Jump to content


Photo

[2016] Wspólne Zamówienie Ubrań Kolarskich


1063 replies to this topic

#741 Kolunio

Kolunio
  • Użytkownik
  • 336 posts

Posted 18 April 2016 - 16:57

Weekend w nowym ciuchu. ...:)

#742 uraz

uraz
  • Użytkownik
  • 1,730 posts
  • SkądLublin

Posted 18 April 2016 - 17:01

Raczej bym się na to nie nastawiał. Podzielenie wielkiego pudła ubrań nie trwa 30 minut. Szczególnie że część musi poczekać na Santini i raczej nie chcę się pomylić bo będzie mnie to sporo kosztowało.


Cycling Order ★ Black is the new fluo ★ Don't feed the troll


#743 Gosc_wojciech_bmv_*

Gosc_wojciech_bmv_*
  • Gość

Posted 18 April 2016 - 17:02

@uraz Wysyłka z Vitesse do Ciebie nastąpi 20.04 czy bezpośrednio do nas ?



#744 uraz

uraz
  • Użytkownik
  • 1,730 posts
  • SkądLublin

Posted 18 April 2016 - 17:02

Do mnie. Po weekendzie będzie u Was.


Cycling Order ★ Black is the new fluo ★ Don't feed the troll


#745 blazej

blazej
  • Użytkownik
  • 291 posts

Posted 18 April 2016 - 17:04

Kto ma blisko, niech podleci że wsparciem

Wysłane z mojego SM-T815 przy użyciu Tapatalka


  • z wiatrem we włosach likes this

#746 Kolunio

Kolunio
  • Użytkownik
  • 336 posts

Posted 18 April 2016 - 17:32

Uraz wierzymy w Ciebie :)

#747 z wiatrem we włosach

z wiatrem we włosach
  • Użytkownik
  • 85 posts

Posted 18 April 2016 - 18:59

uraz, masz listę zamówień i zpewne wystarczająco wystarczająco dużo czasu (od grudnia) więc spodziewam się , iż masz już wszystkie koperty przygotowane i zaadresowane. Po otrzymaniu przesyłki wystarczy towar posegregować powkładać do kopert i wysłać

#748 uraz

uraz
  • Użytkownik
  • 1,730 posts
  • SkądLublin

Posted 18 April 2016 - 19:14

Nie mam przygotowanych i zaadresowanych kopert. Jeśli korzystałeś kiedyś z usług kurierskich to zapewne wiesz że generowanie etykiet jest zadaniem firmy kurierskiej i odbywa się dopiero po zamówieniu i opłaceniu usługi.


Cycling Order ★ Black is the new fluo ★ Don't feed the troll


#749 Jastrzi

Jastrzi
  • Użytkownik
  • 76 posts

Posted 19 April 2016 - 18:40

@z wiatrem we włosach, odrobinę szacunku kolego...
  • SZYMSZEL likes this

#750 z wiatrem we włosach

z wiatrem we włosach
  • Użytkownik
  • 85 posts

Posted 19 April 2016 - 20:16

do Ciebie? a coś Ty za jeden?

#751 uraz

uraz
  • Użytkownik
  • 1,730 posts
  • SkądLublin

Posted 19 April 2016 - 20:20

Będę wdzięczny za przeniesienie tego typu dyskusji na priv


Cycling Order ★ Black is the new fluo ★ Don't feed the troll


#752 blazej

blazej
  • Użytkownik
  • 291 posts

Posted 19 April 2016 - 20:21

Akcja jest non-profit, więc uraz poświęca swój czas dla nas wszystkich, stąd pretensje o niewystarczające zaangażowanie są nie na miejscu.

Wysłane z mojego SM-T815 przy użyciu Tapatalka


  • SZYMSZEL likes this

#753 Tomo

Tomo
  • Użytkownik
  • 316 posts

Posted 19 April 2016 - 20:30

Dokładnie... 


  • SZYMSZEL likes this

#754 SZYMSZEL

SZYMSZEL
  • Użytkownik
  • 186 posts

Posted 19 April 2016 - 20:59

@z wiatrem we włosach.....gdybym to ja ogarniał te zamówienia to ode mnie byś już dostał zwrot kasy a nie zamówione ubrania ...za takie głupie pouczanie kogoś kto poświęca swój czas dla innych - wstydź się!!!



