Specialized Tarmac Satin Gallardo Orange/Black 2015
To moja druga szosa po Tribanie 500SE, zmiana jest kolosalna tłumienie nierówności dziur jest niesamowita.
Jestem mega zadowolony to co lubię. Ważę po urlopie 73 kg normalnie 69kg może troszkę mniej i 180cm wzrostu.
Specyfikacja prawie fabryka ale plany są na nowe koła, komputer i kierownicę.
FRAME Specialized FACT 9r carbon, FACT construction, compact race design, 1-3/8" lower bearing, OSBB
FORK Specialized FACT carbon, monocoque, OS race for 1-3/8" bearing
HEADSET 1-1/8" upper, 1-3/8" lower, integrated Cr-Mo cartridge bearings, 20mm cone spacer, w/ 20mm of spacers
STEM Specialized Comp Multi, 3D forged alloy, 4-bolt, 12-degree rise, anti-corrosion hardware
HANDLEBAR Specialized Comp, shallow drop, alloy, 125mm drop, 70mm reach --- DO ZMIANY NA 3T AERONOVA
HANDLEBAR TAPE Specialized Classic, w/ gel
FRONT BRAKE AXIS 1.0
REAR BRAKE AXIS 1.0
FRONT DERAILLEUR Shimano 105, 5800 11-speed
REAR DERAILLEUR Shimano 105, 5800 11-speed
SHIFT LEVERS Shimano 105 STI, 5800 11-speed
CASSETTE Shimano 105, 5800 11-speed, 11-28
CHAIN Shimano 105, 11-speed
CRANKSET FSA Gossamer, BB30
PEDALS Shimano SPD SL PD-R540
WHEELSET AXIS 2.0 --- DEFINITYWNIE DO ZMIANY NA CARBON Z SZYTKAMI (jakieś propozycje dla amatorskiej jazdy coś około 45mm ? )
TYRES Specialized Turbo Pro, 127 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x23c
SADDLE Specialized Body Geometry Toupé Comp Gel, hollow Cr-Mo rails, 143mm
SEATPOST Specialized Comp, FACT carbon, 27.2mm
SEAT CLAMP Alloy, 32.6mm
BOTTLES AND CAGES Elite Black / Elite ICEBERG 2h Thermal
COMPUTER B'Twin 4 Count --- DEFINITYWNIE DO ZMIANY NA GARMIN EDGE 200










