Skocz do zawartości


Zdjęcie

Ankieta Do Pracy Magisterskiej


31 odpowiedzi w tym temacie

#1 Biker123

Biker123
  • Użytkownik
  • 12 postów

Napisano 19 marzec 2015 - 12:32

Witam, jestem studentem piątego roku fizjoterapii. Bardzo Was proszę o wypełnienie ankiety, którą będę potrzebował do pracy magisterskiej.

Temat ankiety to: "Ocena porównawcza dolegliwości bólowych kręgosłupa u osób uprawiających kolarstwo zjazdowe i szosowe." Chcę porównać jak to wygląda w świecie downhillu i szosy :)

Ankieta składa się z 30 prostych pytań, jest całkowicie anonimowa, a informacje w ten sposób uzyskane będą wykorzystane wyłącznie do celów naukowych. Wypełnienie ankiety nie zajmie więcej niż 3-5min.


Z góry dziękuję za poświęcony czas i wypełnienie ankiety;) Bardzo liczę na Waszą pomoc.

Link do ankiety:
http://www.ankieter....kiete/id/15558/

Pozdrawiam.



#2 Kekacz

Kekacz
  • Użytkownik
  • 1081 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 19 marzec 2015 - 12:48

Źle zrobiona ankieta, sugerująca, że każdy ma dolegliwości bólowe.

Na pytanie "Czy występują u Pana/Pani dolegliwości bólowe kręgosłupa?" odpowiedziałem NIE. A mimo wszystko ankieta żąda wypełnienia pół: gdzie mnie boli, ile czasu i z jakiego powodu itd.

Trzepak 

"MAMIL"


#3 Biker123

Biker123
  • Użytkownik
  • 12 postów

Napisano 19 marzec 2015 - 13:08

W prawdzie ankieta dotyczy osób, u których takie dolegliwości występują lub występowały - chcę porównać charakter bólów kręgosłupa u obu grup. To pytanie jest może troche nie właściwe, gdyż z góry założyłem, że takie dolegliwości wystepują u osoby wypełniającej ankiete.



#4 FOBOS

FOBOS
  • Użytkownik
  • 392 postów
  • SkądReykjavík

Napisano 19 marzec 2015 - 14:20

Gdzie studiujesz, dziennie, zaocznie ?

 



#5 Biker123

Biker123
  • Użytkownik
  • 12 postów

Napisano 19 marzec 2015 - 14:23

Studiuję dziennie na Uniwersytecie Jagiellońskim.



#6 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8543 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 19 marzec 2015 - 14:37