Skocz do zawartości


Zdjęcie

Specialized Tarmac Satin Gallardo Orange/black 2015


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mazek

Mazek
  • Użytkownik
  • 24 postów
  • SkądWorcester

Napisano 05 sierpień 2015 - 19:49

Specialized Tarmac Satin Gallardo Orange/Black 2015

 

To moja druga szosa po Tribanie 500SE, zmiana jest kolosalna tłumienie nierówności dziur jest niesamowita. 

Jestem mega zadowolony to co lubię. Ważę po urlopie 73 kg normalnie 69kg może troszkę mniej i 180cm wzrostu.

 

Specyfikacja prawie fabryka ale plany są na nowe koła, komputer i kierownicę.

 

 



  • FRAME Specialized FACT 9r carbon, FACT construction, compact race design, 1-3/8" lower bearing, OSBB



  • FORK Specialized FACT carbon, monocoque, OS race for 1-3/8" bearing



  • HEADSET 1-1/8" upper, 1-3/8" lower, integrated Cr-Mo cartridge bearings, 20mm cone spacer, w/ 20mm of spacers



  • STEM Specialized Comp Multi, 3D forged alloy, 4-bolt, 12-degree rise, anti-corrosion hardware



  • HANDLEBAR Specialized Comp, shallow drop, alloy, 125mm drop, 70mm reach --- DO ZMIANY NA 3T AERONOVA



  • HANDLEBAR TAPE Specialized Classic, w/ gel



  • FRONT BRAKE AXIS 1.0



  • REAR BRAKE AXIS 1.0



  • FRONT DERAILLEUR Shimano 105, 5800 11-speed



  • REAR DERAILLEUR Shimano 105, 5800 11-speed



  • SHIFT LEVERS Shimano 105 STI, 5800 11-speed



  • CASSETTE Shimano 105, 5800 11-speed, 11-28



  • CHAIN Shimano 105, 11-speed



  • CRANKSET FSA Gossamer, BB30



  • PEDALS Shimano SPD SL PD-R540



  • WHEELSET AXIS 2.0 --- DEFINITYWNIE DO ZMIANY NA CARBON Z SZYTKAMI (jakieś propozycje dla amatorskiej jazdy coś około 45mm ? )



  • TYRES Specialized Turbo Pro, 127 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x23c



  • SADDLE Specialized Body Geometry Toupé Comp Gel, hollow Cr-Mo rails, 143mm



  • SEATPOST Specialized Comp, FACT carbon, 27.2mm



  • SEAT CLAMP Alloy, 32.6mm



  • BOTTLES AND CAGES Elite Black / Elite ICEBERG 2h Thermal



  • COMPUTER B'Twin 4 Count  --- DEFINITYWNIE DO ZMIANY NA GARMIN EDGE 200



DSC_4761_zpskklclp3n.jpg

DSC_4754_zpseevdgyva.jpg

DSC_4750_zpsxxyts2lr.jpg

DSC_4773_zpsztau0pyo.jpg

DSC_4767_zpsgyopsd0m.jpg

DSC_4755_zpsgn25yoaz.jpg

 

 


  • impa lubi to

#2 grzes85

grzes85
  • Użytkownik
  • 316 postów

Napisano 05 sierpień 2015 - 19:59

Bardzo przyjemny żołtek ;)

#3 Gosc_gocu_*

Gosc_gocu_*
  • Gość

Napisano 05 sierpień 2015 - 20:11

Bardzo fajny, ale mam jedno pytanie - po mostkiem masz sporo podkładek, a mostek jest odwrócony - nie lepiej zacząć od usuwania podkładek, a jeśli kierownica dalej będzie za wysoko - dopiero wtedy odwrócić mostek? Nie żebym był maniakiem sztywności, po prostu dziwne mi się to wydaje, że ktoś dał tyle podkładek, a potem kierownicę obniżył odwracając mostek. Przekombinowane ;)



