Montaż amortyzatora przedniego w szosie
Started By
Noct
, 23 lut 2010 13:15
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 23 luty 2010 - 13:15
Bry! Chciałbym spytać, czy jest możliwość bez większych problemów zamontować do szosy - choćby do http://www.bikekatal...der.Fox.Runner/ amortyzator przedni. Głównie jeżdżę po szosie, ale zdarzają się czasem wypady na bardziej wyboisty teren.
Amor bez blokady. No i czy bardzo wpłynie to na jazdę po szosie?
Amor bez blokady. No i czy bardzo wpłynie to na jazdę po szosie?
#2
Napisano 23 luty 2010 - 13:28
I co powiecie na to? Jeśli manetki na baranku Deadhorse'a to profanacja to co jak nazwać to? :mrgreen:
Noct oczywiście że można. Czekamy na zdjęcia ;-)
Noct oczywiście że można. Czekamy na zdjęcia ;-)
#3
#4
Napisano 23 luty 2010 - 14:51
Rower S Z O S O W Y zazwyczaj służy do jazdy po szosie.
Z górala nigdy nie będzie szosówki, a z downhillówki uphillówka.
Jeśli pociskasz czasem w terenie to proponuje kupno górala/trekkinga.
Szosówka się nie nadaje.
Jedyne co może poprawić komfort jazdy to zmiana laczków na szersze (na tyle ile pozwolą rama i widelec), założenie karbonowego/stalowego widelca.
Z górala nigdy nie będzie szosówki, a z downhillówki uphillówka.
Jeśli pociskasz czasem w terenie to proponuje kupno górala/trekkinga.
Szosówka się nie nadaje.
Jedyne co może poprawić komfort jazdy to zmiana laczków na szersze (na tyle ile pozwolą rama i widelec), założenie karbonowego/stalowego widelca.
#5
Napisano 23 luty 2010 - 20:14
Po
1. Można - będzie amortyzowało na wybojach troche
2. Mozna - ale będzie wygladało bez sensu
3. Nie mozna bo zmieni sie drastycznie kąt główki i czoper gotowy
3. Musiałbyć zasiegnąć rady producenta czy mozna załozyć - związane to jest własnie z kątem główki
4. Były ( są ) takie rowerki gotowe nawet z amorkiem z przodu i z tyłu - Cannondale, jest to tzw szosówka turystyczna.
Reasumując - kupo sobie trekinga ale z grupy sportowej np. Scott Sportster i podobne, rower gotowy z amorkiem, ewentualnie jesli masz szosówke to wymiana ramy, widelca, hamulców na standard i masz trekinga .
1. Można - będzie amortyzowało na wybojach troche
2. Mozna - ale będzie wygladało bez sensu
3. Nie mozna bo zmieni sie drastycznie kąt główki i czoper gotowy
3. Musiałbyć zasiegnąć rady producenta czy mozna załozyć - związane to jest własnie z kątem główki
4. Były ( są ) takie rowerki gotowe nawet z amorkiem z przodu i z tyłu - Cannondale, jest to tzw szosówka turystyczna.
Reasumując - kupo sobie trekinga ale z grupy sportowej np. Scott Sportster i podobne, rower gotowy z amorkiem, ewentualnie jesli masz szosówke to wymiana ramy, widelca, hamulców na standard i masz trekinga .
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#6
Napisano 23 luty 2010 - 22:48
Spike ja bym dodał punkt 5
5. Narażasz się na zebranie paru mocnych razów pompką od szosowego purysty który cię spotka, oplucie i ciężkie znieważenie takoż wchodzą w gre
Po co wymyślac coś co już było wymyślone, chcesz rower nadajacy sie w trase i teren? Kup sobie rower przełajowy i dwie pary opon o różnych bieżnikach.
Zakładanie amorka do szosy to profanacja a poza tym każdy rower chce byc maksymalnie sztywny żeby przekazywac jak najwiecej mocy bez strat, założenie amora to tak jak by w ferrari zamątowac zawieszenie od Citroena
5. Narażasz się na zebranie paru mocnych razów pompką od szosowego purysty który cię spotka, oplucie i ciężkie znieważenie takoż wchodzą w gre
Po co wymyślac coś co już było wymyślone, chcesz rower nadajacy sie w trase i teren? Kup sobie rower przełajowy i dwie pary opon o różnych bieżnikach.
Zakładanie amorka do szosy to profanacja a poza tym każdy rower chce byc maksymalnie sztywny żeby przekazywac jak najwiecej mocy bez strat, założenie amora to tak jak by w ferrari zamątowac zawieszenie od Citroena