Skocz do zawartości


Zdjęcie

Zakupowe Abc

rower ROSE jak zamówić zamówienie płatność rowery wysyłkowe przesyłka faktura 0 VAT

34 odpowiedzi w tym temacie

#21 d8wid

d8wid
  • Użytkownik
  • 333 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 22 sierpień 2016 - 18:37

Faktycznie, nie zwróciłem uwagi na to. Wychodzi na to że mi tez nie naliczyli kilku. Napiszę maila. :) 


HDJ ROCKER PLATE - Platforma pod trenażer
https://rockerplate.pl
 


#22 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 postów

Napisano 22 sierpień 2016 - 20:19

Poproszę o wiadomość na priva z nr klienta - wyjaśnię obydwie sprawy



#23 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 postów

Napisano 12 kwiecień 2018 - 07:07

W związku z przypadkami braku autoryzacji płatności przy wykorzystaniu karty kredytowej przypominamy, że karta taka powinna działać w systemie bezpieczeństwa 3D security. Płatności kartami nie działającymi w tym systemie niestety nie są autoryzowane i możliwa jest tylko płatność przelewem.

Jednocześnie informujemy, że zmiana w specyfikacji zamówień opłaconych kartą w systemie 3D oraz PayPalem nie jest już możliwa po złożeniu zamówienia. Zatem dołożenie czegoś do zamówienia nawet jeśli paczka nie opuściła jeszcze naszego magazynu nie uda się. 

Przypominamy także, że wciąż wysyłka do Polski zakupów o wartości powyżej 100 euro jest darmowa (po odliczeniu zwrotów), darmowy jest także zwrot większości towarów po zakupie w terminie do 30 dni. 



#24 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 postów

Napisano 11 marzec 2019 - 19:59

Zakupy bez VATu:

 

Ponieważ coraz więcej osób zwraca się z prośbą wystawienia faktury na firmę przypominam:

 

1  najlepiej założyć konto przed dokonaniem zakupów, tak jak opisałem na początku tego wątku

można dopisać informacje o firmie w komentarzu do zakupów, ale trochę to spowalnia proces przetwarzania zamówienia

 

2   często klienci pytają dlaczego po zalogowaniu się na konto firmowe nie widzą wszystkich danych firmy lub cena wciąż jest brutto. Niestety ze względu na powiązanie strony z systemem automatycznego przetwarzania zamówień system przetwarza ceny brutto. To oznacza, że:

- przy płatności kartą wpierw pojawia się obciążenie karty w kwocie brutto, a potem, w momencie wysyłki towaru obciążenie zamienia się na kwotę netto lub po wykonanej transakcji zwracamy VAT na konto karty, z której dokonano płatności

- przy płatności przelewem cena bez VATu pojawi się na "proformie" która przyjdzie od nas w kwocie netto. W przypadku zamówień rowerów niestety im bliżej sezonu okres wyczekiwania na taką proformę może się wydłużyć do 48 h. 

- przy płatności PayPalem ściągana jest kwota brutto i potem oddajemy VAT na konto klienta aby otrzymać jego zwrot na konto bankowe prosimy o podanie pełnych danych bankowych IBAN & SWIFT także na mój email, a ja poprowadzę sprawę dalej. 

 

3 Zdarza się, że faktura dostarczona z towarem nie jest taka, jak być powinna. Niepełna nazwa firmy, niepełny adres lub pomylony z adresem dostawy - proszę dać znać emailem przesyłając zdjęcie lub skan faktury jaką wysłaliśmy. Proszę wtedy księgowość o korektę i wystawiają fakturę właściwą w PDFie, którą ja odsyłam do klienta 

 



#25 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 postów

Napisano 29 styczeń 2020 - 21:33

Uwaga! Z dniem 31 stycznia kończy się support klienta w Polsce. Od lutego wszystko przechodzi przez centralę w Bocholt. W związku z tym obsługa klientów na tym forum także nie będzie kontynuowana. 



#26 Artur xyz

Artur xyz
  • Użytkownik
  • 21 postów

Napisano 31 styczeń 2020 - 20:09

Czyli o lutego 2020 mozna dać sobie spokoj z firmą rose i zakupem roweru w niej.

#27 EmPe

EmPe
  • Użytkownik
  • 1016 postów

Napisano 31 styczeń 2020 - 21:03

Miałem to samo napisać Ciekawe czy na inne kraje europejskie też się wypieli, ale raczej wątpię.

#28 Gosc_piotrtalikos_*

Gosc_piotrtalikos_*
  • Gość

Napisano 05 luty 2020 - 15:13

No to po ptokach. Zakupy będą utrudnione. Wypięli się standardowo polaczków ..



#29 Severian

Severian
  • Użytkownik
  • 148 postów

Napisano 23 luty 2020 - 09:04

Są już te nowe szosówki.Wyglądają dobrze :) 



#30 Artur xyz

Artur xyz
  • Użytkownik
  • 21 postów

Napisano 23 luty 2020 - 13:23

Witam. Brzydkie to strasznie. Mnie nie podobaja sie wcale. Tandetne kolory. Gosciu z rose pisal ze beda w polowie miesiaca. Tylko ze stycznia. Do tego nie ma nowego pro sl disc. Wiec pewno wiedzial ze nie bedzie i nie bedzie juz wsparcia dla Polaków. Smieszni są straciłem miesiąc a to takie cuda. To nawet giant ma lepsze kolory. Bym wiedzial ze tak bedzie to bym nie czekal a kupił scotta na wyprzedaży. Ja na pewno nie kupie nic z rose.
  • Bzyk lubi to

#31 Bzyk

Bzyk
  • Użytkownik
  • 2570 postów

Napisano 24 luty 2020 - 06:13

Chyba usunęli te dobrze wyglądające szosówki, bo na stronie nic nie ma 😏

#32 Dari

Dari
  • Użytkownik
  • 3143 postów

Napisano 24 luty 2020 - 08:25

Nie ma tragedii,

Widzę natomiast, że jako kolejni zdecydowali się na nietypową, dedykowaną tylko do tego roweru sztycę.



#33 Severian

Severian
  • Użytkownik
  • 148 postów

Napisano 24 luty 2020 - 11:22

e. Mnie nie podobaja sie wcale. Tandetne kolory.

 

Jest przecież wersja czarno-czerwona.Wygląda normalnie.Mnie się podoba rama oldskulowo niebiesko-żółta  Nie podoba mi się za  to sztyca.Nie wiem o co z tym chodzi.



#34 bolek10

bolek10
  • Użytkownik
  • 16 postów

Napisano 02 kwiecień 2021 - 13:25

Zamówiłem ostatnio kask i mam w podsumowaaniu zamówienia:

 
status zamówienia : czekamy na dostawę artykułu Szacowana data dostawy: Delivery date in clarification

 

Czy to oznacza że kasku nie mają w magazynie i muszę czekać na dostawe? Jeżeli tak to słabo bo nie mam w czym jeździć :(

#35 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 postów

Napisano 11 kwiecień 2021 - 21:20

Nie mają. Jak się dany artykuł nie świeci na zielono to go nie ma, a mając na względzie covidowe czasy dostaw może być z tym różnie.





Dodaj odpowiedź



  

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: rower, ROSE, jak zamówić, zamówienie, płatność, rowery wysyłkowe, przesyłka, faktura 0 VAT