przerzutka 9 a 10
#3
Napisano 28 listopad 2009 - 10:57
#5
Napisano 28 listopad 2009 - 11:03
Pewnie ze bedzie chodzic , ale musisz sie liczyc jezeli masz manetki na 9 , to napewno jedno przelozenie nie bedzie ci wskakiwac mozna to wyregulowac ;-)
Nie ma takiej możliwości.
Kaseta 10s jest węższa od 9ki, a więc nie ma szans aby to chodziło poprawnie.
Przerzutka 9s będzie chodzić z manetkami oraz kasetą na 10s.
#8
Napisano 28 listopad 2009 - 16:14
Ja niebawem się przekonam czy przerzutka przednia 2200 8s, działać będzie z tylną Tiagrą 9s, wraz z korbą 105 10s, kręcąc łańcuch 8s., a to wszystko pstrykane będzie manetkami Ultegry 600 na 7s. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Rzeczywiscie dziwne zestawie nie , heh :-D Przerzutka 2200 8s z tylna tiagra 9s + manetki na 7s heh bedziesz musial kombinowac jak to wyregulaowac buehhe dobre :mrgreen:
#9
Napisano 28 listopad 2009 - 16:28
Ja niebawem się przekonam czy przerzutka przednia 2200 8s, działać będzie z tylną Tiagrą 9s, wraz z korbą 105 10s, kręcąc łańcuch 8s., a to wszystko pstrykane będzie manetkami Ultegry 600 na 7s. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
jakieś zakłady?
Wszystko bedzie chodzić jesli kaseta będzie na 7s.
1. Lańcuch 8 s będzie chodzł na kasecie 7 s jak najbardziej
2. przerzutki raczej spełniają tutaj najmniejszą role, ale należy zwrócic uwage przy pracy manetki 7 s z tylną przerzutką - powinno chodzic bez problemu , chociaż kedyś widziałem że w jednym przypadku inaczej podpina sie linke do przerzutki z tyłu - powyżej śruby.
Korba na 10 i łańcuch na 8 czy siądzie dobrze, nigdy nie mierzyłem grubosci blatów z przodu, ale obstawiam że spoko będzie.
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#11
Napisano 28 listopad 2009 - 20:26
Przy okzaji sprawdż pancerze czy linka ładnie chodzi .
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#12
Napisano 28 listopad 2009 - 21:51
Czyli kaseta 7 biegowa??
kaseta 8s :>
powiem tylko, że dotychczas mam zestawienie takie jak wyżej, tylko, że korba była zwykła 7/8s i ogólnie chodziło to jak nocna cisza, wiec zmieni się jedynie korba. Z regulacją nie miałem problemów, a manetki nie obsługiwały największej koronki.
#13
Napisano 28 listopad 2009 - 21:53
zadam pytanie jeszcze raz ,manetki beda na 10,kaseta na 10,przerzutka na 9
Odpowiedź masz w postach wyżej to pierwsza sprawa.
Druga to zapraszam do lektury regulaminu. Tam m.in dowiesz się, ze zanim napiszesz jakiegokolwiek posta lub założysz nowy temat najpierw wypadałoby przeszukać forum.
Ten temat był poruszany już z milion razy.
Wypadałoby też zwracać uwagę na poprawną pisownię itd. Praktycznie każda przeglądarka ma taką funkcję jak sprawdzanie pisowni. Prościej w tej kwestii to chyba być nie może.
Ja niebawem się przekonam czy przerzutka przednia 2200 8s, działać będzie z tylną Tiagrą 9s, wraz z korbą 105 10s, kręcąc łańcuch 8s., a to wszystko pstrykane będzie manetkami Ultegry 600 na 7s. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
jakieś zakłady?
Ale żeś zapodał mixa ;-)
Problem może występować tylko przy korbie. Łańcuch 8kowy jest sporo szerszy od 10kowego i przy przełożeniu mała-przód, jedna z mniejszych-tył łańcuch będzie ocierał o większą zębatkę.
Sprawę rozwiązują cienkie podkładki między zębatkami.
#16
Napisano 29 listopad 2009 - 09:09
korba kompakt, wiec mały blat na mojej opolszczyźnie będzie jedynie zbędnym "piątym kołem u wozu"
może nawet go wymontuje (wraz z FD) jesli bedzie taka możliwość bez większej ingerencji w konstrukcje korby :>
Zostaw jak jest, nic nie zyskasz oprócz nieco mniejszej masy. Bez przedniej przerzutki łańcuch może spadać na wybojach.
#17 Gosc_paweł_51_*
Napisano 29 listopad 2009 - 11:18
#18
Napisano 29 listopad 2009 - 11:50
korba kompakt, wiec mały blat na mojej opolszczyźnie będzie jedynie zbędnym "piątym kołem u wozu"
może nawet go wymontuje (wraz z FD) jesli bedzie taka możliwość bez większej ingerencji w konstrukcje korby :>
Zostaw jak jest, nic nie zyskasz oprócz nieco mniejszej masy. Bez przedniej przerzutki łańcuch może spadać na wybojach.
no przespałem sięz tym i pomyślałem tak samo, poza tym szosa bez przerzutki to jak samochód bez wycieraczki