Zaciski do kół na kluczyk
Started By
Moloch
, 29 sty 2010 19:54
7 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 29 styczeń 2010 - 20:12
Różnicą pomiędzy zaciskami w szosach, a mtb jest długość osiek, w 'góralach' jest dłuższa. Szpilek przystosowanych w szosy w mtb nie użyjesz i chyba działa to w drugą stronę. Można je skarać, ale po co tyle zachodu?
System mocowania na kluczyk ma swoje plusy i minusy - niby nikt koła nie zdejmie, ale gdy zapomnisz o nim w czasie jazdy, a będziesz zmuszony np. do wymiany koła, to sam jesteś w dupie. Miałem styczność z zaciskami Tokena, dokręcanymi na 'specjalny' klucz, chociaż płaska 10' pasowała jak ulał. Klucze w zestawie z zaciskami były poręczne i lekkie, ale się zużyły. Z drugiej strony jeśli komuś nie pasują dźwigienki, nie zniechęcają go minusy tego systemu i zależy mu na wadze - rozwiązanie idealne.
System mocowania na kluczyk ma swoje plusy i minusy - niby nikt koła nie zdejmie, ale gdy zapomnisz o nim w czasie jazdy, a będziesz zmuszony np. do wymiany koła, to sam jesteś w dupie. Miałem styczność z zaciskami Tokena, dokręcanymi na 'specjalny' klucz, chociaż płaska 10' pasowała jak ulał. Klucze w zestawie z zaciskami były poręczne i lekkie, ale się zużyły. Z drugiej strony jeśli komuś nie pasują dźwigienki, nie zniechęcają go minusy tego systemu i zależy mu na wadze - rozwiązanie idealne.
#3
Napisano 29 styczeń 2010 - 20:19
Napewno sprawdzone są Dartmoor Bolt One coś takiego http://velo.com.pl/w...kt/?m=3&id=1761
Lekkie i na klucz imbusowy 5mm
Lekkie i na klucz imbusowy 5mm
#4
Napisano 29 styczeń 2010 - 23:16
Napewno sprawdzone są Dartmoor Bolt One coś takiego http://velo.com.pl/w...kt/?m=3&id=1761
Lekkie i na klucz imbusowy 5mm
Ja wiem czy taka opcja jest dobra na szose , zlapiesz gume i trzeba odkrecac . Na szose to raczej odpada ;-)
#7
Napisano 15 styczeń 2011 - 20:29
Mam zaciski ala Dartmorowskie tylko z Bikershopu , ale wygladają tak samo i w stalowej ramie mi sie nie przesuwają , trza dokręcić odpowiednio , no też nie za mocno, ani nie za słabo.
Poza tym w stalowej ramie masz regulacje z tyłu w hakach śrubkami sie ustawia symetrie koła i ograniczająruch koła na boki
Poza tym w stalowej ramie masz regulacje z tyłu w hakach śrubkami sie ustawia symetrie koła i ograniczająruch koła na boki
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo