Zzr Jaguar 1962
#1
Posted 23 August 2014 - 18:36
Słów kilka o ramie. Pochodzi z 1962roku, datowana po obręczach szytkowych, ma też resztki nitów wewnątrz główki. Waga w rozmiarze 55 to 2450g, widelec 837g, tak więc jest to polskie cr-mo. Jedynym wodotryskiem są duże ilości chromów, Lakier niestety nie jest fabryczny.
Czas na najlepsze - foty
https://picasaweb.go...1566/ZZRJaguar#
#5
Posted 24 August 2014 - 12:17
Bardzo ładna rama. Mam w sumie jakieś części ZZR ale to bardziej jako złom i jakbys byl zainteresowany to moglbym sie zmobilizować i zebrać to do kupy i fotki porobić
Sent from my Tapatalk
Generalnie ja mam większość części - obręcze, piasty, wolnobieg regina, kokpit, klamki. Jak byś wygrzebał kliny 9mm, hamulce i pedały zzr to moglibyśmy po handlować
Rower w ciągu najbliższych 3-4 dni stanie na kołach
#8
Posted 24 August 2014 - 13:29
Mam tylną i przednią przerzutkę ZZR na pewno, hamulców nie jest pewien, pedały wątpie a kliny... wątpię, że oryginalne. I mam te same pedały
Dzięki, ale przerzutek nie potrzebuję - tak jak pisałem to będzie single speed. Te pedały union które mam w galerii mają gwinty francuskie a korba zzr ma gwinty BSA, dla tego potrzebuję innych ;)Klina jednego mam - drugiego jak nie znajdę to pójdę do tokarza i powiem mu żeby mi taki zrobił z jakiejś dobrej stali.
A bite pod suportem podobno oznacza ramę na full reynoldsie, ale w romecie żadna rama nie była taka sama - kumpel ma sporta, kute haki, wybite A a sztyca ma rozmiar 25,4 jak w moim jagu .
#10
Posted 24 August 2014 - 19:46
Kliny do tokarza? Ja kupowałem do mojego Favorita normalnie w sklepie sportowym (to taki przybytek, gdzie w małych miasteczkach można zaopatrzyć się w asortyment sportowy -nie Decathlon i inne ) Cena: niewiele ponad złotówkę.
Tylko ze te dzisiejsze kliny są z kosmicznego materiału zwanego gównolitem . Jak mam się bawić z klinami to sobie załatwię porządne, a nie tylko takie żeby były
- Monowiec likes this
#19
Posted 27 August 2014 - 21:03
Nie wiem, czy szpilka Romet w tylnym kole utrzyma koło w hakach (na takich hakach tylko szpilka campy dobrze trzymała koło), ale bolt niespecjalnie pasuje, a pełna oś na nakrętki pewnie będzie solidnie cięższa. Z ciekawości, co to za siodło? Będzie jakaś fikuśna alu sztyca, czy zwykła chromowana? Planujesz robić jakieś napisy i oznaczenia?
#20
Posted 27 August 2014 - 22:58
Zobaczymy, w favoricie mam szpilkę shimano 600 i doskonale trzyma koło, a haki takie same. Siodło to selle royal contour, własnoręcznie obszyte, jeszcze nie barwione (będzie pewnie ciemny brąz). Sztyca będzie alu, jutro powinna przyjść zresztą. Napisów i innych oznaczeń nie będzie, może z wyjątkiem tabliczki ZZR przynitowanej z powrotem do główki. To będzie rower do jazdy na co dzień po mieście. Kiedyś go może odmaluję, na ten ori zielony metalik jaki był na jagach, ale na razie nie bo to droga zabawa.Nie wiem, czy szpilka Romet w tylnym kole utrzyma koło w hakach (na takich hakach tylko szpilka campy dobrze trzymała koło), ale bolt niespecjalnie pasuje, a pełna oś na nakrętki pewnie będzie solidnie cięższa. Z ciekawości, co to za siodło? Będzie jakaś fikuśna alu sztyca, czy zwykła chromowana? Planujesz robić jakieś napisy i oznaczenia?