Senninho piszesz o wersji z drutem czy zwijanych? W oko wpadły mi jeszcze Michelin Lithion 3. Nie są chyba z byt popularne, ale parametry na papierze i recenzje maja całkiem spoko.
Jakie Kupić Opony?
#4522
Posted 28 April 2021 - 09:27
Też polecam Ultra Sport zwijane. Korzystałem z dwójek i były super, więc trójki pewnie są jeszcze lekko udoskonalone. Jeździłem na nich z dętkami Race Light.
Po przesiadce na topowe Grand Prixy 5000 w połączeniu z dętkami Supersonic, najlżejszymi w ofercie Conti, nie odczułem absolutnie żadnej różnicy w żadnym mitycznym oporze toczenia, ani w przyczepności. A wg marketingowego bullshitu różnica powinna być kolosalna. Nie było żadnej.
#4523
Posted 28 April 2021 - 10:26
Bo Ultra Sporty mają bardzo niskie opory toczenia w porównaniu do innych budżetowych gumek. A na płaskim większą waga pomaga trzymać prędkość.Też polecam Ultra Sport zwijane. Korzystałem z dwójek i były super, więc trójki pewnie są jeszcze lekko udoskonalone. Jeździłem na nich z dętkami Race Light.
Po przesiadce na topowe Grand Prixy 5000 w połączeniu z dętkami Supersonic, najlżejszymi w ofercie Conti, nie odczułem absolutnie żadnej różnicy w żadnym mitycznym oporze toczenia, ani w przyczepności. A wg marketingowego bullshitu różnica powinna być kolosalna. Nie było żadnej.
Oczywiście zwijanie.
Jeździłem na Lithionach 1, 2 i Duro Hypersonic, Pro 4 Endurance na kołach treningowych i odczucia z jazdy, przyczepność i zdecydowanie na plus przy Conti.
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
#4525
Posted 28 April 2021 - 10:46
W Ultra Sportach bez problemu z odpornością. Są tak odporne jak każde inne opony. Równie dobrze mogłem mieć farta i nie trafić na żadne ostre elementy. U mnie guma zazwyczaj jakoś raz w sezonie. W tym jeszcze nie złapałem. W poprzednim dwa razy, ale właśnie na Grand Prixach i oczywiście ich nie winię, bo po prostu trafiłem na jakieś powykręcane gwoździe.
#4526
Posted 28 April 2021 - 10:47
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
- mikroos likes this
#4527
Posted 28 April 2021 - 11:27
Jak wygląda realna szerokość ultrasportów 28c na nowoczesnej obręczy? GP4000 w rozmiarze 25 mają realnie ok 27.5mm i taką szerokość chciałem utrzymać.
#4528
Posted 28 April 2021 - 18:34
Co do ultrasportów III i mojego pytania o 28c w kross vento 3.0 2016 bo może ktoś też będzie miał podobny problem - producent twierdzi, że w widelec maksymalnie wchodzą oponki do 27 mm więc nie ryzykowałem i wziąłem rzeczone ultrasporty III 25c. Wielkiego porównania nie mam, ale wydają się lepsze od starych schwalbe durano.
#4529
Posted 29 April 2021 - 04:30
Miałem kiedyś ultra sport II i fajnie mi się jeździło ale ściana boczna była słaba w dwójkach, kiedyś na jednej przejażdżce wpadłem w dziurę na asfalcie, rozcięło mi oponę z boku, zorientowałem się w domu o uszkodzeniu, dętka wyszła przez to rozcięcie, opona do wyrzucenia, druga opona w rowerze maxxis detonator miała tylko wyraźny ślad kolizji opony z uszkodzonym asfaltem
#4530
Posted 29 April 2021 - 10:12
Ja znowu przejechałem na Ultrasportach I , II wiele kilometrów, nie narzekałem na przebicia, ścieralność.
Potem kupiłem GrandSporty, i muszę powiedzieć, że wyraźnie zmniejszyła się częstotliwość przebić, miałem je założone na tył, zjeździłem 2 sztuki, i naprawdę czuć różnicę, jeżeli chodzi o ten aspekt.
#4531
Posted 01 May 2021 - 00:31
No to namieszaliście z wyborem Kończą mi się gp4000 i myślałem o gp5000 lub pirelli pzero. Ale może kupić ultrasport i po sezonie bez żalu wymienić sobie na nowe? Co nowa guma, to nowa guma, szkoda zdrowia/sprzętu przy potencjalnym szlifie. Tak obecnie wygląda tył:
Jak wygląda realna szerokość ultrasportów 28c na nowoczesnej obręczy? GP4000 w rozmiarze 25 mają realnie ok 27.5mm i taką szerokość chciałem utrzymać.
Może Ci to coś pomoże 25ultrasportow ma 26, a gp4000 25 ma właśnie 27. Conti zawsze mają więcej niż producent deklaruje. Od paru lat większość producentów tak robi, by lepiej wypadać w testach oporów, tylko potem balony nie takie
#4532 Gosc_lukasamd_*
Posted 01 May 2021 - 07:40
Wiele zależy od obręczy.
Nie zapisywałem sobie info jak robiłem małe porównanie na GP4000, ale przy schwalbe pro one 28c to wygląda przykładowo tak:
- na Mavicach Aksium Disc (wewnętrznie 17mm) miały 28 mm
- na DT R460 (wewnętrznie 18mm) mają 30 mm
GP4000 28c na tych R460 miały jakieś 31 mm
Na GP5000 już mniej, jakieś 29 mm.
#4537
Posted 02 May 2021 - 16:34
Pewnie było, ale teraz tego na bank nie znajdę.
Dla mojej jakieś przyzwoite, ale tańsze opony. 25-28 mm. Podpasował Jej Fuji, a tam Schwalbe Pro One po jednym sezonie, to się będę bał o Nią. Coś w przedziale 100-150 się znajdzie? Bo wyżej, to już i Schwalbe i Continentale się znajdzie.
#4540
Posted 02 May 2021 - 22:05
W sumie skoro lubicie Schwalbe Pro One to 23c i 28c są w Centrumrowerowe na promce po 169zł:
https://www.centrumr...95/?v_Id=137703
Wiem, że nieco ponad budżet, ale może warto. Chyba na Allegro mi mignęły też jeszcze odrębinę taniej.
- Bzyk likes this