

Napisano 20 listopad 2014 - 11:04
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Napisano 20 listopad 2014 - 12:53
Podstawowy problem w zimie (oczywiście oprócz zimna) jest taki, że nawet jeśli drogi są dobrze utrzymane i jest generalnie sucho, to przy ujemnej temperaturze (lub nawet trochę powyżej zera) zawsze jest ryzyko trafienia na niewielkie oblodzenie w jakimś miejscu. A często wystarczy tylko skrawek lodu i już leżymy. Jadąc w grupie ryzyko to jest jeszcze większe, bo zasadniczo słabiej wtedy widać nawierzchnię.
Oczywiście jedne opony szosowe będą miały wtedy lepszą przyczepność, a inne gorszą, ale cudów nie ma i moi zdaniem szkoda pieniędzy na jakieś "niby zimowe" opony szosowe.
Dlatego wolę uchodzić za mięczaka, który na szosówce nie jeździ poniżej zera.
Napisano 20 listopad 2014 - 13:53
Napisano 20 listopad 2014 - 14:31
"MAMIL"
Napisano 20 listopad 2014 - 14:32
ja smigam na szosie treningowej cala zime.Generalnie pod warunkiem ze drogi sa odsniezone.Tamta zime bylo calkiem sucho,owszem na drodze byl jakis bialy pyl po wyschenitej soli? ale nie zauwazylem zadnego wplywu na podzespoly w rowerze.Opony tez zwykle szosowe.Jechalo sie jak w lecie.
Napisano 25 listopad 2014 - 20:30
Napisano 26 listopad 2014 - 17:47
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
Napisano 26 listopad 2014 - 17:49
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Napisano 26 listopad 2014 - 17:53
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
Napisano 26 listopad 2014 - 18:12
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Napisano 26 listopad 2014 - 18:22
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
Napisano 26 listopad 2014 - 19:31
Czemu tak powszechnie wszyscy piszą, że GP4000SII przeszła tylko zmiany kosmetyczne, podczas gdy stoi to w sprzeczności z informacjami podawanymi przez producenta? Mam na myśli rzeczone "Refined Black Chili Compound" z np. tej grafiki: http://www.bikebug.c...dinfo/gp4000sii
Napisano 26 listopad 2014 - 19:49
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Napisano 26 listopad 2014 - 20:26
Jasne, że nie wierzę - bo i nie o szybkość jazdy tu się rozchodzi, choć brzmi to pięknie. Takie zapewnienia zwykle mają odniesienie do laboratoryjnie mierzonych parametrów, np. współczynnika oporów toczenia - którego obniżenie o 29% w stosunku do "starej" Black Chili nadal byłoby niezłym wyczynem. Sam już długi czas szykuję się na GP4000S, ale jakoś ponad 300 zł za 2 oponki do roweru nadal wydaje mi się mocno przesadzone - ale pewnie ostatecznie sam przekonam się, czy faktycznie są tyle warte.
Napisano 26 listopad 2014 - 20:35
Warte
ale jakoś ponad 300 zł za 2 oponki do roweru nadal wydaje mi się mocno przesadzone - ale pewnie ostatecznie sam przekonam się, czy faktycznie są tyle warte.
warte