#4 wiktor24

wiktor24
  • Użytkownik
  • 1727 postów
  • SkądDolnośląskie

Napisano 05 sierpień 2015 - 20:15

Na koła jaki masz budzet? Ja bym szukal okazji na lfgss/ ebayu/ slowtwitch i upil lekko uzywane Reynoldsy/Zippy itp albo dobry tajwanski carbon, zaleznie od budzetu :)



#5 Mazek

Mazek
  • Użytkownik
  • 24 postów
  • SkądWorcester

Napisano 05 sierpień 2015 - 20:34



Bardzo fajny, ale mam jedno pytanie - po mostkiem masz sporo podkładek, a mostek jest odwrócony - nie lepiej zacząć od usuwania podkładek, a jeśli kierownica dalej będzie za wysoko - dopiero wtedy odwrócić mostek? Nie żebym był maniakiem sztywności, po prostu dziwne mi się to wydaje, że ktoś dał tyle podkładek, a potem kierownicę obniżył odwracając mostek. Przekombinowane ;)

 

Masz rację zacznę od tego jestem amatorem i próbuję się uczyć oglądając GCN itp tylko "bikefitting" jest strasznie rozciąnięty w czasie te dopasowywanie jest cholernie męczące. Teraz będę miał długi weekend więc "pobawię się" po raz kolejny.

 



Na koła jaki masz budzet? Ja bym szukal okazji na lfgss/ ebayu/ slowtwitch i upil lekko uzywane Reynoldsy/Zippy itp albo dobry tajwanski carbon, zaleznie od budzetu :)

Myślę o £400 maksymalnie. Do tego szytki tylko jakie? Najbardziej chodzi mi o podanie konkretnej firmy żebym miał odniesienie czego szukać, a czego unikać.   Chciałbym żeby koła i opony były czarne tak jak na tym zdjęciu bez dyskoteki jakią miałem na Tribanie.

 

1414153030142-129fp6lg2hxz1-960-540_zpsd



#6 marcin.

marcin.
  • Użytkownik
  • 327 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 05 sierpień 2015 - 20:38

mostek na + i usuwać podkładki ? kompletnie bez sensu, tak jest lepiej i ładniej.



#7 er_te

er_te
  • Użytkownik
  • 710 postów

Napisano 05 sierpień 2015 - 21:10

 

Masz rację zacznę od tego jestem amatorem i próbuję się uczyć oglądając GCN itp tylko "bikefitting" jest strasznie rozciąnięty w czasie te dopasowywanie jest cholernie męczące. Teraz będę miał długi weekend więc "pobawię się" po raz kolejny.

 


Myślę o £400 maksymalnie. Do tego szytki tylko jakie? Najbardziej chodzi mi o podanie konkretnej firmy żebym miał odniesienie czego szukać, a czego unikać.   Chciałbym żeby koła i opony były czarne tak jak na tym zdjęciu bez dyskoteki jakią miałem na Tribanie.

 

1414153030142-129fp6lg2hxz1-960-540_zpsd

 

Planet X CT-45. Mam, polecam, pancerne koła. To brandowane Equinoxy, więc obręcze pochodzą od Gigantexa ( m.in. FSA, Roval)


  • palli lubi to

#8 EverRestOnTheBike

EverRestOnTheBike
  • Użytkownik
  • 321 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 05 sierpień 2015 - 21:13

Te koła to faktycznie są klockowate. A tak z ciekawości czemu chcesz zmieniać kierę, na inne gięcie,szerokość ? 



