Witam wszystkich.
To mój pierwszy post i mam nadzieje, że nie powtarzam tematu (szukałem, nie znalazłem dlatego pisze).
Osobiście, używam kół mavic cosmic carbone sl, i ostatnio podczas czyszczenia bębenka i zapadek zauważyłem, że w miejscu gdzie pracuje ślizg bębenka (teflonowy jasny pierścień osadzony w bębenku), na korpusie piasty jest widoczne wytarty ślad. Nie jest to jeszcze jakaś katastrofa- duży ubytek, bardziej powierzchniowe wytarcie ale wyczuwam delikatny luz bębenka i myślę że może to być tym spowodowane. Czytałem, że podobną przypadłość mają koła mtb -Crosmaxy mavica.
Tu moje pytanie, czy inni użytkownicy szosowych kół mavica też zauważyli taki objaw w swoich kołach? Czy to jest normalne, czy raczej nie, czy wytarcie korpusu piasty postępuje z czasem i powiększa się luz boczny na kasacie-bębenku? Czy można temu zapobiegać i w jaki sposób?
Koło toczy się idealnie, nie ma oporów, nie zaciąga łańcucha, systematycznie czyszczone i konserwowane.
Koła jeszcze maja prze 6 m-cy gwarancję producenta i tu pytanie czy ktoś reklamował taki defekt
i z jakim skutkiem i jak w ogóle ma się nastawienie dystrybutora do reklamacji gwarancyjnych.
Z góry dziękuję za odpowiedzi i sugestie.
Pozdrawiam.