Jakie Kupić Opony?
#2441
Napisano 15 maj 2013 - 19:41
#2442 Gosc_marvelo_*
Napisano 15 maj 2013 - 20:00
Przy okazji, Rapid Rob występował w takim rozmiarze (622x44)?
#2445
Napisano 17 maj 2013 - 14:33
#2446
Napisano 17 maj 2013 - 16:06
Kwesty są pancerne, znaczy niedowymiarowane i z ogromną ilością gumy. 28 mm to w rzeczywistości ok. 30-31 mm i masa mięsa , także z boku. Dobre na miasto czy na dziury. Używałem w miejskim ostrym, ale zmieniłem bo straszne kloce...
To jakie slicki , w miare tanie i dobre polecasz ?
Pozdrawiam.
#2447
Napisano 17 maj 2013 - 20:09
#2448
Napisano 17 maj 2013 - 21:18
Kwesty są pancerne, znaczy niedowymiarowane i z ogromną ilością gumy. 28 mm to w rzeczywistości ok. 30-31 mm i masa mięsa , także z boku. Dobre na miasto czy na dziury. Używałem w miejskim ostrym, ale zmieniłem bo straszne kloce...
To jakie slicki , w miare tanie i dobre polecasz ?
Kwesty - jak napisałem - dobre na dziury i złe drogi. A nie wiem do czego Ty potrzebujesz gumy. Bo jak do treningu (nabijania km) to dobrze toczące się, mogą być ciężkawe. Na zimę miękkie, przyczepne, do touringu najbardziej uniwersalne, do miasta - przyczepne i trwałe. A co do konkretnych wyborów to nie będę się mądrzył, bo opon 28x622 używałem nie więcej jak 5-6 modeli, z czego większość do OK, a ze dwa modele już nie funkcjonują na rynku. Zresztą do 50 zł/szt. to masz kilka markowych podstawowych modeli i kilka dalekowschodnich. Wielkiego wyboru nie ma.
#2449
Napisano 17 maj 2013 - 21:25
28mm to 25-26mm realnie.
psy szczekaja, a karawana jedzie dalej.
porzadek jest domena prostych umyslow, tylko geniusz ogarnie chaos.
#2450
Napisano 18 maj 2013 - 08:36
Nie jest to czasami Slikster Ultra? Podawana waga 185g.Duro Slikster http://zapodaj.net/e...96e298.jpg.html druga sztuka już cięższa 197g.
Masz moze porownanie do GP4000s? Conti jest OK ale jest troche twarda.
Slikster na papierze 120tpi i 150tpi dla Ultra, jesli to sa jednowarstwowe oploty, opony te powinny byc mieksze, wygodniejsze od GP4000s.
#2451
Napisano 20 maj 2013 - 06:08
Witam. Chciałbym wrzucić do mojego CUBE`a curvea pro slicki, a mianowicie KENDA kwest, tylko nie wiem w jakim rozmiarze. Obręcze to Schürmann Yak19 Disc, nigdzie nie umiem znaleść ich specyfikacji, a nie chciałbym kupić zbyt wąskich opon. Ktoś może pomóc ? Teraz mam rapid roby 44x622
Może Panaracer PT-Serve
http://www.panaracer.com/urban.php
Continental Gatorskin Hardshell
http://www.conti-onl...contact_en.html
Schwalbe Marathon Racer
http://www.schwalbe....&ID_Produkt=137
Schwalbe Marathon Supreme
http://www.schwalbe....&ID_Produkt=131
#2452 Gosc_eko_*
Napisano 22 maj 2013 - 07:30
#2453
Napisano 22 maj 2013 - 07:42
No wlasnie reguly nie ma, sam mialem pecha do zaffiro pro i ciąłem je niemilosiernie (znajomy tez mial podobną sytuacje, cisnienie bylo pilnowane). Natomiast tydzien temu kupilem Duro Stinger 700x25, zdazylem zrobic jedynie dwa wyjazdy po 130-150km (wiec trudno mowic o recenzji), ale przeczolgalem je po bardzo zroznicowanym terenie. Szutr, piach, ubita ziemia, wieksze/mniejsze kamienie, dobrej jak i fatalnej jakosci asfalty. Znajomy jezdzi na takich samych, ale glownie po miescie, poki co rowniez sladu zuzycia nie widac. Mysle ze mozesz je spokojnie wciagnac na swoja liste. Inne raczej przychylne opinie powinienes znalezc gdzies na sieci...
#2454 Gosc_eko_*
Napisano 22 maj 2013 - 08:24
#2459
Napisano 22 maj 2013 - 09:36
Ultrasporty ujeżdżałem dość długo. Niosą ładnie jak za tą kasę, niestety są podatne na przecięcia. Trzeba jeszcze dodać, że kiepsko sobie radzą w mokrych warunkach. Dochodzi kwestia umiejętności jazdy w deszczu
Lugano miałem raz i więcej ich nie kupię. Toczenie spoko ale szybko się zniszczyły.
Zaffiro mam na tylnim treningowym do tej pory. Wersja drut. Jest ciężka i "głośna" ale lata do tej pory (przejechane jakieś 6000 km) i ma się bardzo dobrze.
#2460 Gosc_marvelo_*
Napisano 22 maj 2013 - 15:13
Nie polecam hutchinson atom, jako opon do treningów i na ustawki na nie przygotowanych pod wyścig trasach, zwłaszcza dla cięższych zawodników.
Na wyścigi i przygotowane suche trasy opona godna uwagi - naprawdę niesie.
Mam taką na przednim kole i jak na razie (trochę ponad 1000 km) gumy nie złapałem, a z miotełką nie jeżdżę i nie zamiatam szosy przed sobą. Jest jednak dość wąska i niska (Micheliny w tym rozmiarze są zwykle 1-2 mm grubsze) i da się zauważyć minimalne spękania pomiędzy warstwą toczną bieżnika (czarną) a czerwonymi bokami. Zobaczymy co będzie dalej.