#9 lukasz318

lukasz318
  • Użytkownik
  • 883 postów

Napisano 05 sierpień 2015 - 21:56

Rower fajny,kolor super, mostek i podkładki są ok,na forum jest mega dużo wypowiedzi aby nie odwracać mostka
(Odwrocony mostek dość dziwnie wygląda)

Co do kol o chinskich carbo czytałem sporo dobrego,
A cenowo też wychodza ok
Powodzenia

#10 kaczor

kaczor
  • Użytkownik
  • 232 postów
  • SkądKraków- okolice

Napisano 06 sierpień 2015 - 07:03

Gratulacje jeździdła. Kolor bardzo ciekawy, to jakaś specjalna wersja? Większość Tarmaców miała bardziej klasyczne kolory, ten się mocno wyróżnia.

#11 Gosc_gocu_*

Gosc_gocu_*
  • Gość

Napisano 06 sierpień 2015 - 07:06

mostek na + i usuwać podkładki ? kompletnie bez sensu, tak jest lepiej i ładniej.

 

Oczywiście. To to co ty piszesz jest bez sensu - co mnie zresztą nie dziwi, bo jakoś ludzie, którzy stawiają wygląd roweru na pierwszym miejscu i nie rozumieją w dodatku, że wygląd to kwestia gustu zawsze mają jakieś dziwne pomysły.

 

BTW - na zdjęciach widzę, że Spec firmowo daje takie ustawienie, od razu bym wywalił ten komin - im krótsza rura sterowa tym większa sztywność. Pewnie bym różnicy nie poczuł, ale...



#12 Mazek

Mazek
  • Użytkownik
  • 24 postów
  • SkądWorcester

Napisano 06 sierpień 2015 - 14:10

Cena i jakość wykonania kół Planet X ct45 może być zadowalająca po komentarzach w sieci wiec decyzja tutaj zapada. No i problem pozostaje tylko w wyborze ogumienia do tego jakieś propozycje? Co do kierownicy to chciałbym coś grubszego w górnym chwycie i raczej aluminium niz carbon bo carbon nie ma racji bytu w moim przypadku.

Tak odpoczywa:
2015-08-06_02-15-39_zpsjhow7vqp.jpg

#13 danek

danek
  • Użytkownik
  • 608 postów
  • SkądKoszalin

Napisano 06 sierpień 2015 - 15:23

Świetny rowerek :D


ROSE XEON CRS 5000 Campagnolo Chorus :D http://szosa.org/top...00/#entry261183

 

 


#14 er_te

er_te
  • Użytkownik
  • 710 postów

Napisano 06 sierpień 2015 - 15:47

Cena i jakość wykonania kół Planet X ct45 może być zadowalająca po komentarzach w sieci wiec decyzja tutaj zapada. No i problem pozostaje tylko w wyborze ogumienia do tego jakieś propozycje? Co do kierownicy to chciałbym coś grubszego w górnym chwycie i raczej aluminium niz carbon bo carbon nie ma racji bytu w moim przypadku.

 

Tufo Hi-Composite Carbon 25 mm. Siedzą w moich CT-45, od kwietnia zrobiły 6 tysięcy, zużycie minimalne. Zobacz w moim wątku jak to wygląda.



#15 Mazek

Mazek
  • Użytkownik
  • 24 postów
  • SkądWorcester

Napisano 06 sierpień 2015 - 20:03

Gratulacje jeździdła. Kolor bardzo ciekawy, to jakaś specjalna wersja? Większość Tarmaców miała bardziej klasyczne kolory, ten się mocno wyróżnia.

To jest Sport, kolorystyka była dostępna tylko w moim i Czarny mat z czarnym oklejeniem speca czyli nic nie widac ;-)

 

Tufo Hi-Composite Carbon 25 mm. Siedzą w moich CT-45, od kwietnia zrobiły 6 tysięcy, zużycie minimalne. Zobacz w moim wątku jak to wygląda.

Pomyślę i poszukam.

 

Zostało wybrać kierownicę, dziękuje za szybką pomoc.



#16 puchaty

puchaty
  • Użytkownik
  • 787 postów
  • SkądGdynia

Napisano 07 sierpień 2015 - 06:41

Bardzo ładny spec!