Skocz do zawartości

Zdjęcie

Cross na szosę.

10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Trojano

Trojano
  • Użytkownik
  • 50 postów
  • SkądPolska

Napisano 30 wrzesień 2009 - 17:31

Witam! Posiadam od kilku miesięcy rower Merida Crossway 10-V 2009. Wybrałem go ze względu na to, że kolarką nie pojeżdżę powiedzmy w lesie, a czasem po takowym terenie jeżdżę. Jednak jeżdżę głównie po drogach asfaltowych i chciałbym w nim zmienić coś co ulpeszy go pod szosę. Cross to 50% kolarki, a 50% MTB, a ja bym chciał dokupić coś do niego aby proporcję się zmieniły na przewagę kolarki. Myślałem nad kierownicą baranek ale jestem nowicjuszem w sprawach kolarstwa i nie wiem czy korzystna będzie taka wymiana kierownicy. Proszę o radę. Z góry dziękuję.

#2 Gosc_szanowny_pan_*

Gosc_szanowny_pan_*
  • Gość

Napisano 30 wrzesień 2009 - 17:41

Crossa trzymaj do jazdy zimowej i kup kolarke to będziesz miał 100%/0% i będziesz zadowolony :mrgreen:

Jeżeli się nie zdecydujesz to proponuję oponki 1,5 maxiss xenith (ok 55zł sztuka), maksymanie odchudzić rower, wstawić jakąś większą korbę, z barankiem możesz poeksperymentować, być może będzie Ci wygodnie się jeździło chociaż opinie są różne. Możesz też spróbować z lemondką. Oponki polecam bo świetnie się toczą po asfalcie, czuje się różnicę już w porównaniu z 1,75 a po drugie są mocne i szybko ich nie zajeździsz, chociaż w terenie jak gdzieś wpadniesz w większy piaseczek albo mokrą trawę to może być niebezpiecznie :-)

#3 maciej1986

maciej1986
  • Użytkownik
  • 3267 postów
  • SkądPoznań

Napisano 30 wrzesień 2009 - 19:15