Skocz do zawartości


Zdjęcie

Litespeed Ghisallo


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 panpatryk

panpatryk
  • Użytkownik
  • 26 postów

Napisano 05 kwiecień 2015 - 12:03

Miałem wcześniej taki rower - http://velospace.org/node/48152- chciałem w nim zmienić tylko tylną przerzutkę, na Chorusa lub Recorda z krótkim wózkiem. Stało się jednak tak, że przerzutka szła na tyle długo, że mogłem się pozastanawiać nad zmianą ramy :)

 

Z zastanawiania się wyszło, to co widać poniżej na zdjęciu.

 

rama: Litespeed Ghisallo [M] 

widelec: Easton EC90 SLX

stery: Chris King

mostek: Cannondale C4 120mm

kierownica : Syntace Racelite Carbon 2

koła: Gipiemme H6.0

korby: Truativ Rouler

łapy: Campagnolo Record

przerzutka p.: Campagnolo Chorus

przerzutka t.: Campagnolo Chorus

hamulce: Campagnolo Veloce

sztyca i siodełko: OTA i Specialaized Toupe

 

_MG_4737.jpg



#2 RoadBikeRider

RoadBikeRider
  • Użytkownik
  • 119 postów
  • SkądKraków

Napisano 05 kwiecień 2015 - 12:14

Piękne zdjęcie i maszyna. Dosłownie Bike Porn! :-P



#3 wojtekmtb

wojtekmtb
  • Użytkownik
  • 367 postów
  • Skądmazury

Napisano 05 kwiecień 2015 - 12:25

Pięknie , ramka to czyste porno, zawsze uwielbiałem tytanowe ramy a Litespeed to było moje marzenie :)

Rama i stery to mój klimat - wielkie graty ;-)

Komponenty będziesz zmieniał z czasem ? bo na razie to duży misz masz, wszystko z innej parafii a dla takiej ramy należą się super fanty.



#4 panpatryk

panpatryk
  • Użytkownik
  • 26 postów

Napisano 05 kwiecień 2015 - 12:39

Pięknie , ramka to czyste porno, zawsze uwielbiałem tytanowe ramy a Litespeed to było moje marzenie :)

Rama i stery to mój klimat - wielkie graty ;-)

Komponenty będziesz zmieniał z czasem ? bo na razie to duży misz masz, wszystko z innej parafii a dla takiej ramy należą się super fanty.

 

 

Nie... Jedyne co będę chciał wymienić "bo tak" to korba, ale jeszcze nie wiem na co.

 

Jedyne nad czym się zastanawiam tak na teraz, to czy nie wsadzić krótszego mostka o centymetr i sztycy z offsetem. 



#5 KAEM

KAEM
  • Użytkownik
  • 489 postów
  • SkądJawor

Napisano 05 kwiecień 2015 - 20:16

jedyne co bym tu zmienił to wyczyścił koła z naklejek... całość przepiękna -> zazdroszczę ! :-)



#6 stryjek

stryjek
  • Użytkownik
  • 815 postów
  • SkądSobótka

Napisano 08 kwiecień 2015 - 09:26

Super rower, pstrokate koła faktycznie trochę przeszkadzają.

Lepiej by to wyglądało jak by było bez naklejek. Co nie zmienia faktu że rower jest ładniutki ;) 



#7 wiktor24

wiktor24
  • Użytkownik
  • 1727 postów
  • SkądDolnośląskie

Napisano 08 kwiecień 2015 - 10:00

Ile ważysz i jak ze sztywnością ramy? Można wiedzieć ile kosztowala?



#8 panpatryk

panpatryk
  • Użytkownik
  • 26 postów

Napisano 08 kwiecień 2015 - 18:06

Ja właśnie cały czas się zastanawiam co zrobić z tymi naklejkami. Na razie zostawiam, a potem zobaczymy :)

Ja lekki jestem koło 65 kg, więc nie obawiałem się specjalnie o wytrzymałość etc. Jeśli chodzi o to jak ze sztywnością to powiem, że jest ekstra. Najlepsza rama na jakiejkolwiek jeździłem, super sztywna i jednocześnie super dobrze tłumiąca drgania. Jeżeli ktoś ma warunki na tytan to bardzo polecam! A z tego co czytałem to ci ciężsi już nie do końca mogą skorzystać z dobrodziejstw, a na pewno nie tak wyżyłowanej ramy...

 



#9 panpatryk

panpatryk
  • Użytkownik
  • 26 postów

Napisano 27 kwiecień 2015 - 17:14

W końcu udało mi się podjechać do serwisu i wrzucić sprzęt na wagę. Wobec tego co jest na zdjęciu dodałem trochę brudu i odjąłem jeden koszyk.

 

Załączone miniatury

  • 11133677_106114709719586_1598200506054501764_n.jpg


#10 panpatryk

panpatryk
  • Użytkownik
  • 26 postów

Napisano 24 wrzesień 2016 - 16:24

Zdejmując graty z Litespeeda zorientowałem się, że nie zrobiłem porządnych zdjęć swojej taczce od dłuższego czasu. Więc niestety powstało tylko takie, jakie jest w załączniku. W stosunku do wcześniejszej specyfikacji zaszło kilka zmian.
 
rama: Litespeed Ghisallo [M] 
widelec: Easton EC90 SLX
stery: Chris King
mostek: Cannondale C2 110mm
kierownica : Specialized, która konkretnie nie pamiętam ale kompakt wypłaszczony w górnym chwycie
koła: Jakieś tam carbony 38mm, szersze i pod oponę, komplet 1420g 
korby: Truativ Rouler
łapy: Campagnolo Record
przerzutka p.: Campagnolo Chorus
przerzutka t.: Campagnolo Chorus
hamulce: KCNC C6
sztyca i siodełko: Easton EC90 i dostana karbonowa deska z Azji, która kształtem kopiuje Speca Toupe

W takiej konfiguracji rower z czujnikiam i koszykami na bidon ważył 7090g.
 
Obecnie będzie miał zmienianą grupę na Sram Red 10, do kompletu brakuje już tylko korby, ale jej szukanie i ewentualny zakup trwa od 3 miesięcy i pewnie potrwa jeszcze ze dwa.
 

R0980239.jpg


  • ROZMIAR, EverRestOnTheBike i stryjek lubią to

#11 panpatryk

panpatryk
  • Użytkownik
  • 26 postów

Napisano 27 kwiecień 2020 - 12:39

Kolejny i już ostateczny złożenie roweru wygląda tak:

rama: Litespeed Ghisallo [M] 

widelec: Easton EC90 SLX
stery: Chris King
mostek: Cannondale C2 110mm
kierownica : Specialized, która konkretnie nie pamiętam ale kompakt wypłaszczony w górnym chwycie
koła: Jakieś tam carbony 38mm, szersze i pod oponę, komplet 1420g 
grupa: Sram Red 10spd

hamulce: KCNC C6
sztyca i siodełko: Easton EC90 i dostana karbonowa deska z Azji, która kształtem kopiuje Speca Toupe

 

W takiej konfiguracji z koszykami i pedałami ważył 6,75kg na oponach Clement Strada LGG, które nie biją rekordów wagi.

A teraz rower lub sama rama jest na sprzedaż. Wymieniłem na plasitkowego Cannondale'a, a ten stoi i się kurzy...

uIeJmpGl.jpg


 



#12 Gosc_chris1990accent_*

Gosc_chris1990accent_*
  • Gość

Napisano 28 kwiecień 2020 - 13:33

Piękny sprzęt i waga na tytanowej ramie ! Jaka cena ? :)