Jaki mostek wybrać?
#1
Posted 02 October 2008 - 16:34
Znalazłem na allegro taki oto mostek http://www.allegro.p..._aluminium.html
I tu moje pytania:
1) Ile warto za niego najwięcej dac
2) Mam starą szose. Nie wiem czy warto do niej wstawiać mostek i jak to będzie wyglądać. Widzieliscie może coś takiego.
3) Co jeszcze trzeba będzie dokupić aby to wszystko złożyć. (mam stary mostek łączony ze sztycą)
#2
Posted 02 October 2008 - 17:47
Po drugie mostek nie przykręca się do sztycy tylko rury sterowej widelca.
Po trzecie nic się do mosta nie dokupuje. Jeśli twój star mostek wygląda jak "F" czyli fajka to ten mostek co podałeś nie pasuje bo to nie ten system.
Jeśli masz coś tego typu to nie ma gadania o mostku typu a-head
http://www.allegro.p..._wyprzedaz.html
#3
Posted 02 October 2008 - 17:49
Pozdrawiam!
#5
Posted 02 October 2008 - 18:23
- teeveez likes this
#6
Posted 02 October 2008 - 18:34
z tego co piszecie ma wynikac ze w zaden sposob nie da sie zamontowac do widelca starego typu mostka i kierownicy obecnych standardow?
pytam by sie upewnic na 100% gdyz jak pytalem sprzedawcow twierdzili ze nie ma z tym najmniejszych problemow wlasnie przez odpowiednie redukcje...
#7
Posted 02 October 2008 - 18:35
Karaszon15 ale to i tak niesie za sobą wymianę widelca bo rura sterowna w sterach klasycznych jest krótsza wiec zakup samej redukcji niewiele da.
Chodzi o "redukcję" rozpieraną w sterówce jak mostek klasyczny. Ino, że posiada ona tylko trzonek (bez fajki mostka) na którą montuje się mostek a-head.
#8
Posted 02 October 2008 - 18:38
#9
Posted 02 October 2008 - 18:59
#10
Posted 02 October 2008 - 19:07
Ja mam wspornik tego typu
http://photos01.alle...36/35/451363572
www.allegro.pl
A polecilibyście coś ładniejszego ale żeby tak dużo nie zmieniać??
#12
Posted 02 October 2008 - 20:11
z rego co pisze bikej50 wynika ze spokojnie jest to do wymienienia oczywiscie pod warunkiem finansowej inwestycji w redukcje, mostek i kierownice jak zrozumialem :-)
Kierownicy nie musisz, ale trzeba wziąć mostek po "cienką" kierę 26,0 mm, a nie OS.
[ Dodano: 2008-10-02, 21:13 ]
thorian, chodzi o coś takiego:
http://www.allegro.p...cy_tranz_x.html
[ Dodano: 2008-10-02, 21:15 ]
Ja bym się tylko zastanawiał: po co? Lżejsze to nie będzie, czy sztywniejsze? Nie wiem. Dla mnie to rozwiązanie dość żałosne estetycznie, a konstrukcyjnie wątpliwe. IMO: Ładna klasyczna fajka mostka ma swój urok.
#13
Posted 02 October 2008 - 21:19
Lżejsze pewnie nie będzie a co do sztywności to nie powinno być problemu { mam coś takiego u siebie i mimo 196cm i 90kg nie udało mi się tego urwać :-D ] Co do estetyki to co się komu podoba. Ja założyłem taki wynalazek u siebie ze względu na możliwość montażu dluższego mostka.
#14
Posted 03 October 2008 - 06:32
http://www.fotosik.p...d31ceba34e.html
miejsce gdzie montuje sie mostek jest szersze od jego obejmy(dłuższe), nie wchodzi też do końca będzie widać ten lejek ja to zasłoniłem podkładką sztywniejsze niejest tak samo jak fajka
na mój gust jak sie da ładną podkładke będzie estetyczniejsze
#15 Gosc_szudri_*
Posted 03 October 2008 - 19:58
#18 Gosc_Stas_*
Posted 13 October 2008 - 11:43
ja taką redukcję przerabiałem kilka lat temu w pierwszej szosówce, ze zwględu na swój wzrost na dłuższy mostek. Koszt takiej zmiany to redukcja 11zł plus mostek 30zł używany i podkładki na redukcji 2x1cm koszt 1 sztuki 2zł. Wyglądało dobrze ale dla mnie było wygodne i to się liczyło nikt na to nie zwarzał że jest coś nie tak 8-)
Jak dobrze dobierze sie redukcje i mostek - wyglądac będzie OK. W celach poprawy estetyki proponuję założyc na redukcję 1'' mostek a-head 1'' a nie 1 1/8 ''. Taki zabieg poprawia wyglad poniewaz mostek a-head 1'' jest cieńszy i lepiej wpisuje się w rure sterową dla widelca 1''.
Pzdr
Stas