Skocz do zawartości


Zdjęcie

Giant Defy Advanced 1 Carbon 2014 Vs Tcr Advanced 1 Ltd 2015

giant advanced defy carbon tcr

4 odpowiedzi w tym temacie

#1 andruszak

andruszak
  • Użytkownik
  • 11 postów

Napisano 28 sierpień 2014 - 16:32

Witam

 

 Proszę Was o szybką i rzeczową ocenę obu rowerów pod kątem przeznaczenia/ ramy,waga,koła/specyfikacja fabryczna,oba na kompl. Ultegrze 6800 /22biegi/

 

Czy możliwe jest że Defy Advanced 1 /2014/ jest droższy niż TCR z /2015/ który dopiero niedługo będzie na rynku w cenie 1799Euro

Ile kosztował model  TCR z 2014r?

 

Który byście wybrali? Mozliwe że Defy jest droższy? /moze dlatego ze kaseta i lanuch tez Ultegry/

 

Dziękuję za odpowiedzi i pomoc



#2 andruszak

andruszak
  • Użytkownik
  • 11 postów

Napisano 28 sierpień 2014 - 17:03

Specyfikacje obu rowerów:

 

TCR ADVANCED 1 LTD /2015r- dostępny za ok miesiąc w cenie 1799euro/
COLORS Black/White
FRAME AdvancedGrade
Composite
FORK AdvancedGrade
Composite, Hybrid
OverDrive Steerer
COMPONENTS
HANDLEBAR Giant Contact
STEM Giant Connect, ±8degree
rise
SEATPOST Giant Vector Composite
SADDLE Giant Performance Men's, Manganese rails
PEDALS N/A
DRIVETRAIN
SHIFTERS Shimano Ultegra, 11speed
FRONT DERAILLEUR Shimano Ultegra, 11speed
REAR DERAILLEUR Shimano Ultegra, 11speed
BRAKES Shimano Ultegra
BRAKE LEVERS Shimano Ultegra
CASSETTE Shimano 105 1128,
11s
CHAIN KMC X11L
CRANKSET Shimano Ultegra 34/50
BOTTOM BRACKET Shimano, Press Fit
WHEELS
RIMS Giant PR2
HUBS Giant Performance Tracker Road, Sealed Bearing
SPOKES Sapim Race
TIRES Giant PSL1,
Front and Rear Specific, 700x23
 
 
DEFY ADVANCED 1 /z 2014r/ ok.2000euro
COLORS Matte Composite/Silver/Black, Matte Blue/Red/Black
FRAME Advancedgrade
composite, electronic ready
FORK Advancedgrade
composite, fullcomposite
OverDrive 2 steerer
SHOCK N/A
COMPONENTS
HANDLEBAR Giant Contact, 31.8mm
STEM Giant Contact, OverDrive 2
SEATPOST Giant Vector Composite
SADDLE Fi'zi:k Aliante Delta, MG rails
PEDALS N/A
DRIVETRAIN
SHIFTERS Shimano Ultegra
FRONT DERAILLEUR Shimano Ultegra
REAR DERAILLEUR Shimano Ultegra
BRAKES Shimano Ultegra
BRAKE LEVERS Shimano Ultegra
CASSETTE Shimano Ultegra 11x28, 11speed
CHAIN Shimano Ultegra
CRANKSET Shimano Ultegra, 34/50
BOTTOM BRACKET Shimano Press Fit
WHEELS
RIMS Giant PSL1
WheelSystem
HUBS Giant PSL1
WheelSystem
SPOKES Giant PSL1
WheelSystem
TIRES Giant PSL1,
front and rear specific, 700x25, folding
OTHER
EXTRAS RideSense

 

 

W Defy kaseta i łańcuch jest równiez Ultegry, w TCR  od 105 i KMC.

Defy był tylko w malowaniu niebieskim-mat,z cieniowano na pomaranczowo ramą poziomą

Co wybieracie ??



#3 ojcie_c

ojcie_c
  • Użytkownik
  • 312 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 28 sierpień 2014 - 19:11

Prosta sprawa. Chcesz sprzęt do ścigania? Kupuj TCR. Chcesz sprzęt do jazdy rekreacyjnej? Kupuj Defy.

#4 andruszak

andruszak
  • Użytkownik
  • 11 postów

Napisano 29 sierpień 2014 - 07:26

Prosta sprawa. Chcesz sprzęt do ścigania? Kupuj TCR. Chcesz sprzęt do jazdy rekreacyjnej? Kupuj Defy.

 

Chodzi o to że nie mam możliwości sprawdzenia żadnego z nich w pobliżu miejsca zamieszkania.Mam 191cm, noga 91-92cm, waga93kg- więc widzicie że rasowym ścigaczem nie jestem a rowerem jeżdżę 4-5 razy tygodniowo po ok 80km, i sporadycznie w jakimś maratonie rowerowym.

Więc XL śmało w obu modelach mogę brać? L juz nie ma



#5 ojcie_c

ojcie_c
  • Użytkownik
  • 312 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 31 sierpień 2014 - 12:24

Na Twoim miejscu szedłbym definitywnie w rozmar L. XL w Defy można jeszcze jakoś "wyregulować" mostkiem i siodełkiem (aczkolwiek nie polecam), w TCR definitywnie odpada - on ma "długą" ramę. W mojej opinii - na podstawie tego, co napisałeś - bardziej sprawi się dla Ciebie Defy, ale mimo wszystko wysyliłbym się i poszukał jeszcze rozmiaru L.



Dodaj odpowiedź



  

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: giant, advanced, defy, carbon, tcr