... może jest inne wyjście z tej sytuacji ?
luz na piaście koła fulcrum - ? .. jak go skasować ?
#1
Napisano 03 wrzesień 2009 - 10:28
... może jest inne wyjście z tej sytuacji ?
#5
Gosc_mjolnir_*
Napisano 21 wrzesień 2009 - 19:43
#6
Napisano 21 wrzesień 2009 - 19:53
Przy wkładaniu kulek na bieżnie i zakręcaniu konusem kulki mogły podejsc wyżej i nierówno siedzą.
2.
Moze cos sie dostało miedzy bieżn ie a kulki i konusy ?
3.
Jak wszystko ładnie ułozysz to nie ma prawa być zle.
Konusy należy dokręcać rękami lub kluczem aż do mini oporu a potem skontroac - z każdej strony jest konus i nakrętka jego czyli kontra.
Żeby wszystko chodziło ładnie musi być dobrze zakontrowane.
To dotyczy wszystkich piast z łozyskami skośnymi - bieżnia, kulki i konusy.
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#8
Napisano 21 wrzesień 2009 - 21:01
Bo jak są kulki to zawsze jest nakrętka i konus, a jak są łozyska maszynowe to jest tylko nakrętka - łozysk sie nie reguluje, może fotke i co jest w piaście ??
Mało dokładnie opisujesz co masz.
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#10
Gosc_mjolnir_*
Napisano 22 wrzesień 2009 - 05:34

#11
Napisano 22 wrzesień 2009 - 07:09
Wyciągnij ośke , skontruj tę stronę poza piastą, włóż do piasty i skontruj lewa stronę - tak ma być nie inaczej.
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#15
Napisano 07 listopad 2009 - 10:59
#16
Napisano 12 listopad 2010 - 20:13
Z tylną piastą też jest coś nie tak, bo zaczęła chodzić jakoś cięzko.
Byłem u SPIKE i powiedział, że łożyska są najpewniej do wymiany. Problem jest jednak z rozebraniem.
Jak dobrać się do przedniej piasty Fulcrum 7?
Nie ma dziury na imbusa ani nakrętki. Są jakieś srebrne dekielki - pierścienie. Być może założone na wcisk. W każdym razie łatwo zdjąć się nie dają.
Czy ktoś próbował rozbierać lub widział jak to zrobić?
obrazek:
#17
Napisano 12 listopad 2010 - 21:00


schemat piast ze stronki:
http://www.fulcrumwh...AD-17-02-10.pdf (s29)

"kosmiczna prasa do łożysk" campaniolo:
http://www.fulcrumwh...BB140-01-09.pdf
plus wypowiedź na forum zagranicznym:
http://www.bikeradar....php?p=16409533
W wolnym tłumaczeniu goście zdjęli te srebrne krążki ostrożnie podważając śrubokrętem. Potem zobaczyli "axle cups" - miski osi?. Następnie trzeba wyjąć oś (zdaje się że wybić ostrożnie gumowym młotkiem. Na której są łożyska. Łozyska zdjąć... i zaczyna się problem, bo nowe trzeba wprasować precyzyjnie jakimś naprędce zaimrpowizowanym przyrządem... no chybaże ktoś ma wspomnianą superprasę campy...
Jeśli ktoś ma jakieś uwagi, pomysły, albo chciałby mnie skorygować to niech koneicznie pisze. Nie chciałbym popsuć sobie piast.
#18
Napisano 12 listopad 2010 - 21:08
Miałeś podrzucić koło .
zaślepke można zciągnąć albo przy pomocy aluminiowego imadła , albo kombinerki na to czerwone guma i zciągamy.
Zazwyczaj idzie to albo łatwo, albo opornie. zalezy od firmy.
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#20
Napisano 15 listopad 2010 - 09:59
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo





