Skocz do zawartości


Zdjęcie

Huragan - Odświeżenie


15 odpowiedzi w tym temacie

#1 pietrucha9931

pietrucha9931
  • Użytkownik
  • 28 postów
  • SkądŚroda Wlkp

Napisano 10 kwiecień 2015 - 12:22

https://onedrive.liv...hint=folder,jpg

 

Witam, taki wodociąg jakiś kupiłem.  Mam poza tym do niego noski z logo pegaza razem z brązowymi paskami i przerzutkę z wajchą ZZR. Zdjęcia grzybotelefonem w grzybopiwnicy robione.

W poniedziałek będę rozkręcał. Na ramie wystarczą raczej zaprawki a reszta do polerowania i chromu. Ktoś poleca jakiś zakład w okolicy Środa-Poznań? U mnie jest tylko jeden i tylko ocynk ale właścicielowi coś nie pasuje i lubi części gubić.

Nie wiem też co z kołami, mam piasty jak w składakach na śrubę oraz obręcze w chromie pod oponę. Do tego wolnobieg pięciorzędowy i osłonę jak w turystykach. One tak wychodziły z fabryki czy powinny być na szybkozamykacz pod szytkę? Pozdro



#2 pietrucha9931

pietrucha9931
  • Użytkownik
  • 28 postów
  • SkądŚroda Wlkp

Napisano 15 kwiecień 2015 - 19:06

DSC02265.JPG?psid=1

DSC02263.JPG?psid=1

Przednia opona i dętka z 73 a tylna radzieckiej produkcji z 78

Kupie alu kapsel do pedałów i może piastę :D



#3 tompajk

tompajk
  • Użytkownik
  • 69 postów
  • SkądKraków

Napisano 21 kwiecień 2015 - 21:13

Jak chcesz to mam piasty ZZR, bez zacisków mimośrodkowych, tył fajny, przód z lekkim raczkiem już chyba, ale nie jakieś trupy: ) Takie powinny być piasty, plus obręcze na szytki. Odezwij się jakby co, bo leży i się kurzy.



#4 pietrucha9931

pietrucha9931
  • Użytkownik
  • 28 postów
  • SkądŚroda Wlkp

Napisano 09 maj 2015 - 18:48

Gdyby kogoś chromowanie interesowało, napisałem do:

motochrom.pl, odpisali rano na drugi dzień

Witam
Koszt renowacji tych detali to około 900-1200 zł
Termin realizacji 10-16 tygodni
Pozdrawiam 

chromuj.pl tak samo szybko

Witamy

Koszt kompleksowej renowacji detali z zapytania w najwyższej jakości wyniesie w granicach do 600 zł. W opcji tej detal jest kilkukrotnie miedziowany, po każdym procesie dokładnie szlifowany i polerowany, poddawany pracom blacharskim, napawany jeśli zachodzi taka potrzeba w celu uzyskania idealnie lustrzanej powierzchni.

Rodzaje płatności:

- płatność na miejscu po ukończeniu prac
- płatność za pobraniem po ukończeniu prac
- przedpłata

Finalizacja wysyłkowa usługi odbywa się na 2 sposoby: 
- przedpłata na konto po zakończeniu prac ( koszt wysyłki ok. 25 zł )
- wysyłka za pobraniem po zakończeniu prac ( koszt wysyłki ok. 35 zł )

                                         
Czas realizacji ok.2 m-cy.

Zlecenia wysyłkowe - należy załączyć spis detali oraz dane kontaktowe ( tel, email, adres ... ) oraz poinformować nas o fakcie i sposobie nadania przesyłki. 

Adres do wysyłki – Tiger Chrom dział renowacji: ul. Nawsie 11 Łężany 38-430 Miejsce Piastowe.
                                                  
„Przedmioty, które powierzacie Państwo w celu renowacji ich powłok galwanicznych początkowo pozbawiane są starych powłok galwanicznych w sposób elektro chemiczny. Następnie oczyszczone detale przechodzą liczne prace szlifiersko - polerskie, punktowe uzupełnianie ubytków np. poprzez lutospawanie miedzią, mosiądzem. Części nie widoczne np. wnętrza zderzaków są piaskowane. Tak przygotowane, poddawane są kąpielą w pół-automatycznych wannach z miedzią ( jest ona niezbędna podczas galwanizacji części motoryzacyjnych narażonych na warunki atmosferyczne itp. ponieważ zwiększa wytrzymałość antykorozyjną oraz pomaga wyrównać powierzchnię detalu ). Po każdej fazie kąpieli miedzianej ( zazwyczaj kilkukrotnie ) detale są szlifowane i polerowane w celu uzyskania jednolitej, lustrzanej powierzchni antykorozyjnej. W następnym etapie przenoszone są już na w pełni zautomatyzowaną linię 30 wanien w której przechodzą procesy niklowania wstępnego, niklowania właściwego - błyszczącego, liczne płukanki, odtłuszczania, trawienia, pasywacje oraz finalne chromowanie wzbogacone o środki uszczelniające powłoki galwaniczne. Tak oto zbliżamy się do końca mocno uproszczonego procesu renowacji części chromowanych. Pozostaje już tylko finalne przepolerowanie detalu i może on trafić do klienta.”

rosik.pl po tygodniu 

Dzień dobry,
Koszt renowacji załączonych elementów to ok 750 zł
Termin realizacji: ok 3 miesięcy
W przypadku wysyłki paczką należy wydrukować niniejszą korespondencję wraz ze zdjęciem, dopisać swoje dane i nr telefonu i dołożyć do paczki.
Pozdrawiam,


Daria Durczewska Rosik Justyna i Józef sp.c.ul. Szkolna 2B64-125 PoniecWielkopolska

wittmann.pl i galmarchrom.pl bez odpowiedzi 

 

Chodzi mi o te elementy

DSC00736.JPG?psid=1DSC00737.JPG?psid=1



#5 bartolini

bartolini
  • Użytkownik
  • 38 postów
  • SkądRopczyce

Napisano 02 czerwiec 2015 - 22:08

Masz tu namiar na człowieka który za chromowanie widelca bierze 100zł. Tak, sto. widziałem na zdjęciach efekty i nie ma się do czego przyczepić. A chromowanie jest porządne, z miedziowaniem przed itp.

http://allegro.pl/ws...5271253165.html

 



#6 pietrucha9931

pietrucha9931
  • Użytkownik
  • 28 postów
  • SkądŚroda Wlkp

Napisano 15 czerwiec 2015 - 17:42

Dobrze, że jeszcze nie wysłałem. Kiedyś już mi go chwalili, ale zapomniałem o tym człowieku. Zobaczymy, co odpisze.

 

Edit: 

600

Nie wiem czy miał na myśli grosze czy dolary :D  Łaski mi nie robi.  

Za stówę to jeszcze dobry biznes. Sam myślałem, że 400zł mi starczy.

 

Dodam jeszcze odpowiedz od artmet-chrom.com.pl

Witam!
Koszt renowacji 750zł ,czas realizacji 12-16 tygodni
pozdrawiam

i grind.com.pl

Witam,
koszt kompleksowej renowacji elementów przedstawionych na zdjęciach to 1000zł netto

Wysyłam do chromuj.pl, zastanawiam się jeszcze czy nie dać przed malowanie ramy do cynku



#7 pietrucha9931

pietrucha9931
  • Użytkownik
  • 28 postów
  • SkądŚroda Wlkp

Napisano 09 wrzesień 2015 - 10:15

Fabryka zaplatała na 3 krzyże?



#8 pietrucha9931

pietrucha9931
  • Użytkownik
  • 28 postów
  • SkądŚroda Wlkp

Napisano 15 wrzesień 2015 - 17:48

Rozwiercał ktoś nity w tylnej przerzutce zzr? Możną ją potem na nowych nitach złożyć czy to jednorazówka?