#755 uraz

uraz
  • Użytkownik
  • 1,730 posts
  • SkądLublin

Posted 19 April 2016 - 21:02

Panowie, koniec tematu. Zamówienie się przeciągnęło więc można zrozumieć, że nerwy puszczają. Co do tonu "uwagi" z wiatrem we włosach nie będę się wypowiadał...


Cycling Order ★ Black is the new fluo ★ Don't feed the troll


#756 Gosc_wojtek10611_*

Gosc_wojtek10611_*
  • Gość

Posted 19 April 2016 - 23:25

Cieszcie się, że w ogóle ktoś chce wam ogarnąć zamówienie/projekty/komunikację z producentami, a nie kur** narzekacie, że 2-3 dni dłużej poczekacie na ciuchy. Ci co się pisali chyba powinni się liczyć z długim czasem oczekiwania bo są to ciuchy na zamówienie, rok temu z tego co mi wiadomo dużo lepiej nie było. Dlatego jak ktoś się z tym nie liczył to trzeba było nie brać, tak zrobiłem ja i nie jęczę tylko kupiłem na miejscu i mam ciuchy na drugi dzień. Dziękuję dobranoc. Szkoda szczępić ryja i na miejscu uraza za rok bym sobie zamówienie odpuścił bo rzygać się chce jak takie komentarze się czyta. Ktoś odwala za was 90% roboty a i tak źle. 



#757 sirkozi

sirkozi
  • Użytkownik
  • 2,297 posts
  • SkądGdańsk

Posted 20 April 2016 - 07:29

Długi czas tak, ale 5 miesięcy to "drobna" przesada, nie sądzisz? Mi Vitesse w lutym pisało, że czas realizacji zamówienia u nich to 8-10 tygodni. Także nie wiem co odwalają, że zajmie im to jednak 4 miechy. Połowa krawcowych odeszła z pracy czy co? Santini to już w ogóle skandal. Ze strzępków informacji, które trafiają do tego tematu wynika, że oni robią łaskę w ogóle produkując dla nas te ciuchy. A 30 zamówień po minimum 500zł każde i płatność z góry to jednak jest trochę ojro.



#758 Gosc_wojtek10611_*

Gosc_wojtek10611_*
  • Gość

Posted 20 April 2016 - 10:00

No to miejcie pretensje do Vitesse a nie do uraza. Bo z tego co widzę to na niego tu ludzie najeżdżają, że w jeden dzień nie wyśle 50000 zamówień. 


  • Tomo likes this

#759 blazej

blazej
  • Użytkownik
  • 291 posts

Posted 20 April 2016 - 11:21

Nie ludzie, a ludź sztuk raz :-) kilkadziesiąt osób czeka spokojnie obgryzając paznokcie i nie robi scen, więc nie ma co się nakręcać.

Wysłane z mojego SM-T815 przy użyciu Tapatalka


  • wolly82 likes this

#760 Tomo

Tomo
  • Użytkownik
  • 316 posts

Posted 20 April 2016 - 14:13

Długi czas tak, ale 5 miesięcy to "drobna" przesada, nie sądzisz? Mi Vitesse w lutym pisało, że czas realizacji zamówienia u nich to 8-10 tygodni. Także nie wiem co odwalają, że zajmie im to jednak 4 miechy. Połowa krawcowych odeszła z pracy czy co? Santini to już w ogóle skandal. Ze strzępków informacji, które trafiają do tego tematu wynika, że oni robią łaskę w ogóle produkując dla nas te ciuchy. A 30 zamówień po minimum 500zł każde i płatność z góry to jednak jest trochę ojro.

Tyle, że to nie jest pierwsze zamówienie u Vitesse/Santini, więc można było spodziewać się, że czas oczekiwania będzie długi i co najwyżej może wydłużyć się. Obie firmy produkują dobry towar, ale podejście do klienta czy organizacja pracy jest na żenującym poziomie. 





Reply to this topic