Skocz do zawartości

Zdjęcie

Koła Karbonowe Czy Aluminiowe?

21 odpowiedzi w tym temacie

#1 P@ul13

P@ul13
  • Użytkownik
  • 49 postów

Napisano 31 październik 2015 - 00:12

Witam
Chciałbym kupić koła tak do 3000 zł . Chciałem kupic Vision T42 ale kolega powiedział ze po co przepłacać za karbon jak mogę mieć aluminiowe o połowe tańsze np. Fulcrum koła Racing Quattro LG ED11 2016 (pod spodem linki do obydwu kół) jeżeli zależy mi na prezencji to wyglądać będą podobnie. Nie znam się na kołach wiec zapytam ludzi obeznanych w temacie. Czym się różnia koła karbonowe od aluminiowych jeżeli chodzi o walory jezdne?

http://www.cyklomani...ion,id4789.html

http://www.cyklomani...016,id5909.html

#2 SPIKE

SPIKE

Spike

• Użytkownik
  • 4694 postów
  • SkądKraków

Napisano 05 listopad 2015 - 13:09

teraz to czasem kiepsko jest odpowiedziec na takie pytanie bo wagi kół karbonowych zblizają sie do wagi aluminiowych , za sprawa absolutnie nam potrzebnych szerokich profili co idzie za tym waga wzwyż drastycznie /.

do 3 tysiaków można zrobić piękne koła karbonowe pod szytke  do ścigania , na oponke ewentualnie do jazdy , tutaj jest dowolna wysokosć profilu zalezna od zastosowania i potrzeb.

w przypadku aly max stożek to 30-32 mm  wiec super aero nie będzie .

karbonowe flegi -ładnie tłumią drgania , ale też i nie wszystkie jak leci ni każdy prfil ....

co do wląsciwosci jezdnych m po krótce , karbon z szytką idealne połaczenie, z oponką juz słabo , poza tym ściera nam sie rant , który jest rozpychany ciśnieniem opony dodatkowow - tak jak w alu .

karbony pozbawione sa tzw pkt zero , czyli łącznenia fegi tak jak to jest w alu , koła kręcąc sie nie wykazują bicia ( wyważanie ) , to też nam pomaga w jeździe ., wystarczy w ręku pokręcic koła , alu i karbon , jest róznica