009 - 09:50

Jak z przerwami przy takiej trasie?
Czeste a krotkie czy troche dluzsze ale rzadziej?