DSC02262.JPG?psid=1



#9 Zweitakter

Zweitakter
  • Użytkownik
  • 166 postów
  • Skądwarszawa

Napisano 22 wrzesień 2015 - 15:05

fajna zabawa z cyklu taniej wyczaić nowe w srajtasmie dla słoni takoz w firmowym pazłotku.
koła kategorycznie i stanowczo nie są od hura/jaga.
fabryka plotła tylko 3X tylko poszukaj fele na szytki z rometu w wybitym odpowiednim rocznikiem no i piasty od hura/jaga, jak nie chcesz sie zabic na pierwszym zakręcie proponuje tuning czyli felgi mavic z epoki



#10 pietrucha9931

pietrucha9931
  • Użytkownik
  • 28 postów
  • SkądŚroda Wlkp

Napisano 23 wrzesień 2015 - 21:18

:D kupiłem go od fajnego dziadka co na olx wystawił go i jeszcze jakieś peżo na simplexie takie do tyrania akurat. Ale peżota jakiś handlarz z poznania kupił a na huragana wybrzydzał i zostawił a jak go chciałem przy okazji kupić temu nie mam ciśnienia żeby szybko zrobić.

Piasty razem z klamkami i ośką na kliny dostałem od @tompajk 

Właśnie myślę jeszcze o kołach bo mam już alu obręcze po oponę 27 i do tego są tylko kendy 28mm albo 32mm. Chciałem 28 cali koła przymierzyć ale muszę na chama widełki rozginać bo mam 90/120.

A mavic jakie, 28cali?

Ta przerzutka jednorazowa jest, nie wiem czy będę dorabiał te elementy co idzie linka i sprężyna czy nawiercę je i dam jakoś nit 



#11 Zweitakter

Zweitakter
  • Użytkownik
  • 166 postów
  • Skądwarszawa

Napisano 26 wrzesień 2015 - 21:35

Delikatnie do 125mm bromberga pod pieciotryb wszadzisz rozginać dalej operacja pod rezyką, jak robiłem romka speca pod torowe haki to wstawiłem krotszy mostek od hamulca bo musiałem zejść ze 127 do 110.

Fele kwestia gustu... ori albo na tuninga z epoki dowolne stare na szytki, chcesz opone poszukaj coć co przypomina stare były jakieś tanie pod oponke przypomionające profilem nisi laser dyskutowane tu wielokrotnie. nie pakuj na 630mm tylko od razu na 622 obadaj czy ci hamulca wystarczy.



#12 pietrucha9931

pietrucha9931
  • Użytkownik
  • 28 postów
  • SkądŚroda Wlkp

Napisano 28 wrzesień 2015 - 22:58

Sprawdziłem i łapie hamulec z zapasem jeszcze. 

Wolałbym szytkę ale nic ciekawego nie widzę. A te lasery chyba widziałem w srebrnej anodzie ale na 32 szprychy były



#13 h/k

h/k
  • Użytkownik
  • 1388 postów
  • SkądRumia

Napisano 09 październik 2015 - 12:18

Co do piast to oryginalnie Huragany i Jaguary miały ZZR z kołnierzami alu naprasowane na tuleję stalową chromowaną. Były to kopie piast Campagnolo Gran Sport. Jagi na Campie miały zazwyczaj piasty tego producenta, model Record.
Rozstawy, przynajmniej tylnej, były różne.

#14 pietrucha9931

pietrucha9931
  • Użytkownik
  • 28 postów
  • SkądŚroda Wlkp

Napisano 18 październik 2015 - 19:03

Dostałem właśnie te piasty od tompajk. Z rozstawem się pomyliłem, miałem właśnie 110 i zrobiłem 115. Tak mi to weszło, dalej już chyba konusy będę piłował. Z przodem mam problem bo mi zawsze wraca do 90. Obręczy na szytkę nie kupiłem jeszcze. Jak nic normalnego nie znajdę to zaplatam na oponę.

DSC02411.JPG?psid=1



#15 Kresowiak

Kresowiak
  • Użytkownik
  • 537 postów
  • SkądKraków

Napisano 20 październik 2015 - 08:36

A to da się roznitowac przerzutke i z powrotem ja skręcić?

Sent from my MIST using Tapatalk



#16 pietrucha9931

pietrucha9931
  • Użytkownik
  • 28 postów
  • SkądŚroda Wlkp

Napisano 21 październik 2015 - 10:22

Można ale już na nowych nitach





Dodaj odpowiedź