Skocz do zawartości


Zdjęcie

Nieuczciwy, Zabiegany Czy Po Prostu Niekompetentny Krisbike.pl?

sklepy

11 odpowiedzi w tym temacie

#1 shmoo

shmoo
  • Użytkownik
  • 1730 postów
  • SkądBrzeg, Wrocław, Bytom

Napisano 31 lipiec 2014 - 12:26

Czy któryś z forowiczów miał do czynienia ze sklepem krisbike.pl ?

 

Zakupiłem towar 2 tyg.  temu i nadal go nie ma. Brak kontaktu ze sprzedawcą. Nic nie wiadomo.

Sprzdaje też na allegro jako infobike i widze że nie tylko ja mam z nim problemy.

http://allegro.pl/sh...hp?uid=27917051

 


logo1pp-64x64.pngmedium.jpgbadge_new.png


#2 kryniu

kryniu
  • Użytkownik
  • 415 postów
  • SkądKórnik

Napisano 31 lipiec 2014 - 12:44

Odważny jestes ,w życiu nic bym nie kupił od człowieka ,który ma taka ilość negatywów  :shock:

 

 

 


  • Robert74 lubi to

#3 Robert74

Robert74
  • Użytkownik
  • 546 postów
  • SkądSANOK

Napisano 31 lipiec 2014 - 13:02

Ja nie kupuję jeżeli sprzedawca ma choć jeden negatyw.



#4 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8614 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 31 lipiec 2014 - 13:16

Ja nie kupuję jeżeli sprzedawca ma choć jeden negatyw.

Rozumiem, że Ty w życiu ani jednego błędu nie popełniłeś? Daj znać gdzie pracujesz, żebym wiedział, gdzie przyjść po absolutne 100% skuteczności ;)
  • EverRestOnTheBike lubi to

rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#5 wiktor24

wiktor24
  • Użytkownik
  • 1727 postów
  • SkądDolnośląskie

Napisano 31 lipiec 2014 - 13:18

negatywów jest 10% czyli trochę... większość dotyczy czasu wysyłki



#6 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8614 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 31 lipiec 2014 - 13:21

Nie mówię, że nie. Niezręcznie jest mi wypowiadać się o konkurencji, ale tak duży odsetek negatywów faktycznie mógł dać do myślenia.

Za to z drugiej strony sugerowanie, że pojedynczy negatyw całkowicie przekreśla sprzedawcę... Cóż ;)

rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#7 shmoo

shmoo
  • Użytkownik
  • 1730 postów
  • SkądBrzeg, Wrocław, Bytom

Napisano 31 lipiec 2014 - 13:35

Jakoś specjalnie się nie przyglądałem bo suma nie jest duża a i na super szybkiej wysyłce mi nie zależało. Kupuję od wielu lat a dopiero pierwszy raz mam taką sytucje, więc tym uważnym też się może przydarzyć. Znam duże sklepy które się nie raz sporo opóźniają, ale jest z nimi dobry kontakt


logo1pp-64x64.pngmedium.jpgbadge_new.png


#8 mag...

mag...
  • Użytkownik
  • 590 postów
  • Skądpomorskie

Napisano 31 lipiec 2014 - 22:34

Tylko dwa tygodnie ? :)

Ja w kwietniu zamówiłem trochę rzeczy MB z Biobike.
Nie spieszyło mi sie wiec co jakiś czas cierpliwie przypominałem sie i telefonicznie i mailowo - na telefon zawsze było " tak tak zawieruszyło się, dużo zamówień, przepraszamy jutro wysyłam" na maile nic nie odpowiadali. Oczywiście nic nie dotarło do dzisiaj. W tym miesiącu kupiłem sobie gdzie indziej bo juz zaczęło mi się spieszyć , a Biobike mam w dupie na dobre.
To naprawdę zaskakujące że w czasach jednak dość dużej konkurencji niektórzy nadal nie mają pojęcia o tym co ważne w ich własnym biznesie.

#9 Arku

Arku
  • Użytkownik
  • 7 postów
  • SkądKraków

Napisano 08 sierpień 2014 - 16:04

Jak ktoś ma więcej niż kilka % negatywów, to nie tracę na niego czasu. Ale mniej odczytuję jako błędy, które każdemu się zdarzają albo głupota lub rozmyślna złośliwość drugiej strony. Kiedyś kupiłem 2 pary nart okazyjnie. Jedne sprzedałem. Gość przyjechał, oglądał pół godziny pijąc herbatę, nie było jednej rysy, zadowolony był, chwalił cenę i towar. Podziękował, a jak się przypomniałem po dwóch tygodniach o komentarz - napisał negatywa, że uszkodzone mu wysłałem. Wysłałem do alle opis sytuacji raz, drugi, trzeci. Negatyw został. 

 



#10 Esterkaa

Esterkaa
  • Użytkownik
  • 10 postów

Napisano 27 październik 2014 - 11:56

Dziwię sie że cokolwiek od niego kupiłeś, patrząc na te wszystkie negatywy....



#11 jarekdre

jarekdre
  • Użytkownik
  • 26 postów
  • SkądWrocław

Napisano 27 październik 2014 - 13:12

Ja z rok temu kupiłem korbę sram xo u  niego,zapłaciłem przez allegro i ...czekałem ,przypominałem itd .

 

Gość się tłumaczył żę miał wypadek itd ,bzdury jakieś...

 

Postraszyłem policją i odesłał mi pieniądze,czyli zakończenie pozytywne .Ale wiele osób oszukał w ten sposób w tamtym okresie.

 

Proponuję zgłosić sprawę na policję bo to jest oszust.



#12 shmoo

shmoo
  • Użytkownik
  • 1730 postów
  • SkądBrzeg, Wrocław, Bytom

Napisano 12 styczeń 2015 - 17:44

Pieniążki wróciły po paru dniach po oficjalnym mailowym wezwaniu do zwrotu. Mimo to nadal nie dostałem żadnego telefonu ani maila. Nic, brak kontaktu.

logo1pp-64x64.pngmedium.jpgbadge_new.png




Dodaj odpowiedź



  

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: sklepy