Jump to content


Photo

Jakie Kupić Opony?


4760 replies to this topic

#2861 severall

severall
  • Użytkownik
  • 690 posts
  • SkądRzeszów

Posted 02 December 2014 - 10:58

Dla mnie na GP4000S II 25 mm są rewelacyjne. Na szerokiej obręczy H Plus Son mierzą 28 mm także spore balony, ale nie zauważyłem żeby przez to prędkość spadła. Za to komfort odczuwalnie lepszy. Trzeba tylko się upewnić czy rama przyjmie taką oponę. 



#2862 Gosc_grzesiek32_*

Gosc_grzesiek32_*
  • Gość

Posted 02 December 2014 - 18:40

Ciekawi mnie jak wychodzi michelin pro 4 endurance na tle hutchinson atom comp, miał ktoś styczność z obiema? 



#2863 wiktor24

wiktor24
  • Użytkownik
  • 1,727 posts
  • SkądDolnośląskie

Posted 02 December 2014 - 21:01

niee, możesz dać dwie 25c :) jak masz słabe drogi

polecam zwijane Blizzardy



#2864 Gosc_grzesiek32_*

Gosc_grzesiek32_*
  • Gość

Posted 11 December 2014 - 16:04

A może ktoś coś powiedzieć na temat maxxis courchevel?

#2865 macdziabek

macdziabek
  • Użytkownik
  • 45 posts

Posted 14 December 2014 - 14:26

Witajcie, szukam opon do mojego Tribana 500 za około 180/sztuka (można mniej). Aktualnie mam bez bieżnika Hutchinson Equinox (23-622) i chciałbym coś, żeby spisało się na mokrym asfalcie i lekkich nierównościach. Czy da się do szosy założyc takie gumy, żeby jeździło się też bez obaw po szutrze albo leśnymi ubitymi ścieżkami ?



#2866 Prz

Prz
  • Użytkownik
  • 233 posts

Posted 14 December 2014 - 14:33

Nie wiem jak na szutrach, ale generalnie w tym budżecie polecane są Conti GP 4000S i GP4Season

#2867 macdziabek

macdziabek
  • Użytkownik
  • 45 posts

Posted 14 December 2014 - 14:34

o GP4Season słyszałem właśnie, ciekawe jak poza asfaltem..

 



#2868 4gotten

4gotten
  • Użytkownik
  • 1,037 posts
  • SkądStargard

Posted 14 December 2014 - 15:13

Jeśli kupisz GP4Season w rozmiarze 700x28 to powinno by całkiem nieźle. Sam takich używam i dają radę również poza asfaltem. Można ewentualnie kupić te opony w rozmiarze 700x32, ale w widełkach "szosówki" raczej się już nie zmieszczą, chyba, że ujeżdżasz "przełajówkę".



#2869 macdziabek

macdziabek
  • Użytkownik
  • 45 posts

Posted 14 December 2014 - 15:15

no może byc ciężko zmieścic :) widelca napewno nie zmienię bo carbon w tribanie to wielki plus ! zdecyduję się chyba na te seasony :) Co masz na myśli pisząc "poza asfaltem" ? Po czym na nich jeszcze jeździsz?

 



#2870 4gotten

4gotten
  • Użytkownik
  • 1,037 posts
  • SkądStargard

Posted 14 December 2014 - 15:50

Zniszczony asfalt, szutrówki no i czasem trafią się jakieś drogi polne ale jest to ułamek moich tras. Oczywiście nie ma mowy, że przejechać na nich cięższy teren, piach itp. 



#2871 macdziabek

macdziabek
  • Użytkownik
  • 45 posts

Posted 14 December 2014 - 15:51

To wiadomo, dzięki za pomoc. Wszyscy chwalą GP4000 ale jednak chyba dla mnie lepsze będzie 4season :)



#2872 4gotten

4gotten
  • Użytkownik
  • 1,037 posts
  • SkądStargard

Posted 14 December 2014 - 16:29

GP 4 Season mają tą przewagę, że posiadają Duraskin, która świetnie chroni m.in. boki opony. Przy większych rozcięciach sprawia, że opona nie rozchodzi się pod wpływem ciśnienia. Zwiększona odporność odbywa się kosztem wagi, ale dla mnie "pancerność" jest priorytetem.



#2873 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8,634 posts
  • SkądSzczecin

Posted 14 December 2014 - 17:24

Duraskin to w moim odczuciu jedna z najbardziej przereklamowanych technologii. W moich Gatorskinach (nówkach sztukach prosto z dostawy) swego czasu rozpruł się sam z siebie po jakichś 2 miesiącach, i to na prawie całym obwodzie opony.

Poza tym, tak szczerze: jak często rozcinasz bok opony na szosówce?

rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#2874 4gotten

4gotten
  • Użytkownik
  • 1,037 posts
  • SkądStargard

Posted 14 December 2014 - 18:03

Szczerze to mam te opony w rowerze nie szosowym. Co prawda poruszam się głownie po asfalcie, ale "kolarzówka" to nie jest. Zdarzyło mi się dwa razy rozciąć bok opony (Vittoria Diamante Pro - poprzednia wersja z dwukolorowym bieżnikiem) po czym opony były do wyrzucenia. Fakt faktem, że były już nieco zajechane i pewnie bieżnik był już osłabiony.

Na ostatnim maratonie Duraskin uchronił mnie przed bezpowrotnym uszkodzeniem po najechaniu w nocy na pokaźne szkło. Skończyło się na rozcięciu boku, ale bez problemu mogłem kontynuować jazdę i jeżdżę na tej oponie do dziś. Zwykły GP 4000S pewnie nie dał by rady.



#2875 macdziabek

macdziabek
  • Użytkownik
  • 45 posts

Posted 14 December 2014 - 18:28

a jakbym chciał komplet w 200 zł się mieścic to by coś dało radę?



#2876 wiktor24

wiktor24
  • Użytkownik
  • 1,727 posts
  • SkądDolnośląskie

Posted 14 December 2014 - 19:51

na tyl daj zwykla drutowa lugano 25-28c, z przodu poszalej :)



#2877 Gosc_grzesiek32_*

Gosc_grzesiek32_*
  • Gość

Posted 14 December 2014 - 19:58

Ja teraz jeżdżę na michelin pro 4 service course, dobrze się trzymają asfaltu, na mokrym, choć w kwestiach oporów poprzednie hutchinson atomy były lepsze mimo podobnej masy i tpi 



#2878 macdziabek

macdziabek
  • Użytkownik
  • 45 posts

Posted 14 December 2014 - 20:04

Dlaczego z tyłu może byc gorsza niż przód ?

Czyli z tyłu coś gorszego a przód jakieś GP np ?



#2879 Prz

Prz
  • Użytkownik
  • 233 posts

Posted 14 December 2014 - 22:45

a jakbym chciał komplet w 200 zł się mieścic to by coś dało radę?

Na decathlon.pl jest Vittoria Rubino Pro Tech, dwie kosztują 180 zł.

#2880 macdziabek

macdziabek
  • Użytkownik
  • 45 posts

Posted 14 December 2014 - 23:00

Brak zapasu na magazynie i są koło 100zł na stronie.. Ciekawe jak one poza równym asfaltem.





Reply to this topic