Skocz do zawartości

Zdjęcie

Szytka 26"

5 odpowiedzi w tym temacie

#1 troyo

troyo
  • Użytkownik
  • 3 postów

Napisano 27 czerwiec 2014 - 13:15

Witam,

Jestem absolutnie zielony w temacie sprzetu szosowego wiec prosze o wyrozumialosc.

Czy znacie może jakieś tanie (poniżej 100zł) szytki szosowe ale na koło 26"? Ewentulanie czy któryś z forowiczów byłby w stanie odstąpić taką szytkę (może być zużyta/bez bieznika, byle by trzymała ciśnienie lub dała się załatac)? Szytkę potrzebuję do "eksperymentu", także szkoda mi trochę wydawac 150żł/szt na jakiegoś continentala czy inne cudo. 

Jakiego rozmiaru szytek w ogole szukać, jesli ma ona wejsc miedzy ranty obreczy 26"mtb? 650c siądzie ciasno na takiej obreczy?

Z gory dziekuje za odpowiedzi. Pozdrawiam, troyo.

#2 Gosc_tobo_*

Gosc_tobo_*
  • Gość

Napisano 27 czerwiec 2014 - 14:35

Między ranty obręczy? Do szytek są obręcze pod szytki, bez rantu. 

#3 troyo

troyo
  • Użytkownik
  • 3 postów

Napisano 27 czerwiec 2014 - 23:15

Między ranty obręczy? Do szytek są obręcze pod szytki, bez rantu. 

Wiem wiem. W ramach eksperymentu potrzebuje ja wcisnac na zwykla obrecz mtb 26".

#4 Gosc_solid_crank_*

Gosc_solid_crank_*
  • Gość

Napisano 28 czerwiec 2014 - 19:42

Wcisnąć(?), szytka sama Ci wpadnie.  Możesz to zmajstrować, na przykład do zrobienia zdjęcia.

Ale jeździć na tym - nawet nie próbuj. Takiego "eksperymentu" nie polecam!

#5 Konik

Konik
  • Użytkownik
  • 540 postów
  • SkądKraków

Napisano 28 czerwiec 2014 - 20:24

solid_crank: ależ nie wiemy po co tematodawcy taki eksperyment. Może chce beadlocka zrobić w oponie, albo cuć like this?

#6 troyo

troyo
  • Użytkownik
  • 3 postów

Napisano 28 czerwiec 2014 - 23:31

solid_crank: ależ nie wiemy po co tematodawcy taki eksperyment. Może chce beadlocka zrobić w oponie, albo cuć like this?

Coś w tym rodzaju  ;-)