Skocz do zawartości


Zdjęcie

Montaż amortyzatora przedniego w szosie


7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Noct

Noct
  • Użytkownik
  • 21 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 23 luty 2010 - 13:15

Bry! Chciałbym spytać, czy jest możliwość bez większych problemów zamontować do szosy - choćby do http://www.bikekatal...der.Fox.Runner/ amortyzator przedni. Głównie jeżdżę po szosie, ale zdarzają się czasem wypady na bardziej wyboisty teren.
Amor bez blokady. No i czy bardzo wpłynie to na jazdę po szosie?

#2 thorian

thorian
  • Użytkownik
  • 858 postów
  • SkądRoztocze

Napisano 23 luty 2010 - 13:28

I co powiecie na to? Jeśli manetki na baranku Deadhorse'a to profanacja to co jak nazwać to? :mrgreen:

Noct oczywiście że można. Czekamy na zdjęcia ;-)

#3 Noct

Noct
  • Użytkownik
  • 21 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 23 luty 2010 - 13:30

http://cykl.cz/katal...lf/RUNNER-1.jpg jeśli o to chodzi ;-)

#4 Malik

Malik
  • Administrator
  • 2523 postów
  • SkądZielona Góra

Napisano 23 luty 2010 - 14:51

Rower S Z O S O W Y zazwyczaj służy do jazdy po szosie.
Z górala nigdy nie będzie szosówki, a z downhillówki uphillówka.
Jeśli pociskasz czasem w terenie to proponuje kupno górala/trekkinga.
Szosówka się nie nadaje.

Jedyne co może poprawić komfort jazdy to zmiana laczków na szersze (na tyle ile pozwolą rama i widelec), założenie karbonowego/stalowego widelca.

#5 SPIKE

SPIKE

    Spike

  • Użytkownik
  • 4683 postów
  • SkądKraków

Napisano 23 luty 2010 - 20:14

Po
1. Można - będzie amortyzowało na wybojach troche
2. Mozna - ale będzie wygladało bez sensu
3. Nie mozna bo zmieni sie drastycznie kąt główki i czoper gotowy
3. Musiałbyć zasiegnąć rady producenta czy mozna załozyć - związane to jest własnie z kątem główki
4. Były ( są ) takie rowerki gotowe nawet z amorkiem z przodu i z tyłu - Cannondale, jest to tzw szosówka turystyczna.

Reasumując - kupo sobie trekinga ale z grupy sportowej np. Scott Sportster i podobne, rower gotowy z amorkiem, ewentualnie jesli masz szosówke to wymiana ramy, widelca, hamulców na standard i masz trekinga .

Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów  www.velotech.pl   

Serwis rowerowy - Kraków  tel: 666-316-604[email protected]

Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!!  w godz. - 12.oo - 19.oo


#6 Pacek

Pacek
  • Użytkownik
  • 180 postów
  • SkądBełchatów

Napisano 23 luty 2010 - 22:48

Spike ja bym dodał punkt 5
5. Narażasz się na zebranie paru mocnych razów pompką od szosowego purysty który cię spotka, oplucie i ciężkie znieważenie takoż wchodzą w gre

Po co wymyślac coś co już było wymyślone, chcesz rower nadajacy sie w trase i teren? Kup sobie rower przełajowy i dwie pary opon o różnych bieżnikach.
Zakładanie amorka do szosy to profanacja a poza tym każdy rower chce byc maksymalnie sztywny żeby przekazywac jak najwiecej mocy bez strat, założenie amora to tak jak by w ferrari zamątowac zawieszenie od Citroena

#7 Gosc_Dominik_*

Gosc_Dominik_*
  • Gość

Napisano 24 luty 2010 - 00:09

bianchi swego czasu zrobiło szosę-fulla na paryż-roubaix :mrgreen:
Dołączona grafika

Wycofali to szybko bo ramka pękała.

#8 Mati213

Mati213
  • Użytkownik
  • 153 postów
  • SkądWrocław

Napisano 24 luty 2010 - 15:55

bianchi swego czasu zrobiło szosę-fulla na paryż-roubaix :mrgreen:
Obrazek

Wycofali to szybko bo ramka pękała.


BTW, gdyby nie pękająca rama, to na niektóre polskie drogi jak znalazł ^_^



Dodaj odpowiedź