Pulsometr na rower i do biegania
Posted 06 August 2009 - 11:11
wiem, wiem temat już był wałkowany, potrafię korzystać z funkcji "szukaj", ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Zastanawiam się nad z wyborem pulsometru i tak czytam forum i czytam i nadal nie wiem który wybrać. Potrzebuję pulsometru do treningów kolarskich i biegowych, pływać z nim nie przewiduję. Nie potrzebuję ani nadajnika GPS, ani licznika kilometrów. Wystarczy jeśli będzie miał możliwość ustawienia stref plusu, bo to wydaje mi się (a jestem w tym temacie laikiem) to ważne :-) . Ile przedziałów pomiaru pulsu jest potrzebne do skutecznego treningu? Bo zazwyczaj jest tylko 1 strefa.
Wybrałem takie propozycje:
Sigma PC 15
Polar RS100
Suunto t1
Ciclosport CP16is
Timex 5F001
Beurer PM50
oczywiście wszystko jest ważne dla mnie ważne, cena, możliwości treningu, bezawaryjność, możliwość łatwej wymiany baterii (w zegarku jak i opasce).
Proszę o opinie i rady :-)
Gosc_TeQuila_*
Posted 11 August 2009 - 12:31
http://www.sportus.c...odukt.php?id=23
powinien wystarczyc na dlugi czas i ma wszystko czego bedziesz potrzebowal. Jezeli nie potrzebujesz funkcji typowo rowerowych to bedzie to dobry wybor.
Posted 11 August 2009 - 12:51
Znalazłem testy tych dwóch pulsometrów SIGMA i POLAR. Może one Ci rozjaśnią i ułatwia wybór.
Osobiście polecał bym Ci poważniej zastanowić się nad Polarem. Nie znam nikogo, kto narzekał by na ich pulsometry. Model, który wybrałeś ma wszystko co jest Ci potrzebne w treningu. Stefy można wyznaczyć automatycznie bądź manualnie.
Sigma posiada bardzo podobne funkcję, ale nie ma kodowanej transmisji sygnału.
W jednym tylko sigma ma przewagę - wymienna bateria w nadajniku. W polarze trzeba kupić nowy nadajnik, gdy bateria się wyczerpie. Można wtedy jednak kupić już taki z wymienna baterią i po kłopocie.
Więc jeśli dołożenie drugi raz tyle co za Sigme i zakup polara to nie problem to się nie zastanawiaj. Jeśli jednak cena to znaczące kryterium kup Sigme.
Posted 11 August 2009 - 12:51