Skocz do zawartości

Zdjęcie

Koledzy, Pomóżcie Proszę W Ocenie Cube Agree

47 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wyrwiząb

Wyrwiząb
  • Użytkownik
  • 36 postów
  • SkądKraków

Napisano 15 marzec 2015 - 20:55

Cześć 

Koledzy jestem zainteresowany kupnem tego roweru   

http://allegro.pl/cu...5161200470.html

Jeżdżę od ponad 20 lat, ale tylko mtb xc. Kiedyś miałem przez rok scott'a afd na ultegrze, chyba w 1995 ale mi ukradli.

Teraz chciałbym powrócić do szosy, bo jest to królowa rowerów.

Mam 187cm wzrostu, ręce długie jak u gibbona prawie ważę zwykle 82-84kg

Myślę też o tym, jest to rower mojego kolegi, znam go od wielu lat, razem jeździliśmy i rzeczywiście sprzęt jak nowy. Trochę gorszy osprzęt ma poprzykręcany, ale to nie xtr'y napędzają rowery :)

http://allegro.pl/sz...5163242088.html

Byłem też właściwie zdecydowany na ten, ale żona trochę krzywo patrzy na cenę niestety, no i jak się okazało, jest na mnie za mały.http://allegro.pl/cu...5117867460.html

Wiem, że podałem bardzo różnej klasy rowery, bo sam się miotam i nie wiem co począć. Kolarstwo kocham, mam mtb trek 8500, jeden na xtr i mavic slr, drugi na xt taki na zimę, jeździ mi się rewelacyjnie. Teraz szosę pragnę.

Pomożecie?

#2 Gosc_gienek_*

Gosc_gienek_*
  • Gość

Napisano 15 marzec 2015 - 20:59

odejdz od Tej kobiety.........czym predzej :-D

oto moja porada :-D

i daj sie poniesc emocjom.. :-D ....

• dany18 lubi to

#3 Wyrwiząb

Wyrwiząb
  • Użytkownik
  • 36 postów
  • SkądKraków

Napisano 15 marzec 2015 - 21:14

też o tym wtedy pomyślałem :) ale nawet po głowie nie dostała ;)

Patrzyłem raczej na rowery używane, szosę chyba ciężko styrać, tak jak górski. Ja teraz dużo nie jeżdżę, maksymalnie 6000km rocznie.

Te rowery cube jak dla mnie korzystnie wychodzą mając na względzie stosunek cena/jakość. Jeżeli chodzi o nowe, to ewentualnie scott speedster 20 z 2015 (kolorystyka dramatyczna ale dobrze poskręcany chyba), chociaż wszystkie scott'y górskie połamałem. 3 miałem

#4 Gosc_gienek_*

Gosc_gienek_*